شناسه خبر : 64714
سه شنبه 28 اسفند 1397 , 14:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دریغ‌های سال ۱۳۹۷ ‌+ عکس

عکس نوشته‌ای را مشاهده می‌کنید از یادبود بعضی از عزیزانی که در سال ۹۷ از میان ما رفتند و رهبر انقلاب، با صدور پیام تسلیت، نام و یاد آنها را گرامی داشتند.

فاش‌نیوز - از بهار سال ۹۷ در بین هنرمندان، فرهیختگان و سیاسیون، بسیاری از چهره‌های برجسته کشور را از دست دادیم؛ کسانی که جای هر کدام از آنها به‌نوعی خالی است و گاهی خلأ حضورشان را نمی‌توان با هیچ چیز پَر کرد.

صفحه اینستاگرامی درس و عبرت؛ روایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره وقایع تاریخی ایران و جهان، با انتشار پستی تحت عنوان «دریغ‌های سال ۹۷» به مرور حوادث تلخ و ناگوار این سال پرداخت. از جمله شهادت نورخدا موسو، شهادت خدمه پرواز بویینگ ۲۰۷ حادثه تروریستی اهواز و دانشجویان دانشگاه آزاد، از دست دادن چهره‌هایی مانند آیت مرتضی تهرانی، آیت الله مؤمن، آیت الله هاشمی شاهرودی، آیت الله سیدمهدی طباطبایی، آیت الله احمدی و غلامرضا حسنی کهخلاء حضورشان را حس کردیم و با رفتنشان رهبر معظم انقلاب برای این بزرگواران پیام تسلیت صادر کردند. در متن کامل این پست آمده است:

«یادبود بعضی از عزیزانی که در سال ۹۷ از میان ما رفتند و رهبر انقلاب، با صدور پیام تسلیت، نام و یاد آنها را گرامی داشتند.»

 

 

منبع: مشرق نیوز
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi