شناسه خبر : 65689
جمعه 20 ارديبهشت 1398 , 11:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

باحضور مشاور دکتر جهانگیری، معاون اول رییس جمهور:

اولین نشست‌ کمیته‌ مشترک انجمن‌ جانبازان نخاعی با دولت

نخستین نشست کمیته مشترک انجمن جانبازان و دولت با حضور مهندس پالیزدار مشاور دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور در دفتر انجمن جانبازان نخاعی، برگزار شد.

 فاش نیوز - نخستین نشست کمیته مشترک انجمن جانبازان و دولت با حضور مهندس پالیزدار مشاور دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور در دفتر انجمن جانبازان نخاعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان، نخستین نشست کمیته مشترک انجمن جانبازان و دولت با حضور مهندس پالیزدار مشاور دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور در دفتر انجمن جانبازان نخاعی، برگزار شد و مطالبات جانبازان مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی اتخاذ گردید.

پیرو جلسه اسفندماه سال گذشته انجمن جانبازان با معاون اول رییس جمهور و بیان مشکلات، معضلات و مطالبات جانبازان و دستور وی مبنی بر تشکیل کمیته مشترکی با حضور اعضای هیئت مدیران انجمن و کارشناسان دولت، امروز اولین جلسه این کمیته در محل دفتر انجمن تشکیل شد و موارد مطرح شده جانبازان که به صورت مکتوب در اختیار دکتر جهانگیری قرار گرفته بود، به صورت کارشناسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست که اسرافیلی رییس هیئت مدیره، اسدزاده مدیرعامل، ابوطالبی نایب رییس و دیگر اعضای هیئت مدیران انجمن ازجمله گل محمدی و مداح و جعفری (که باتوجه به ضرورت موضوع، مداح از مشهد مقدس و جعفری از استان فارس نیز خود را به جلسه رسانده بودند) حضور داشتند، جزئیات مشکلات معیشتی، بیمه دی و بهداشتی درمانی جانبازان و راهکارهای رفع آنها بررسی و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

بنابراین گزارش، مقرر شد با پیگیری های که از سوی دفتر معاون اول رییس جمهور از مراجع و سازمان برنامه و بودجه و همینطور بنیاد شهید انجام می شود، یک به یک موارد مطرح شده مورد بررسی و اقدام قرار گیرد و در این زمینه  تشکیل جلسات مشترک در غالب کمیته تداوم داشته باشد.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام ، خسته نباشید خدا قوت زحمت کشیدید تصمیماتی اتخاذ فرمودید اما چه تصمیمی و در چه موضوعی آیا تصمیمات گذشته به نتیجه رسیده است؟ آیا هنوز در مرحله تصمیم است؟
نمایندگان مجلس نیز بیش از 200 نفر هر روز جمع میشوند و تصمیم میگیرند البته تصمیمات مجلس روزانه میلیاردها هزینه دارد اما فقط در مرحله تصمیم باقیمانده و در اجرا شاهد تصمیمات دیگری هستیم که خارج از مجلس در اتاقهای فکر احزاب و گروهها و اغلب پای ظرف آبنبات مینو اتخاذ میگردد که برآیند تصمیمات خارج از مجلس مردم را بیچاره کرده است.
از بسیاری از ایثارگران تهرانی شنیده میشود هنگام مراجعه به بنیاد تمامی پرسنل بنیاد از رییس بنیاد شاکی هستند که چرا پول و بودجه بنیاد که قرار بوده حقوق همسر و مادر و فرزند شهید و مشکلات جانبازان و مهمتر از اینها مزایای پرسنل بنیاد پرداخت شود را در ساختمانی کاخ اشرافی که قرار است اداره مرکزی بنیاد شود هزینه می کنند.
اگر بنیاد کسری بودجه دارد و نمی تواند حق و حقوق ایثارگران را پرداخت کند پس این ساختمان اشرافی و کاخ آنچنانی برای کدام منظور ساخته میشود؟ لابد میخواهند در کاخ بنشینند و بگویند کسری بودجه داریم ؟
ایثارگران ساکن شهرستان ها از چنین کاخی اشرافی اطلاع نداریم اما ایثارگران تهرانی و آنهایی که به تهران سفر کردند می گویند اسم این اداره مرکزی بنیاد را کاخ اشرافی بنام شهیدان نگذارند که واقعا هرچه در حق ایثارگران جفا کردند یا هر کاری بنام شهیدان انجام شده کافیه از نام شهیدان بگذرند که سوئ استفاده بنام شهیدان دیگر جواب نمی دهد.
تخطی دولت و بنياد شهيد از برنامه ششم توسعه در خصو ص اجرا نكردن ماده 87 و تبصره آن در خصوص ايثارگران 8 سال دفاع مقدس به كدام مرجع بايست مراجعه كنيم ؟

مدیریت محترم فاش نیوز با سلام و عرض ادب تقاضا داریم درد دل ما ایثارگران در تيتر اول فاش نیوز منتشر شود يا يكي از مسئولين بنياد شهيد

ما رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس از جناب آقای نوروزی رییس محترم فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی و همکاران محترمشان تقاضای عاجزانه داریم تا نسبت به اجرای این قانون پس از گذشت يازده ماه از سال 96 اقدام کنند، چرا که مسئولین بنیاد شهید تاکنون هیچ اقدامی در اجرای این قانون و در بوجه 97 در نظر گرفته نشد ه است . خود نمايندگان محترم مستحضرهستند اين يك قانون كشور است ولي آقاي شهيدي و تيمي كه در بنياد شهيد حاكم است نسبت به اين قانون سر پيچي مي كنند و ترتيب اثر نمي دهند
جناب آقای دکتر نوروزی! ما ایثارگران که اکنون بالای 55 سال سن داریم و از نظر روحی و جسمی در وضعیت مناسبی قرار نداریم، اکثرا" کارگر، کارمند و در حال بازنشتگی هستیم. متاسفانه این قانون بعد از بازنشتگی هیچ اعتبار و امتیازی برای ما نخواهد داشت؛ بنابراین باید قبل از بازنشتگی از آن استفاده کرد.
چرا مسئولین بنیاد شهید به عنوان عملکرد، از کارهایشان در بنیاد گزارش مثبت می دهند و اقداماتی تبلیغاتی را جزو عملکرد خود اعلام می کنند که در واقع هیچ کاری انجام نشده است. فقط شعار مي دهند عمل و اجرا در كار نيست
به خدا قسم خسته شده ايم جهت پیگیری و اجرای این قانون هم به مجلس، هم به بنیاد شهید مراجعه کردیم ولی تاکنون جوابی قانع کننده دریافت نکرده ایم. منتطر ابلاغ ازسوي رياست بنياد هستيم
جناب آقای دکتر نوروزی، با وجود اینکه 35 سال از جنگ تحمیلی گذشته است ولی مسئولین هنوز بی توجهی می کنند، در حالی که حضرت آقا می فرمایند: مردم از مسئولین گله مند هستند و رنج می برند .
در حالیکه آخرین مصوبه مجلس در قانون برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی در قالب تبصره بند الف ماده ۸۷ این قانون، تکلیف رزمندگان را مشخص کرده است.برند .چرا پاسخ گو نيستند .
بنام خدا
با سلام وعرض ادب
عزیزان اخه جلسه چه فایده ی دارد وقتی خروجی نداشته باشد . آقا جان مشکل جانبازان . 1 صدور دستور پرداخت پاداش پایان خدمت . ومرخصی ذخیره شده . تعدیل حقوق جانبازان .رفع موانع بیمه تکمیلی . وحفظ کرامت جانبازان در تمامی ادارات دولت . صدور مواردی که مربوط به فروشکاه . صدور مجوز خرید وواردات خودرو برای جانبازان هر جانباز 1 خودرو .
اینهارا انجام بدهد دولت ما راضی هستیم . والسلام
با تشکر جانباز 50 درصد حالت اشتغال بنیاد
سلام..طبق تفاهم نامه بین ستادکل وبنیادقرارشدازاول سال 98جانبازان معیشت بگیرششصدتومنی ساتابرندزیرنظربنیادورزمندگان زیرنظروزارت دفاع باشند ..سوال اینه که چرااین تفاهم نامه اجرایی نشدودولت هیچ اقدامی برای جانبازان کمک معیشت بگیرساتاکه نصف کمک معیشت بنیاددریافتی دارنداقدامی نمیکند..؟؟تاکی بایدمسئولین محترم سخنرانی کنندکه بدادقشرمعسرین برسیدودولت محترم اصلاتوجهی نکند؟؟چرادراین خصوص دولت یک جواب قانع کننده نمیدهد؟؟بخدادرسختی وبدبختی داریم زندگی میکنیم...ازمسئولین واقعأممنون وسپاسگزاریم که پیگیرموضوع هستند..اجرشان باخدا.ولی همش نشست ودورهمی بایدنتیجه ایی داشته باشدواجرایی شود..یک موضوع دیگرکه، چرانمیتوانیم حتی بیمه خویش فرما پرداخت کنیم.اگرپرداخت کنیم کمک معیشتمان قطع میشود.مسئولین عزیزاین موضوع راهم بگوییدکه لااقل بگذارندخودمان بیمه واریزکنیم...
سلام.اجرای ماده 38برای همه جانبازان حالت اشتغال بنیادباحکم ازکارافتادگی کلی نیروهای دفاع ومسلح راخواستاریم.لطفاماده 38رابرای مان اجرایی کنیدتاماهم بحق خودبرسیم.ماده 38که مدتی هست بلاتکلیف مانده وحتی دریغ ازیک جواب درست !!!
واسه بازنشسته حالت اشتغال ادارات هم اجرایی کنید .
حقوق ایثار بایستی جدا از حقوق کارمندی باشد .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi