شناسه خبر : 66042
سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 , 13:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست جانبازان نخاعی و فرماندهان نیروی انتظامی البرز

نشست مشترک انجمن جانبازان نخاعی، فرمانده نیروی انتظامی استان و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار شد و راهکارهایی برای حل برخی مسایل و مشکلات جانبازان این استان به تصویب رسید.

فاش نیوز - نشست مشترک فرمانده نیروی انتظامی استان و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اعضای انجمن جانبازان نخاعی این استان برگزار شد.

برپایه این گزارش، نمایندگان انجمن جانبازان نخاعی البرز (سعید براتی، محمود غیاثی پوریان و صادقی) با سرهنگ حسینی معاون فرماندهی نیروی انتظامی استان، صمدی مسئول امور ایثارگران ناجا و سرهنگ شرق، فرمانده راهور و معاونین به منظور بررسی مسایل و مشکلات مرتبط با جانبازان و ایثارگران و ارائه راهکار مناسب رفع این مشکلات، نشست مشترک تشکیل دادند که طاهرنژاد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و عالیانی، معاون تعاون این بنیاد نیز در آن حضور داشتند.

در این نشست، حاضران در جوی صمیمی به بررسی موارد متعدد مطروحه پرداختند و راهکارهای ممکن برای هریک را ارائه گردید.

مصوبات این نشست پربار و مفید به شرح ذیل است:

- معرفی نماینده ایثارگران جهت انتقال مشکلات
- بررسی مشکلات و ارائه راهکار مناسب جهت رفع مشکلات با نظر جانبازان در مراکز شماره گذاری و سایر امور
- تعیین دفاتر مناسب پلیس+۱۰ جهت ارائه خدمات و در صورت عدم وجود چنین مکانی، اجازه تاسیس دفتری مناسب برای جانبازان قطع نخاعی
- دستورات لازم فرمانده نیروی انتظامی استان  جهت تسریع در ارائه خدمات به جانبازان
- رسیدگی به امور ایثارگران توسط مسئولین مربوطه در ناجا
- برنامه‌ریزی برای شناسایی مکان های لازم جهت نصب تابلوهای پارک ویژه جانبازان
- نصب تابلوهای پارک ویژه جانبازان با طرح جدید

گفتنی است استان البرز و کلانشهر کرج به دلیل نزدیک بودن به تهران و شرایط مناسب آب و هوایی، یکی از مناطقی است که بیشترین تعداد از اقشار مختلف جانبازان، خصوصا" جانبازان نخاعی و شیمیایی در آن سکونت دارند.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
آقای غیاسی آنجاهم حضور دارند؟
مگر ایشان جزو انجمن جانبازان نخاعی استان البرز هست و مگر در انتخابات حضور داشته است؟
آقای غیاث از جانبازان باسابقه کرج و استان البرز است و البته حضورش در هر جمعی مغتنم است و باعث غنای آن جمع می شود. در جمع های ایثارگری اینطور است که هر کس مایل باشد می تواند حضور یابد و ممنوعیتی وجود ندارد و در خصوص این جلسه من احتمال می دهم علاوه براینکه آقای غیاثی با وضعیت کرج و استان البرز آشنایی خوبی دارند و در دهه 70 هم مسئول امور فرهنگی یا معاون فرهنگی بنیاد کرج هم بودند، چون در حال حاضر مسئول ایثارگران راهنمایی و رانندگی کل هستند و یک نقش دوسویه مثبتی در رابطه با این نشست می توانستند ایفا کنند از ایشان برای حضور دعوت به عمل آمده است. ایشان همچنین سالیان متمادی عضو و رئیس هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی کشور هم بوده اند و شناخت بسیار خوبی از مسایل و معضلات این حوزه دارند. برهمین اساس جمعی که خود را از حضور چنین اشخاص شاخصی محروم کند ضرر کرده است.
ادبیات جناب ساقی درجواب به این سووال مخاطب، اظهرمن الشمس است!
چه اشکالی دارد که این سووال مطرح می شود و خود جناب غیاثی پاسخ بدهند؟ و ایضا شما جواب ندهید؟!!!
تابلوویژه پارکینگ جانبازان،اختصاصأنبایدمربوط به پلاک ویژه باشد!به خودروهای کلیه ی جانبازان برچسب مخصوص پارک درسطح شهربدهید،و،درمواقع اجرای طرح زوج وفردهم ازهمین برچسب استفاده وترددآزادباشند و .....
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi