شناسه خبر : 64489
یکشنبه 19 اسفند 1397 , 10:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قابل توجه بنیاد و بیمه دی شیراز

جانباز -  سلام به زحمت کشان وسنگ صبوران فاش نیوز؛ «هردم از این باغ بری می رسد، تازه تر از تازه تری می رسد» بیمه دی شیراز که بعد از این مدت داشت رو غلطک می افتاد ومشکلاتمان روبه حل وفصل و بهبودی و شناخت آقای منتشری، مدیر بیمه دی از جانبازان و خانواده شهدا روی روابط وحل مشکلات به نحو بهتر بود، با تعویض آقای منتشری و مدیریت جدید آقای سمایی از اصفهان ویا تهران نمی دانم، مثل اینکه خود مدیریت مرکزی بیمه دی راضی به حل و فصل مشکلات جانبازان و... نیست وناراضایتی را دامن می زند.

آقای دکترعباسپور! نظر سنجی از عده ای عزیز تهران که در ناف و قلب کشور هستند، آنهم تهران با آن فرهنگ بالا مطمئن باشید رسیدگی هم می شود وای به حال ما که مدیریت جدید سر گردنه ها را ول کردند و جانبازان عزیز و مشکل دار و صعب العلاج و بیماری های نیاز به دار و و لوازم مصرفی را از زمان مدیریت جدید حذف کرده اند و دم عیدی که از زمین و زمان و دوست و آشنا قرض گرفته و خدا می داند یک اسکن 1400000تومان یک میلیون وچهارصد هزار تومان را و همچنین هزینه لوازم بهداشتی صعب العلاج از کار افتاده که کار شخصی خودش را نمی تواند انجام بدهد قبول نکرده و با لحن بد و برخورد شدید می گوید مدیریت جدید سخت گیر و ... است و گفته است پرداخت ممنوع؛ یعنی جانبازان ببخشید درادرار وکثافت خودشون غلت بخورند، نه وسایل پاک کننده، نه کیسه ادار و کاندوم شیت و هیچ!

دست بردارید! فکر می کنید جانبازان دیگر سربارند و تمام؟ نبودند شما نبودید پشت میزهای بظاهر عوام فریب خدمت بچاپید و بخورید وبچاپید و... آیا از بخشنامه و قرداد شما بیت رهبری و آقا خبر دارند چه به سر جانباز، آنهم دم عید با این قرض ها وقسط ها چه باید کرد؟!

دکتر عباسپور! کجایید نشسته اید و جانباز را به امان خدا با بیمه دی ول کرده اید. کو جایگاه ما؟ کجایند خادمان که بظاهرند وبه حق جانباز وشهدا خیانت می کنند. دلتان خوش است روی مقوا نوشته اید میز خدمت. کدام خدمت؟

دکتر عباسپور! هرچه زوذتر بیمه دی شیراز را سر و سامان بدهید. جانبازان به خاطر عدم کارایی و برخورد بد این چند روز بیمه دی که دم عید صدایمان را درآورده اند را یاری دهید. مدیریت جدید هم که تا سه شنبه نیستند!

فکری به حال پرداخت هزینه دارو و لوازم مصرفی بهداشتی ما بکنید که همه اش قرض است. بخدا با یارانه و حق پرستاری زنذگی می کنیم که 550000 تومان است، آنهم پول دارو ودکترهایی که قرارداد ندارند، یا پول اسکن که آنهم فاقد قرارداد است که فاکتورها را از رفتن آقای منتشری یعنی 15اسفندماه تایید نمی کنند و پول ندارند. تنها راهی که می گذارید بیاریم بنیاد تهران و بگوییم همه پول حق پرستاری برای خودتان وخودتان نگهداری کنید!

اینستاگرام
دوست عزیز مشکل فاکتور مربوط به همه استانهاست .
من قریب 2/5ملیون فاکتور ارایه کردم به خاطر جراحی در تابستان هنوز ریالی پرداخت نشده .
از وقتی که هیئت ( نامحترم) وزیران و نوبخت ( بدبخت) بیمه ایثارگران را قطع کرده اند تقریبا 5 ماه کذشته است ولی در هیچ جای ایران به ایثارگران خدمات نمی دهند .---- مرگ بر مسئول بی کفایت و بی عرضه
سلام چرا در دوران بازنشستگی ماده 51 از حقوق جانبازان شاغل حذف می شود دولتییان محترم گمتر به امزش و پرورش و جانبازان ظلم و خیانت می کنید حیا کنید
باسلام

من جانباز 70%چندین بار به اقای م مراجعه ایشان پشت ساختمان شیشه ای حرف گوش نمیکرد فقط موبایل بازی میکرد چندین بار مکاتبه با تهران کرده ام برای عمل گوش که از مجروحیت است دکتر نوشته این مبلغ میگیرم عمل می کنم اقای ر زنگ میزند می گوید این پول که پزشک میخواهد بگیرد زیرمیزی است سونوگرافی بیوسبی و ازمایشات تخصصی با کدام مرکز معتبر بیمه دی قرارداد دارد این عملکرد خوب اقای م بوده اقای م فقط ازطریقه رابطه کار می کرد نه ضابطه امار بگیرید کدام جانباز از اقای م راضی بود مسولیت پذیر نبود من جانباز اگر ازمایش ها بیوسبی و سونوگرافی از طریق بیمه دی وبنیاد انجام نشود ی کلام می گویم خدا پدر ومادر کسی بیامرزد که اقای م عوض کرد درود بر این شخص که واقعا کار درستی انجام دارد م فقط دلش میخواست جانباز را پاسکاری نماید
آقایان چوب خدا صدا نداره .
چرا ما را اینقدر اذیت می کنید ؟ بیماری صعب العلاج و نگهداری و هزینه دارو و درمان کمر ما را خم کرده دیگه کار از شرمندگی گذشته نابود شده ایم هیچ کس در شیراز جوابگو بیمه دی نیست میلیون ها تومان خرج کرده ام و فاکتور تحویل داده ام دریغ از ریالی .
از کجا بیارم دیگه هیچکس بمن قرض نمیدهد چرا درک نمی کنید خدای ناکرده باید به درد ما دچار شوید تا بفهمید ما با چه فلاکتی زندگی میکنیم؟
خدا نکند . والله از جانم سیر شده ام کلاف زندگی از دستم خارج شده بیماریALS همسرم را مانند شمع آب میکند و هیچ کاری نمی توانم بکنم

شما را بخدا قسم میدم که وضع بیمه دی را حداقل سامان دهید و کمک هزینه هم بنیاد به بیماران صعب العلاج بدهد مگر شما مسلمان نیستید انسان که هستید؟
سلام
بیش از 17 ماه از ارائه اسناد و مدارک پزشکیم به بنیاد شهید گراش و بیمه دی می گذرد ، پس از 17 ماه بیمه دی اعلام کرده اسناد و مدارک مفقود شده است.! یعنی اینقدر بیمه دی بی سروسامان و بی انضباط است که اسناد را گم کند؟ یا نه ؛ صرفاً بدلیل عدم پرداخت خسارات مصلحتی امحا کرده اند. مگر مجبورید با بیمه ای بی نظم که سابقه درخشان آن در عدم ارائه خدمات بر احدی پوشیده نیست قرارداد ببندید؟ آیا وجدان کاری ندارید؟
خدا ازتون نگذره مسعولین بی کفایت.فقط شعارمیدید. حقو ناحق میکنید. اگه امثال پدر من نبودن الان شماهاپشت میزنبودید. خداازتون نگذره که عرضه پرداخت هزینه درمان یه جانبازم نمیتونید پرداخت کنید. شرمنده باشید.
سلام .بخداحق الناس کردن خوب نیست.هم این دنیا وهم اون دنیا باید پاسخگو باشبد.من جانبازی هستم که فاکتور هزینه ها ی بیمه ام راتحویل دفتربیمه دی داده ام ازآبان سال 98 تا این لحظه.مبلغ 200هزارتومان میشود.هنوز که هنوز است پول بیمه ی مرا نداده اند نمیدانم کدوم ازخدا بی خبر که الهی خرج دواودکترش بشودهنوزبه من نداده اند
فوق العاده بیمه مذخرفی هست. هر سری فاکتور میبری به دلایل کاملا الکی ردش میکنن. الان ماه 9 بارداری هستمو نزدیک زایمانم. کلا 5 تا سونوگرافی انجام دادم. فقط یکیش رو ازم قبول کردن اونم 80 تومن بیشتر نبوده. دوتا سونو گرون "ان تی" و "آنومالی" داشتم گفتن غربالگریه قبول نیست، گفتیم باشه. یکی رو گفتن توی مطب بوده قبول نیست(درصورتی که دکتر متخصص سونو انجام داده نه مطب دکتر زنان) و گفتن سونو هایی قبول هست که توی کلینیک باشه. یکی رو هم گفتن این سونو اصلا لازم نبوده! من نمیدونم شماها بهتر میدونید یا دکتر؟ درضمن یه زن حامله توی این اوضاع کورنا بلند نمیشه بره تو کلینیک سونو انجام بده با چندین ساعت معطلی!! تازه یه روز باید بری نوبت بگیری یه روز بری از صبح بشینی برای انجامش. داروهامم باز صدتا یکیش رو قبول نکردن. من نمیدونم هیچ نظارتی روشون نیست؟ خدامیدونه دو روز دیگه برای هزینه های بیمارستان و زایمان چه مسخره بازی ای قراره سرمون دربیارن.
مشکل همه ما فقر فرهنگیه، چون تخصصی نداریم دوست داریم در مورد همه چی نظر بدیم. جانباز عزیزی که هنوز اطلاع نداره که در قرارداد بنیاد شهید شیوه نامه مطابق با درخواست بنیاد شهید بوده وقتی بنیاد میگه تعهد دندانپزشکی نمیخوایم بعد از اون طرف میگن بیمه دی مزخرفه چون تعهد به خدمات دندانپزشکی نداره!!!!! هر خدماتی که بیمه ارائه میده یا نمیده طبق شیوه نامه اجرائی هستش که بنیاد شهید ارائه داده و پیشنهاد داده که ما بت این تعهدات بیمه میخوایم. یعنی میرسه اون روز ما به این درک بالا برسیم که هر مشکلی رو به اصلش ربط بدیم و یاد بگیریم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi