شناسه خبر : 65400
شنبه 31 فروردين 1398 , 08:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر روی داد:

واکاوی «جایگاه جهانی سینمای ایران در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی»

نشست «جایگاه جهانی سینمای ایران در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی» با حضور استادان و پژوهشگران بین‌المللی در حوزه مطالعات سینما در پردیس چارسو برگزار می شود.

فاش نیوز- نشست «جایگاه جهانی سینمای ایران در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی» با حضور استادان و پژوهشگران بین‌المللی در حوزه مطالعات سینما در پردیس چارسو برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس سینمایی فاش نیوز، جشنواره جهانی فیلم فجر در این دوره و به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در بخش علمی و دانشگاهی تعدادی نشست برگزار می کند و در آنها به بررسی ابعاد مختلف سینمای ایران پس از انقلاب اسلامی می پردازد.



از جمله این نشست‌ها، «جایگاه جهانی سینمای ایران در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی» است که با حضور پروفسور جان هیل استاد ایرلندی مطالعات فیلم در دپارتمان هنرهای رسانه در دانشگاه رویال هالووی لندن، دکتر تیاگو دو لوکا اهل برزیل و دانشیار مطالعات فیلم و تلویزیون در دانشگاه واریک انگلستان و رضا اویلوم پژوهشگر و منتقد سینما از ترکیه برگزار می شود.
این نشست روز شنبه ۳۱ فروردین ساعت ۱۴ الی  ۱۶ در پردیس چارسو محل برپایی جشنواره جهانی فیلم فجر با مدیریت نادر طالب زاده برگزار می شود. حضور در این کارگاه برای دانشجویان و دانشگاهیان آزاد است.
مدیریت علمی و دانشگاهی سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر را شهاب اسفندیاری عضو هیات علمی دانشگاه هنر برعهده دارد.

 

گزارش از: تورج اردشیری نیا

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi