شناسه خبر : 65826
دوشنبه 16 ارديبهشت 1398 , 13:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

راه اندازی سامانه خدمات دانشجویان شاهد و ایثارگر

 

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت از راه اندازی سامانه خدمات دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه‌های علوم پزشکی خبر داد.

 

به گزارش مهر، دکتر سید حسن رحیمی افزود: برنامه‌های سالانه اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت همچون گذشته ادامه دارد و تقویت بنیه علمی، اجرای طرح استاد مشاور و حمایت از دانشجویان نمونه تحصیلی از جمله برنامه‌هایی است که در این بخش به صورت عمومی انجام می‌گیرد.

 

وی افزود: به منظور هدفمند کردن و ساماندهی این امور سامانه خدمات دانشجویان شاهد و ایثارگر ایجاد می‌شود تا بتوانیم با برنامه ریزی بهتری این امور را پیش ببریم.

 

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت اظهار داشت: با ایجاد این سامانه تمامی خدماتی که برای دانشجویان شاهد و ایثارگر انجام می‌گیرد از صفر تا صد، از ستاد دانشگاه‌ها تا جلسات دانشجو با استاد مشاور و مشاوره‌های آموزشی به صورت آنلاین انجام شده و رصد می‌شود.

 

وی تاکید کرد: این سامانه به منظور ساماندهی تمامی فعالیت‌های امور دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه‌های علوم پزشکی راه اندازی می‌شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi