شناسه خبر : 65114
سه شنبه 20 فروردين 1398 , 15:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانبازان، ستون‌های محکم انقلاب

گروه اجتماعی- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: جانبازان ستون‌های محکم انقلاب اسلامی هستند که همچون علمدار دشت کربلا متواضعانه و شجاعانه و ولایتمدار در جبهه حق خوش درخشیدند.

جانبازان ستون‌های محکم انقلاب هستند

به گزارش ایکنا از البرز، ابراهیم طاهرنژاد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، ۲۰ فروردین در نشست هماهنگی برنامه‌های روز جانباز که در آستانه سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز برگزار شد، افزود: تکریم جانبازان روح ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه خواهد داشت.
 

وی با بیان اینکه اگر فرهنگ ایثار و جانبازی در جامعه بسط و گسترش یابد انقلاب اسلامی پایدار خواهد ماند، گفت: جانبازان ستون‌های محکم انقلاب اسلامی هستند که همچون علمدار دشت کربلا متواضعانه و شجاعانه و ولایتمدار در جبهه حق خوش درخشیده و تا به امروز پای اهداف انقلاب ایستاده و راه شهدا را زنده نگه‌داشته‌اند.
 

این مسئول با تاکید براینکه تکریم جانبازان روح ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه خواهد داشت، افزود: برنامه‌های متنوعی ازجمله دیدار با جانبازان، برگزاری مسابقات ورزشی- فرهنگی با همکاری دستگاه‌های اجرایی، تجلیل از جانبازان شاغل در دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزش عالی، برنامه‌های روز جانباز در مدارس شاهد و ... در استان البرز به مناسبت روز جانباز با همکاری دستگاه‌های اجرایی به اجرا درخواهد آمد که این مهم کمترین کار ممکن در جهت تکریم و خشنودی عمارهای انقلاب است.
طاهرنژاد تصریح کرد: یکی از این برنامه‌هایی که به‌صورت متمرکز برگزار می‌شود، جشن بزرگ روز جانباز باهدف بزرگداشت مقام علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) و تکریم جانبازان است که فردا چهارشنبه ۲۱ فروردین‌ماه هم‌زمان با روز فرهنگی کرج از ساعت ۱۵ به همت شهرداری، شورای شهر و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در تالار شهیدان نژادفلاح برگزار خواهد شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi