شناسه خبر : 65399
پنجشنبه 29 فروردين 1398 , 14:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سخنان انقلابی روحانی در روز ارتش

رئیس جمهور در مراسم روز ارتش: توهین به سپاه و نیروهای مسلح توهین به ملت ایران است/ سردمداران آمریکا در اوهام خود غرق شده‌اند/ آمریکایی‌ها جز نکبت و آدم‌کشی در منطقه چیزی به وجود نیاورده‌اند

روحانی گفت: آمریکا‌یی‌ها از ملت ایران به دلیل ایستادگی عصبانی است از نیروهای مسلح عصبانی است چون در برابر توطئه‌ آنها ایستاده‌اند.
توهین به سپاه و نیروهای مسلح توهین به ملت ایران است/ سردمداران آمریکا در اوهام خود غرق شده‌اند/ آمریکایی‌ها جز نکبت و آدم‌کشی در منطقه چیزی به وجود نیاورده‌اند

به گزارش جهان نیوز، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز در مراسم روز ارتش که در جوار بارگاه ملکوتی امام راحل(ره) برگزار شد، گفت:ارتش همواره در کنار ولایت بوده و برای پاسداری از انقلاب و استقلال کشور فداکاری کرده است.

وی ادامه داد:در بلایای سیل آنجا که مردم نیاز دارند نیروهای مسلح در کنار مردم و با مردم بوده‌اند و  برای امداد و اسکان مردم و بازگشایی راه‌ها و عبور سیلاب‌ها از تمام امکانات خود استفاده کردند.

رئیس‌جمهور اضافه کرد:پس از گذشت  30 سال از  جنگ تحمیلی نیروهای مسلح با همراهی مردم از استقلال کشور دفاع کرده‌اند، امروز نیز ظهور یکپارچگی بین مردم و نیروهای مسلح در سیل‌ اخیر دیده شد.در کشوری نمی‌توانیم چنین اتحادی بین مردم و نیروهای مسلح را شاهد باشیم.

روحانی با اشاره به تروریست خواندن سپاه از سوی آمریکا، اضافه کرد: پس از این اقدام آمریکا همه مردم نشان دادند که  یکپارچه در کنار سپاه خواهند بود و سپاه هم در کنار مردم خواهد بود. سپاه در سراسر کشور در صحنه خدماتی و ملی حضور دارد و مردم سپاه را از خود می‌دانند توهین به سپاه و نیروهای مسلح توهین به ملت ایران است.

وی با اشاره به جنایاتی که در 18 سال گذشته ارتش آمریکا در منطقه انجام داده است، اظهار داشت: آمریکایی‌ها جزءنکبت وآدم‌کشی و بدبختی در این منطقه چیزی  به وجود نیاورده‌اند.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: آمریکا‌یی‌ها از ملت ایران به دلیل ایستادگی عصبانی است از نیروهای مسلح عصبانی است چون در برابر توطئه‌ آنها ایستاده‌اند، آنها از نیروهای مردمی منطقه به ویژه حزب‌الله و حشد الشعبی و نیروهای مردمی یمن عصبانی هستند و با هر قدرتی که تحت سیطره آنها نباشد به مجادله می‌پردازند.

روحانی اضافه کرد:آمریکایی‌ها فکر نمی‌کردند که ملت‌های منطقه‌ها با کمک ملت ایران و نیروهای مسلح ایران بتوانند همه نیروهای نیابتی آنها که تروریست هستند را مضمحل کنند،راهی که آمریکا در پیش گرفته است غلط است سردمداران آمریکا در اوهام خود غرق شده‌اند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi