شناسه خبر : 65060
دوشنبه 19 فروردين 1398 , 09:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعلام آمادگی راهیان نور سپاه و بسیج برای اسکان سیل‌زدگان

سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج ضمن تشکر از تمام مردم ایران در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان، اظهار داشت: سپاه و بسیج خود را خادم مردم می‌دانند و تمام تلاش و ظرفیت خود را به کار می‌گیرند تا هر چه زودتر مشکلات مردم بر طرف شد.

سردار سلیمانی گفت: به لحاظ زیرساخت‌هایی که در نقاط مختلف حمیدیه، اردوگاه‌های شهیدان حبیب‌اللهی و مسعودیان، زین‌الدین، کلهر، عاصی‌زاده و سایر اردوگاه‌های متمرکز و غیرمتمرکز کشوری وجود دارد؛ آمادگی اسکان 150 هزارنفر پیش‌بینی و هماهنگ شده است.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج در همین خصوص اظهار داشت: تمام اردوگاه‌های ذکر شده مجهز به امکانات زیستی هستند و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

سردار سلیمانی افزود: شرکت حمل و نقل جوان سیر ایثار با تمام توان آمادگی انتقال سیل‌زدگان به محل‌های پیش‌بینی شده را دارد تا چه زودتر مشکلات مردم بر طرف شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi