شناسه خبر : 65911
پنجشنبه 19 ارديبهشت 1398 , 12:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با شهید فرج‌الله هاشمی‌ مسلکی

شهید فرج‌الله هاشمی‌ مسلکی: «وحدت» رمز پیروزی انقلاب است

شهید فرج‌الله هاشمی مسلکی در وصیت‌نامه خود آورده است: مردم ایران وحدت کلمه را حفظ کنید چون تمام دستاوردهای انقلاب و رمز پیروزی ما در این اصل است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید فرج‌الله هاشمی مسلکی

شهید فرج‌الله هاشمی‌مسلکی در تاریخ یکم فروردین ماه سال 40 در روستای داس‌قلعه از شهر کبودراهنگ به دنیا آمد. وی پاسدار بوده و سال 56 ازدواج کرده و صاحب 6 فرزند بود. در زمان جنگ از طرف سپاه به عنوان رزمنده به جبهه اعزام شده و در تاریخ هفتم تیرماه سال 66 در بانه کردستان بر اثر اصابت ترکش دشمن بعثی به شهادت رسید.  اکنون پیکر پاکش در گلزار شهدای روستای داس‌قلعه آرام گرفته است.

آنچه می‌خوانیم وصیت‌نامه شهید است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

با درود و سلام به رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی بت‌شکن و سلام و درود بر شهیدان صدر اسلام مخصوصا شهیدان کربلای حسینی که با نثار خون خود درخت اسلام را آبیاری کردند، سلام و درود بر پدران و مادران پاکدامنی که فرزندان دلیر و شجاع تربیت می‌کنند و با جامعه تحویل می‌دهند.

اگر چه دنیا زیباست و دوست‌داشتنی ولی همین دنیا آدم را می‌فریبد و به طرف خود می‌کشاند اما خانه آخرت خیلی از دنیا زیباتر است، در نهایت مال دنیا را باید گذاشت و رفت پس چرا آن مال را در راه خدا انفاق نکنیم؟!

مادر عزیزم افتخار کن که پسرت را در اختیار اسلام و رهبر کبیر انقلاب اسلامی قرار داده‌ای. بعد از شهادت من گریه نکن زیرا گریه شما باعث خوشحالی دشمنان اسلام می‌شود.

چند سفارش دارم که در اینجا ذکر می‌کنم: بدانید شهادت فیض بزرگی است که نصیب هر کسی نمی‌شود تنها اولیا‌ءالله هستند که به این فیض بزرگ نائل می‌شوند؛ شهید نزد خداوند مقامی والا دارد و از همه به خدا نزدیک‌تر است.

 دیگر وصیت بنده به ملت همیشه در صحنه ایران این است که وحدت کلمه را حفظ کنید چون تمام دستاوردهای انقلاب و رمز پیروزی ما همانا وحدت کلمه بوده و ملت را انسجام داد که اگر وحدت نباشد هیچ چیز دیگری نداریم.

خط اصلی ما اسلام است و قرآن و از روحانیت پشتیبانی کنید و امام را دعا کنید. پشتیبان ولایت فقیه باشید چون ولایت فقیه تداوم راه انبیاست؛ نمازهای یومیه را به موقع بخوانید و خدای نکرده درباره نماز غفلت نکنید و دعاها را بیشتر کنید تمام پیروزی‌های ما از همین دعاها است.

پروردگارا اینجانب که در راه تو قدم برداشته‌ام و به یاری دین تو و به یاری نایب امام زمان شتافته‌ام از بنده قبول بفرما. اول پیروزی و بعد شهادت را نصیب من بگردان.

 

اینستاگرام
آرزوی وصال با روح بزرگ شهید بزرگوار در دم به دم زندگیم جاریست. انشاله
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi