شناسه خبر : 65806
یکشنبه 15 ارديبهشت 1398 , 18:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حلقه گمشده مشکلات مردم، تبعیت از شهدا

حلقه گمشده مشکلات مردم، تبعیت از شهدا است

راوی دفاع مقدس با بیان اینکه حلقه گمشده مشکلات مردم، تبعیت از شهدا است، گفت: حرکت بر مسیر شهدا و تلاش برای کسب رضایت خدا که همیشه مد نظر شهدا بود راهگشای مشکلات کشور است.

حلقه گمشده مشکلات مردم، تبعیت از شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد احمدیان ظهر امروز در پنجمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی قزوین که با حضور کارکنان دانشگاه، خانواده‌های شهدا و دانشجویان این دانشگاه در سالن همایش های شهید بابایی برگزار شد، اظهار کرد: استقلال و امنیت و آرامش را که اکنون داریم مدیون خون همین شهیدان است.

وی افزود: این نوع مراسمات بیشتر از اینکه بزرگداشت شهدا باشد، یک مراسمی برای یادآوری و تلنگر به خودمان است چون این انسان‌های پاک بودند که عزت را به ما آموختند.

این راوی دفاع مقدس تصریح کرد: یک روزی همسنگر شهیدم از من پرسید که آیا روزی می شود که مردم بفهمند ما چه کردیم؟، حالا که این بزرگداشت شهدا را در ساسر ایران می بینیم، درک میکنیم که مردم ارزش خون شهدا را می دانند.

احمدیان گفت: حلقه گمشده مشکلات مردم، تبعیت از شهدا است و مسئولین نیز باید مانند شهدا عمل کنند و از خودگذشتگی را سرلوحه کار های خود قرار دهند نه اینکه به فکر خود باشند و دست در جیب مردم داشته باشند.

وی عنوان کرد: قیمت خون شهدا را نمی توان با قیمت سکه و طلا و پیاز سنجید، بلکه برای پیروزی باید راه شهیدان را ادامه دهیم.

این راوی دفاع مقدس در پایان یادآور شد: حرکت بر مسیر شهدا و تلاش برای کسب رضایت خدا که همیشه مد نظر شهدا بود راهگشای مشکلات کشور است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi