شناسه خبر : 64512
چهارشنبه 22 اسفند 1397 , 12:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

واکنش جالب علیزاده به یک پرونده فساد اقتصادی

«علی علیزاده» هستم. درباره پرونده فساد سنگین، کثیف و نابخشودنی "بازرگانی پتروشیمی" نکاتی را می خواهم با شما در میان بگذارم.

فاش نیوز - هجدهم اسفند ۱۳۹۷ و من «علی علیزاده» هستم. درباره پرونده فساد سنگین، کثیف و نابخشودنی بازرگانی پتروشیمی نکاتی را می خواهم با شما در میان بگذارم.

نکته اول؛ رسانه های استعماری غربی و فکرهای استعمار زده داخلی، روز  و شب به ما تلقین می کند که در داخل ایران ما با فساد ساختاری حل نشدنی روبه‌رو هستیم.

اما خبر همین اختلاس در دو روز گذشته از کجا به گوش من و شما رسیده؟ از همین قوه قضاییه خودمان که در چهار، پنج سال گذشته روی این پرونده تحقیق کرده و در شش و هفت سال گذشته مقابل افراد این پرونده که هم دارای قدرت سیاسی و هم قدرت اقتصادی هستند و در هر دو جناح و نهادهای حاکمیت هم نفوذ دارند، مقابل این ها ایستادگی کردند و این ها را عقب راندند و این ها را توانستند به دادگاه روی صندلی متهم بکشانند و دادگاه را هم با من و شمای افکار عمومی و با رسانه هایمان قسمت کرده ایم.

این یعنی اتفاقا در همین نظام هم اراده، هم امکانات و هم توان مقابله با فساد وجود دارد. این نشانه فساد ساختاری نیست و باید همین اراده را تشخیص داد و به استقبالش رفت و تقویت کرد؛ نه اینکه تحقیرش کرد، آن هم به تحریک رسانه استعماری دشمن یا به تحریک کسانی که جنگجویان جنایی هستند و هدفشان گرفتن منافع جناحی است و برای آن ها منافع ملی مهم نیست.

برای من و شمای بیننده هم نباید تماشاچیان منفعل باشیم. اتفاقاً باید از چنین پرونده ای در سطح جامعه استقبال کنیم و مانع این شویم که این پرونده به پرونده حربه و  وسیله دشمن برای سیاه نمایی کل وضعیت یا برای تحقیر  قوه قضاییه و کلیت نظام  تبدیل شود

نکته دوم؛ هر دولتی که بر سر کار باشد، اصلاح طلب یا اصولگرا یا اعتدالی و همه نهادهای حاکمیت، نهادهای نظامی، بنیادها و نهادهای اقتصادی نه فقط محق هستند بلکه وظیفه و تکلیف تاریخی دارند که تحریم‌ها را دور بزنند تا اطلاع ثانوی و تا روزی که آنقدر قوی شده باشیم که امپریالیسم آمریکا جسارت خصومت با ما به عنوان یک ملت را نداشته باشد.

 دور زدن تحریم‌ها خلافی نیست که از آن شرمگین و سرافکنده باشیم. دور زدن تحریم ها پدافند دفاعی ما در حیطه اقتصاد ملی بوده و هست. اگر توان ما در دور زدن تحریم ها نبود، در 8 سال جنگ ما مقابل صدام شکست خورده بودیم و حتی فشنگ برای مقابله نداشتیم  و تعداد بیشتری از فرزندان این کشور را از دست داده بودیم و اگر توان ما در دور زدن تحریم ها نبود، در چهل سال گذشته ما یا تجزیه شده بودیم یا به اشغال آمریکا در آمده بودیم.

دور زدن تحریم ها باز کردن روزنه حداقلی تنفسی است وقتی که امپریالیسم آمریکا در ۴۰ سال گذشته بی شرمانه دو دستش را دور گردن ما انداخته و می‌خواهد سعی کند تا ما را خفه کند و فقط به این جرم که می خواهیم ملتی مستقل باشیم، به همین دلیل باید مراقب بود که نفوذی‌های دشمن و لیبرال های کم خرد در کمین اند که از پرونده‌های فساد این شکلی که وصل می شود به دور زدن تحریم سوءاستفاده کنند برای اینکه اصل مقاومت ملت ایران مقابل امپریالیسم آمریکا  و اصل ایستادگی ما مقابل تروریسم اقتصادی آمریکا در قالب بدترین نظام تحریمی تاریخ بعد از جنگ جهانی دوم را نشانه بگیرند و ایستادگی و مقاومت را معادل کنند با فساد اقتصادی؛ درحالی که در ۴۰ سال گذشته بسیاری از افراد بودند که در نقش سرباز و افسر و سردار اقتصادی ظاهر شدند و تحریم‌ها را دور زدند بدون اینکه دزد و مختلس باشند و اتفاقا از همینجاست که وظیفه نیروهای امنیتی و قضایی ده برابر است برای برخورد با کسانی که قرار بوده است برای این گلوی فشرده شده هوایی بیاورند اما همان هوای موجود را هم دزدیدند! باید با این ها بدون هیچگونه رحمی به عنوان جنایتکاران جنگی و خائنین جنگی رفتار کرد تا ملت ایران بدانند که همه ما به یکسان برای مقابله با امپریالیسم و مقاومت هزینه می دهیم اما به هیچ وجه نباید گذاشت که پرونده های فساد باعث شود که اصل مقاومت درخشان چهل ساله ما زیر سوال برود.

نکته سوم: کارفرمای شرکت اصلی مختلسین و فاسدین این پرونده قرارگاه خاتم الانبیا وابسته به سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی است و همین در دو روز گذشته بهانه ای شد که حمله روی سپاه به عنوان عامل فساد و صاحب منافع در این پرونده بیاید به ویژه از سوی رسانه های استعماری؛ در حالی‌که شاکی این پرونده خود سپاه است و ضابط قضایی یعنی کسی که رفته و دستگیری ها را انجام داده و بازجویی ها و کارشناسی ها را انجام داده و پرونده را تشکیل داده، نهاد اطلاعات سپاه  وابسته به سپاه است. این به این معنی است که سپاه اگرچه موظف و مجبور به دور زدن تحریم هاست اما وقتی فسادی در آنجا رخ داده، مقابل آن فساد ایستاده، حتی وقتی کسی مثل  آقای حمزه لو نفر اول پرونده، از سرداران سابق، در آنجا حضور داشته؛ این به چه معناست؟ به این معنی است که جنگ روانی ۱۵ ، ۲۰ سال گذشته سپاه را مهمترین نهاد و نیروی حافظ جان و مال ۸۵ میلیون ایرانی سعی کرده تصویر و وجهه را با فساد اقتصادی گره بزنند. چون لحظه ای که شما سپاه را  مسئول ۵۰۰ میلیون دلار فساد این پرونده بدانید، حساسیت عمومی برای دور بعدی تحریم ها علیه سپاه  کمتر می شود و تحریم سپاه در ذهن بخشی از جامعه عادی تر می شود. برای همین در ۱۵ و ۲۰ سال گذشته قصه های این مدلی برای زدن انگ  و اتهام به سپاه استفاده شده، طوری که الان گفتن حرف هایی که من می زنم هم احتمالا پرهزینه خواهد بود اما باید به صراحت گفت که در این پرونده سپاه مظلوم است نه ظالم و قربانی این فساد است نه عامل و شاکی این پرونده است نه متهمش. و این بسیار مهم است که در کنار نیروی اصلی دفاعی ایران، آن هم در این شرایط بحرانی ایستاد و مانع تضعیفش  به واسطه این جنگ روانی شد.

نکته چهارم: اما چه چیزی پرونده اختلاس بازرگانی پتروشیمی را از همه پرونده های اختلاس و فساد در تاریخ ایران تفکیک می کند و آن را منحصر به فرد و استثنایی می‌کند؟ اینکه نفر دوم این پرونده پولی که از مردم ایران به غارت برده و اختلاس کرده را نه فقط از کشور خارج کرده بلکه با آن شبکه ای ساخته از اپوزیسیون ایران و این پول را به بدنه اپوزیسیون ایران تزریق کرده  به ویژه به بدنه اپوزیسیون مشهور در رسانه های ایران ستیز دولت های غربی.

چیزی که این پرونده را منحصر به فرد می کند این است که با پولی که از مردم ایران دزدیده شده بمب های شیمیایی رسانه ای ساخته شده که شب به شب بر سر افکار عمومی ایران ریخته شده و ذهن های مردم ایران را فلج کرده و آنها را از زیست و هویت خودشان بیزار کرده و آنها را به جای اینکه در کنار هم بگذارد مقابل هم گذاشته و باعث ایجاد جنگ های داخلی روانی و عاطفی بین آنها شده. فردی که این کار را کرده «مرجان شیخ الاسلامی آل آقا» است.

نکته پنجم و پایانی؛ مرجان شیخ الاسلامی آل آقا هم از توبره اصلاح‌طلبان خورده و هم از آخور اصولگرایان. سال ۷۸ کاندید  مجلس از سوی جبهه مشارکت بوده، بعد به دبیر پارلمانی روزنامه اصلاح طلب همبستگی منصوب شده و بعد مدیرعامل خبرگزاری اصلاح طلب میراث فرهنگی شده. در آنجا شبکه ای از خبرنگاران اصلاح‌طلب را پیدا کرده  و زیر بال و پر خودش گرفته که بعدها افراد مهمی در اپوزیسیون شدند.

با تغییر باد سیاست در ایران، ردای اصولگرایی تن کرده و در مجلس هشتم چنان مورد اعتمادشان بوده که به عنوان کاندید انتخاباتی از سویشان مطرح شده و بعد خودش را به عنوان یکی از سرداران اقتصادی برای دور زدن تحریم ها جا زده. در سال ۹۰ و ۹۱ از کشور خارج شده و در ترکیه با پول هایی که بالای حدود ۱۰۰ میلیون دلار  پول های مردم ایران که قرار بود به ایران برگردد و شیر خشک بچه ها و داروی مریض ها و  ابزار زیست معیشت حداقلی مردم سختی کشیده ایران باشد، با این پول در آنجا سرمایه گذاری کرده و استودیو های گران قیمت تلویزیونی ساخته که بعدها به "سعید کریمیان" مدیر متوفی تلویزیون جم اجاره داده و از جایی به بعد وارد آمریکای شمالی شده به کانادا و به تورنتو آمده با "مهدی خلجی" لابی سرشناس دولت اسرائیل در واشنگتن ازدواجی احتمالاً سازمانی کرده که به او اجازه انتقال اموال بسیار زیادش را از ترکیه به آمریکای شمالی و پولشویی به او را داده.

اینجا جایی است که مرجان شیخ الاسلامی آل آقا به اسپانسر و حامی مالی شبکه ای بسیار وسیع  و منسجم از فعالان اپوزیسیون و خبرنگاران رسانه های  فارسی زبان غربی  تبدیل می شود.

من "علی علیزاده" به عنوان یک ایرانی مقیم خارج از کشور و  دیده‌بان منافع ملی ایران وظیفه خودم می‌دانم که این شبکه که با پول مردم ایران که توسط مرجان شیخ الاسلامی دزدیده شده این شبکه را به شما معرفی و رسوا کنم و معتقدم که قوه قضاییه و خبرنگاران در داخل ایران ۱۴ نفر متهم دیگر این پرونده را رسوا خواهند کرد و به اشد مجازات خواهند رساند به ویژه با تغییر ریاست قوه قضاییه اما وظیفه من و بقیه ایرانیان مقیم خارج از کشور این است که این تک فرد را که در خارج از کشور با اموال مردم ایران جولان  می‌دهد  و شبکه ای که در کنار او ریزه خواران و خرده خواران و افرادی که با پول های دزدی مردم ایران مشغول خیانت به ملت ایران هستند را شناسایی و  معرفی کند.

در چند روز آینده با من باشید تا از این شبکه از افرادی مثل جمشید برزگر همسرش کیانوش فرید، مسیح علی نژاد و همسرش  کامبیز فروهر، ناصر کرمی، افرادی که در مجله قلمرو می نویسند  و بقیه این شبکه با شما بیشتر بگویم.

download

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نه ، نه آقای علیزاده ، مشکوک میزنی !!!؟؟؟
اختلاس ، اختلاس هست ، هیچ بهانه ای قابل پذیرش نیست !!!
حکم را قاضی میدهد ، تشخیص قوه قضائیه اختلاس از سوی نهادی بنام سپاه هست و دور زدن تحریمها فقط بهانه هست و بس ،
نه برادر رزمنده، اگر واقعا" رزمنده ای باید نسبت به خودی ها با حسن ظن نگاه کنی و این بنده خدا آقای علیزاده هم با اطلاعات دقیق حرف میزنه. خود دادستان کل کشور هم گفته که اختلاس نبوده و دزدی بوده حالا شما چون این اواخر کلمه اختلاس افتاده تو دهنا فکر می کنی اختلاس از دزدی هم بدتره و چون ذهنیت خاصی داره اگه طرف مقابل بگه ماست سفیده میگی سیاهه!
سلام اینکه از پول ملت بر علیه نظام استفاده شده دلیل محکم و بیانگر عدم دخالت سپاه در دزدی بوده زیرا نقش سپاه در حفظ انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی اانکار ناپذیر و قطعی است. بنابراین تهمت ناروا و بدنام کردن سپاه فقط از عقول ناقص و توسط دشمنان نظام اسلامی قابل قبول میباشد.
علی ایحال سربازان گمنام که بارها حماسه های عظیم خلق کردند از موضوع اطلاع داشتند لذا سوال اکثریت مردم اینست که چگونه عده ای میتوانند اینگونه در روز روشن و مقابل چشمان عقابان گمنام دست به دزدی از بیت المال بزنند و با ایجاد کانالهای علنی و آشکار مبالغ هنگفتی را جابجا کنند مگر اینکه مسئولان ارشد در قضایا دست داشته باشند.
یقین داریم موضوع همین چند خط اظهار نظرات ارائه شده نیست بلکه دستان کثیفی در نظام اسلامی نفوذ کرده که نیاز به پاکسازی دارد. از سوی دیگر چنانچه فساد سیستماتیک وجود داشته باشد آنگاه که دستگاه قضایی وارد قضیه میشود و سیستم را قطع میکند دیگر لفظ سیستماتیک کاربرد ندارد بلکه نیازمند فرهنگ سازی بین مردم است تا فریب دشمنان نظام اسلامی را که در جنگهای مختلف شکست خورده نخورند.
دشمنان نظام، اندیشه و فرهنگ و بینش و جنبه های روانی مردم و مسئولان را بطور کامل آنالیز و مهندسی کردند و میدانند علاقه مندی و گرایش ایرانیان چیست لذا نقطه تمرکز حملات دشمنان به عمق اندیشه و روان ملت قرار گرفته که دفاع از اندیشه و روان مردم فقط توسط علمای شیعه و انتشار رمز و اسرار ولایت مفید است که خوشیپبختانه در قرن حاضر مقام معظم رهبری و سپاه پاسداران نمونه جامع و کاملی از امامت شیعه و ولایتمداری است تا شیعیان متحد آنچه امام شیعیان تشخیص داد تبعیت کنند هر چند بر خلاف عقل و منطق باشد زیرا امام شیعه بحول و قوه الهی راه را تا آخر طی کرده و از خطرها و پیچ و خم راه مطلع است فلذا کاروان یا قطار انقلاب را به سلامت به منزل مقصود میرساند.
جناب حافظ فرمود:
به می سجاده رنگین کن گرت پیر مغان گوید
که سالک بی خبر نبود ز راه و رسم منزلها
در طول هزاران سال تاریخ بشریت میتوان نتیجه گرفت که انسانهای وارسته و پیرو رهبران دینی همیشه در پناه خداوند متعال حفظ شدند و افراد فاسد و دنیا پرست همیشه نابود شدند. این سنت الهی بوده و تا آخر دنیا ادامه خواهد داشت.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi