شناسه خبر : 64817
سه شنبه 06 فروردين 1398 , 16:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

۴ یادمان عملیاتی تا اطلاع ثانوی مسدود شد!

ما پیروزیم-۴۳۱/ در پی شرایط جوی ناپایدار؛
طی اطلاعیه ستاد مرکزی راهیان نور کشور، یادمان‌های عملیات فتح المبین، شرهانی، چذابه و دهلاویه تا اطلاع ثانوی مسدود شد و امکان میزبانی از زائرین عزیز در این یادمان‌ها میسر نیست.

4 یادمان عملیاتی دوران دفاع مقدس تا اطلاع ثانوی مسدود شد

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، با توجه به ناپایداری هوا در فصل بهار و بارندگی در برخی مناطق کشور به‌ویژه سرزمین‌های هشت سال دفاع مقدس، ستاد مرکزی راهیان نور کشور طی اطلاعیه‌ای مواردی را به شرح ذیل، به دست اندرکاران، زائرین و کاروان‌های راهیان نور توصیه می‌کند.

قرارگاه‌های راهیان نور به‌صورت آماده‌باش کامل برای مواجهه با شرایط آب و هوائی، بارندگی، آب‌گرفتگی‌ها و از کنترل خارج شدن آب‌های سطحی در یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس و سایر مشکلات احتمالی ناشی از بارش‌ها، برنامه‌ریزی و اقدام نمایند.

قرارگاه‌های راهیان نور نسبت به ساماندهی و اسکان موقت آن دسته از کاروان‌ها و زائرینی که به‌صورت غیرمتمرکز در راهیان نور حضور پیدا کرده‌اند، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مراکز اسکان راهیان نور و مکان‌های سرپوشیده اردوگاهی، برنامه‌ریزی و اقدام نمایند.

توصیه می‌شود هم‌وطنان عزیز قبل از سفر به راهیان نور، طی تماس با سامانه‌ هواشناسی و سامانه ارتباط مردمی سازمان‌های خدمات‌رسان و مرتبط با سفر از مقصد خود اطلاعات لازم را کسب کنند.

توصیه می‌شود زائران گرامی شهدا در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها و نقاط مستعد خطر و نا امن نسبت به توقف، استراحت و برپایی چادر اقدام نکنند.

توصیه می‌شود کاروان‌های راهیان نور، روز سه‌شنبه ۶ فروردین ۱۳۹۸ را در مراکز اسکان خود مانده و در صورت ضرورت، صرفاً بازدید از یادمان‌های منطقه جنوبی خوزستان واقع در شهرستان‌های هویزه، آبادان و خرمشهر را در دستور کار خود قرار دهند.

بر این اساس، مسیر منتهی به یادمان‌های عملیات فتح المبین، شرهانی، چذابه و دهلاویه تا اطلاع ثانوی مسدود و امکان میزبانی از زائرین عزیز در این یادمان‌ها میسر نیست.

ستاد مرکزی راهیان نور کشور همواره بر حفظ ایمنی و سلامت زائران عزیز راهیان نور تأکید و از تمامی دستگاه‌هاى متولی درخواست همکاری و مساعدت لازم را دارد.

ضمن توصیه به پیگیری اطلاعیه‌های ستاد مرکزی راهیان نور کشور، به اطلاع می‌رساند: سامانه ملی راهیان نور با شماره ۰۹۶۳۱۳ آماده راهنمایی و پاسخگویی به هم‌وطنان عزیز زائر سرزمین نور به‌صورت شبانه‌روزی می‌باشد

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi