شناسه خبر : 64800
دوشنبه 05 فروردين 1398 , 15:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

لیاقت دیدار مهدی (عج) را ندارم، ولی دوستش دارم

وصیت‌نامه شهید «سید محمدرضا حسینی»؛

شهید دوران دفاع مقدس نوشته است: لیاقت ندارم حتی اسم حضرت مهدی (عج) و امام حسین (ع) را ببرم؛ اما دوست دارم که با آن‌ها باشم، یا الله، ما را از حسین جدا مکن.

لیاقت دیدار مهدی (عج) را ندارم، ولی دوستش دارم

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، شهید «سید محمدرضا حسینی» متولد یکم اسفندماه سال 44 است. او به عنوان نیروی داوطلب بسیجی در حالی که دانش آموز بود و در مدرسه درس می خواند به جبهه های جنگ رفت و سرانجام در 24 مهرماه در عملیات شناسایی به شهادت رسید. در ادامه وصیتنامه این شهید را می خوانیم.


به نام او که هستی از او نام گرفت، به نام او که رحمان و رحیم است. خدایا! شکر که به من فهماندی که تو خالق و معبود من هستی و سرانجام پیش تو برخواهم گشت.

لیاقت دیدار مهدی (عج) را ندارم ولی دوستش دارم/ تنها در پیروی از اباعبدالله روسفید خواهید شد

یا الله، در قرآن و دیگر کتب آسمانی گفتی که: «ای انسانها دنیا بازیچه ای بیش نیست»؛ ولی کو گوش شنوا که ندای سراسر محبت تو و اولیای تو را بشنود و از خواب غفلت بیرون بیاید. خدایا! تو را شکر می گویم که بر کشور بقیة الله الاعظم (عج) منت نهادی و مردی از تبار حسین (ع) را نصرت دادی که امت رسولت و عاشقان حسینت را از اسارت طاغوت آزاد کند.

ای امت اسلام، ای مردم ایران، شما که با چشم خود دیدید که چگونه این جوان های اسیر طاغوت از خواب غفلت بیدار شده و عاشق و دلباخته معبود به ایثار جان و هستی خود پرداختند، آیا هیچ فکر کرده اید که چرا جوانهایی که به جبهه می آیند دیگر هیچ نیرویی نمی تواند این عشاق را از رفتن مجدد به جبهه باز دارد؟ به خدا قسم این عاشقان در جبهه با آقایشان حضرت مهدی (عج) و مولایشان امام حسین (ع) هم صدا می شوند. شب ها حضرت مهدی (عج) به دیدارشان می آید. امام حسین (ع) عاشق آنهاست و آنها نیز دل باخته حسین (ع) هستند.

خدایا! لیاقت ندارم حتی اسم حضرت مهدی (عج) و امام حسین (ع) را ببرم؛ اما دوست دارم که با آنها باشم، یا الله، ما را از حسین جدا مکن. امت حزب الله، دست از جهاد برندارید که عزت و شرف ما در جهاد است و دست از پیروی از امام، این نایب بر حق مهدی (عج) برندارید. شما را به فاطمه زهرا (س) از پیر جماران پیروی کنید. به خدا قسم، تنها در پیروی اوست که در نزد اباعبدالله روسفید خواهید شد و از تاریکی های جهل و گمراهی نجات خواهید یافت.
تمام مخارج ختم را برای جبهه خرج کنید

مادربزرگ مهربانم

امیدوارم که خدای منان به شما صبر عطا کند و شما را در زمره ی بندگان خوب خویش قرار دهد. هیچگاه به دلتان ناراحتی راه ندهید که خدای بزرگ، نعمتی بزرگ به ما عطا کرده و ما هیچگاه جوابگوی این نعمت نخواهیم بود. از خدای بزرگ بخواهید ما را از مخلصان درگاهش قراردهد. مادرعزیزم، به خدای بزرگ قسم که نمی توانم وصف تو را بر زبان بیاورم و علاقه‌ی خویش را به شما بیان کنم و آن هم به خاطر ایمان و فداکاری های شما در زندگی است؛ اما امیدوارم که فاطمه زهرا (س) روز قیامت از شما راضی باشد و در نزد او روسفید باشید. خدایا! تو را به عزت و جلالت، مادر بنده را روز قیامت در نزد ائمه اطهار روسفید بگردان. مادر جان، خواهش بنده از شما سرور گرامی این است که، جان اباعبدالله اگر خدای بزرگ از بنده راضی شد، برای بنده گریه نکنید و هر وقت خواستید گریه کنید، جان حضرت زهرا برای مظلومیت اباعبدالله گریه کنید.

مادرم به خدا قسم دوست ندارم این خانواده اسرا و مفقودین احساس ناراحتی و کمبود بکنند، اگر می توانید برای بنده از تشریفات دست بردارید و تمام مخارجی که می خواهید خرج کنید، فقط برای جبهه حق علیه باطل بفرستید و از خدای بزرگ و بی همتا بخواهید که ما را با اباعبدالله محشور کند.

خواهرانم

امیدوارم که زینب کبری (س) را در زندگی سرمشق خود قرار دهید. به خدا قسم اگر تقوی را پیشه کنید، همیشه پیروزید.

الله را مدنظر بگیرید و نمازهایتان را با اخلاص بجا آورید و حجاب، این سنگر زنان مسلمان را حفظ کنید و مقاوم و یاور روح خدا، خمینی بت شکن، ابراهیم زمان باشید.

برادران بسیجی و سپاهی،

ای عاشقان اباعبدالله تقوی و پرهیزکاری را پیشه کنید و هرگز امام عزیزمان را تنها نگذارید. برادران، زمان ما، زمان با ارزشی است، از آن استفاده کنید و همیشه الله را مد نظر بگیرید.

برادران، سعی کنید به خوبان زمانه ی خودتان نزدیک تر باشید و هیچگاه برادران رزمنده را از یاد نبرید. همیشه در کارهایتان نظم داشته باشید. امیدوارم که خدای رحیم، شما را از مخلصان درگاه خودش قرار دهد.

حضرت مهدی (عج) صاحب کشور ماست

ملت غیور ایران

سلام و درود بر شما که در راه حق، جوان های خود را فدا می کنید. ای کسانی که با گذشت سال ها پس از انقلاب از خواب بیدار نشده اید، به خدا قسم در کشوری قرار گرفته اید که حضرت مهدی (عج) صاحب آن کشور است و بر آن کشور نظر دارد و در روز قیامت هیچ عذری از شما پذیرفته نخواهد شد. جهاد را ترک نکنید و اسلام را تنها نگذارید. قدر این برادران بسیج و سپاه را بدانید، اینها کبوتران عاشقی هستند که مدت کمی در میان ما می مانند تا ما را از خواب خرگوشی بیدار کنند، اینها آیه های ایثارند که عملا برای ما نمایان می شوند. تلاش کنید تا خود را در صفوف این برادران که اولیای خدا هستند، قرار دهید. اینان به حق عاشقان بی ریای این ولایند.

در آخر، با شرمندگی از تمام کسانی که بنده را می شناسند، حلالیت می طلبم و از شما می خواهم که خطای بنده را به حساب مکتبم نگذارید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi