شناسه خبر : 65316
سه شنبه 27 فروردين 1398 , 09:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ادای احترام معاون فرمانده حشدالشعبی به شهدای دفاع مقدس

در جریان سیل اخیر کشور و وارد شدن خسارت به مناطق مختلف کشور، جمعی از موکب‌داران و نیروهای مردمی عراق جهت کمک‌رسانی به سیل زدگان وارد کشور شدند.

بر این اساس، نیروهای حشد الشعبی نیز اعلام کرده‌اند که در پاسخ به کمک‌ها و حمایت‌های ایران از مردم عراق در مبارزه با داعش، آماده خدمت‌رسانی در مناطق سیل‌زده هستند.

زیارت معاون فرمانده حشدالشعبی از ابدان شهدای دفاع مقدس+ تصاویر

در جریان حضور این نیروها، حجت الاسلام والمسلمین «سید هاشم الحیدری» معاون فرهنگی حشدالشعبی نیز به ایران آمد و با حضور در معراج الشهدای اهواز، ابدان مطهر شهدای دفاع مقدس را زیارت و به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام کرد.

وی همچنین با «سید محمدباقرزاده» فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح دیدار و گفت‌وگو کرد.

زیارت معاون فرمانده حشدالشعبی از ابدان شهدای دفاع مقدس+ تصاویر

بنا بر این گزارش، تاکنون چندین محموله کمک‌های اهدایی کشور عراق به سیل زدگان شامل تجهیزات امدادی، غذایی و بهداشتی وارد ایران شده است.

۲۶ دستگاه کامیون حامل اداوات مهندسی از قبیل قایق، موتور برق و شش دستگاه آمبولانس و همچنین ۲۰ دستگاه کامیون مواد غذایی و بهداشتی ازجمله این کمک‌ها هستند که از طریق مرز شلمچه وارد کشور شده و در بین مردم سیل‌زده خوزستان توزیع شد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi