شناسه خبر : 66057
دوشنبه 23 ارديبهشت 1398 , 12:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چاپ خاطرات نهفته زنان کرمانشاهی در کتاب « آژیر قرمز»

«آذر آزادی» رییس دایره مشارکت زنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه اظهار داشت: خاطرات زنان کرمانشاهی از بمباران های این شهر در برابر هواپیماهای رژیم بعث عراق در کتاب «آژیر قرمز» روایت می شود.

http://defapress.ir/files/fa/news/1398/2/16/708866_483.jpg

آزادی با اشاره این که زنان این استان خاطرات زیادی از 8 سال دفاع مقدس دارند، گفت: یکی از خاطرات تلخ و البته تاثیر گذار این زنان روایت بمباران های شبانه روزی رژیم بعث عراق بر فراز شهرها و اماکن مسکونی این استان است. زنانی که با وجود شهادت فرزندان و حتی جانبازی خود هرگز حاضر به ترک شهر و دیار خود نشدند و سنگر پشتیبانی از رزمندگان را رها نکردند.

رییس دایره مشارکت زنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه افزود: آمار بالای شهدا و جانبازان زن این استان ما را برآن داشت تا گوشه ای از مظلومیت و ایثار شیرزنان این دیار را در قالب کتابی با عنوان آژیر قرمز به رشته تحریر در آوریم.

وی در پایان یادآور شد که جمع آوری خاطرات و تدوین این کتاب توسط دایره مشارکت زنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های زنان استان انجام شده و در سال 1398 به چاپ خواهد رسید.

انتهای پیام/     

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi