شناسه خبر : 64349
سه شنبه 14 اسفند 1397 , 10:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«راویان هادی» در کانال کمیل آموزش روایتگری می‌بینند

سید مصطفی صادقی مسئول هماهنگی طرح راویان هادی از برگزار اولین دوره تربیت مبلغ و راوی با عنوان «راویان هادی» در یادمان های راهیان نور خبر داد و اظهار داشت: طرح مربیان راوی ویژه برادران، شامل آموزش های ویژه روایتگری کانال کمیل و حنظله و سیره شهید ابراهیم هادی است.

صادقی تصریح کرد:  این طرح از 20 الی 25 اسفندماه در یادمان های فکه و کانال کمیل برگزار می شود.

راویان هادی در کانال کمیل آموزش روایتگری می‌بینند

وی با اشاره به زمان ثبت نام و برگزاری این طرح گفت: برادران علاقه مند برای شرکت در این طرح می توانند تا 15 اسفندماه به منظور ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09362736426 تماس حاصل نمایند.

صادقی با تشریح جزئیات این طرح گفت: در انتهای دوره ها آزمون برگزار می شود و حکم پایان دوره به افراد شرکت کننده اهدا خواهد شد. افراد پذیرفته شده در آمزون طی سال در مراسمات مختلف به عنوان راوی حاضر می شوند.

وی بیان کرد: امسال برای اولین این برنامه به صورت محدود در تاریخ های گفته شده انجام می شود که در صورت بالا بودن تعداد ثبت نام ها طرح در 2 دوره برگزار خواهد شد.

مسوول هماهنگی طرح راویان هادی متذکر شد: علاقه مندان برای شرکت در این دوره پیش از آغاز سفر خود به مناطق عملیاتی نسبت به انجام ثبت نام اقدام کنند.

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi