شناسه خبر : 66193
دوشنبه 13 خرداد 1398 , 14:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس با ارسال نامه ای به لاریجانی:

به مشکلات اساسی ایثارگران فوری رسیدگی شود

رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به ریاست قوه مقننه رسیدگی فوری به اهم مطالبات و رفع مشکلات جامعه ایثارگری را خواستار شد.

فاش نیوز - رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به ریاست قوه مقننه رسیدگی فوری به اهم مطالبات و رفع مشکلات جامعه ایثارگری را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام و المسلمین حسن نوروزی، نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به ریاست قوه مقننه، با اشاره به اهم مطالبات و مشکلات جامعه ایثارگری، بر لزوم برطرف کردن موانع پیش روی آنان تاکید کرده است.

رئیس فراکسیون ایثارگران در نامه خود به دکتر لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی نوشته است:

پیرو مکاتبات و مذاکرات قبلی بدینوسیله اهم مسائل و مشکلات و درخواست های ایثارگران معزز جهت استحضار به شرح ذیل محضرتان تقدیم می گردد. خواهشمند است دستور فرمایید جهت حمایت از این قشر سرافراز و تامین حداقلی نیازهای درمانی، معیشتی، رفاهی و استخدامی و آموزشی برابر قوانین مصوب بخش ایثارگران قانون پنجساله ششم توسعه کشور، قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و سند راهبردی حمایت از رزمندگان مساعدت لازم بعمل آید.

عناوین کلی مطرح شده از سوی رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس به شرح ذیل است:

الف) مسائل مربوط به امور تایین درصد جانبازان حالت اشتغال و رزمندگی

ب) مسائل مربوط به امور درمانی

ج) مسائل مربوط به امور معیشتی

د) مسائل مربوط به امور رفاهی

ه) مسائل مربوط به امور آموزشی

و) مسائل مربوط به امور استخدامی

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
اونم نامه رو میگیره میگه باشه !!!!
سلام. کاش بشود‌بصورت تایپ شده و کامل درج میکردید.
ابنطور خونونش خیلی سخته
خدا قوت آقای دکتر نوروزی
امید داریم ریاست محترم مجلس دستور رسیدگی فوری برای حل مسائل ایثارگران صادر کنند و از هیات محترم دولت، همه وزیران و بنیاد شهید و نیروهای مسلح و همه دستگاهها مربوطه بخواهند که برای پیگیری امور جدیت بیشتری از خود نشان بدهند.
و نمایندگان محترم مجلس براجرای قوانین نظارت کامل و جامع داشته باشند.

بسیاری از ایثارگران کم درآمد هم اکنون با این شرایط اقتصادی حتی از کمک معیشت محروم هستند و سالیان سال است که چشم انتظار برقراری همین حداقل ا .
خود بنیاد شهید که متولی امور است ، قوانین را رعایت نمی کند و فقط به قسمتی از ایثارگران خدمت رسانی می کند !
ایا بهتر نیست از تجربیات گذشته درس گرفت و برای این ساختار بیمار یک درمانی در نظر گرفت ؟
سلام لففا تکلیف ی مقطع بالاتر رزمندگان را مشخص کنید تاریخ اجراش چه تاریخی است واین ظلم وبی عدالتی درحق ما شایسته نبوده تکلیف مشخص نشده اکثر رزمندگان درحقشان ظلم وبی عدالتی کنن بازنشسته نمایید ما مایل به ادامه خدمت ۳۵ سال میباشیم درحق ما این تبعیض تاریخی را نکنید ومارا به حرمت این ما باز گردانید
سلام جناب نوروزی ممنون که درسال آخرتکیه زدنتان برکرسی های سبزخانه ملت که در واقع صندلی نیست تختخوابست بازم خدارو شکراین آخری ازخواب بیدارشدین البته خودبهتردانسته برای دوربعدیست ولی درخصوص مطالبات معوقه،پاداش پایان خدمت،طلب ذخیره مرخصی وطبق قانون که البته تمام مواردی را که ارائه داشته قانونی میباشدودرخصوص تحویل یکدیستگاه خودرو برای جانبازان70%که هر10سال بایستی تحویل داده شودولی تاکنون دولت تدبیروامیدتان فقط به دادن شعارهای فریبنده بسنده کرده ودرموردهیچیک ازمواردمطرح شده توسط جنابعالی ومواردمطرح شده توسط حقیر که مصوبه مجلس میباشدواین یعنی قانونی ولی متاًسفانه دولتیان نامردی را درحق جانبازان خانواده معظم شهداءوآزادگان تمام کرده وبه هیچ عنوان به مرّقانون عمل ننموده اند،جناب نوروزی فقط تصویب قانون وظیفه اتان نیست بلکه بایستی دولت را ملزم ومکلف به اجرای قوانین کرده امیدوارم تا قبل ازپایان دوره دهم مجلس جامعه هدف ازمصوبات مجلس متنعم شده باتشکر جانباز70%دفاع مقدس سیدعلی

سلام
روزه وطاعات شما قبول
انصافا در این سایت پویایی وپیگیری ,در مورد تصویب قوانین ایثار گران نام جناب نوروزی , بیشتر مشاهده می گردد .
خداوند هر کس که گره ای از مشکل مردم, اخص ایثار گران را رفع نماید در دو دنیا مشمول اجر و رحمت الهی گردد .
با تشکر
سلام عرض خدا قوت سپاسگذارتمامی کوشندگان امورایثارگران ممنون ازتلاشهای جناب نوروزی وهمکاران ارجمندجناب لاریجانی گرامی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی امیداست بااجراوپیگیری قوانین حوزه ایثارگران مارزمندگان دفاع مقدس امتحان پس داد ه های جبهه وجنگ نیروهای شرکت کننده عملیاتی رادرراستای حق احقاق حق بفرمایید/ممنون ماناباشیدوپایدار
هرلحظه که تسلیمم درکارگه تقدیر/آرامترازآهو بی باک ترازشیرم/هرلحظه که می کوشم درکارکنم تدبیر/رنج ازپی رنج آیدزنجیرپی زنجیر/پناه برخدا
سلام جناب آقای نوروزی شما ونمایندگان نقشه را کشیدید تقدیم کردید برای اجرا به دولت ولی اگر پیگیر نباشین هر دولتی بیاد میگه وضع اقتصادی خراب است تا کی باید صبر کنیم عمر مان به سر آمد کی این وضع اقتصادی درست می شود چهل سال کم نیست عزیزان ما هم بخدا آدمیم تمام کنید این همه وعده های دروغ را
چرا ازبازنشستگان رزمنده صبحتی نمیشه آقای نوروزی روزقیامت باید جواب بدید هرکسی که سکوت کند ان دنیا باید جواب دهد شما خیال می کنید همیشه این دنیا هستید رزمنده بازنشسته که سی سال کارکرده شامل نشود
خبرنگار محترم پارلمانی فاش نیوز
با سلام
لطفا از دستورات اقای لاریجانی ایثارگران را مطلع کنید
چرا فرزند دوم خانواده از کسری خدمت والدین در دوران سربازی نمی تواند استفاده کند ؟؟؟فرزندان دوم اعتراض دارند .
آقای نوروزی با سلام سازمان انرژی اتمی پژوهشگاه علوم و فنون در ارتباط با یک مقطع تحصیلی بالاتر می گوید فقط ۱۰۰ هزار تومان به شما اضافه می کنیم آن هم برای ۳ ماه می گویند از ۹۶/۱/۱ برای ما تعهد حقوقی ایجاد می کند من که فوق لیسانس بازنشسته ایثارگر هستم که براساس این قانون باید حقوق دکتری را به من بدهند خدا وکیلی این چه قانونی است که هر لحظه تغییر میکند تازه این ۱۰۰ هزار تومان تقسیم بر ۲۴ ماه بدلیل میانگین ۲ سال آخر می شود که دیگر هیچی نمی شود لطفا رسیدگی کنید
با سلام بنده جانباز سی درصد کمک معیشت بگیر هستم با همسر و دو فرزند محصل تنها درآمدم کمک معیشت ناچیز است یک میلیون خورده ای که کرایه رفت آمد واب برق گاز به زور می رسه وضعیت ما از خط گدایان پایین تره پس یه مسئول پیدا نمیشه که حقوق که حق یه جانبازان سی درصد خانه نشین است را درست محاسبه کنه وجدانی وبا انصاف معین کنه بخدا کمک معیشت بگیر ان در گرسنگی فقر مطلق وبا درد رنج فراوان روزگار سپری میکنن
جناب آقای دکتر نوروزی
با سلام و احترام
ضمن تشکر از همه پیگیری های حضرتعالی ، باستحضار می رساند رزمندگان عزیز جهاد سازندگی، بسیج ، سپاه ، نیروی انتظامی مدت بسیاری طولانی است که در انتظار دریافت کارت ایثار همانند رزمندگان ارتش هستند و از سالها پیش نسبت به ثبت اطلاعات در سامانه مربوطه اقدام کرده لیکن تا کنون کارت هایشان صادر نشده است ، لذا خواهشمند است ترتیبی اتخاذ فرمایید که تا هفته دفاع مقدس" کارت ایثار" همه رزمندگان صادر شود.
همچنین پیشنهاد می گردد در هفته دفاع مقدس یک بازی دوستانه با حضور جنابعالی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار و همه رزمندگان در این گردهمایی بزرگ دعوت شوند.
با تشکر فراوان
امیدواریم یگانهای اعزامی ، این برنامه با شکوه ملی را امسال در ورزشگاه آزادی برگزار کنند و مسئولین بیایند و حداقل چند خبر خوب هم بدهند
جناب صابر
با سلام
برادر گرامی لطفا مطلب های ارسالی، منظم تر و قبال فهم تر، مرتبط با حوزه ایثارگری و کوتاه تر و خواناتر باشد.
با سلام
خبرنکار محترم فاش نیوز لطفا پیشنهاد تبدیل کمک معیشت به حقوق را که الان ارسال کردم در قسمت اصلی وسط سایت قرار بدهید با این کار ساتا حتما این پیشنهاد را می بینید و استقبال خواهد کرد و مشکل حدود 20هزار نفر حل خواهد شد .
فاش نیوزعزیزونمایندگان محترم اجرای ماده 38برای همه جانبازان ماده 38 چندسال که محروم هستیم وجواب درستی هم نگرفتیم. حالت اشتغال بنیادباحکم ازکارافتادگی کلی دریغ ازیک جواب درست!
فهم تر ازاین که حقوق جانبازها افزایش پیدا کنه..تو این گرانی وتورم
با سلام و احترام
بدینوسیله پیشنهاد زیر که خواسته بسیاری از ایثارگران است جهت استحضار، پیگیری و بررسی از سوی واحد های ذیربط، تقدیم می گردد.

عنوان پیشنهاد: تبدیل کمک معیشت رزمندگان و جانبازان زیر 25% به حقوق بازنشستگی از صندوق ساتا

مسئله :
هم اکنون تعداد زیادی از رزمندگان و جانبازان زیر25% که مشمول دریافت کمک معیشت هستند، دارای سوابق بیمه پردازی در صندوق های بازنشستگی به صورت مقطعی بوده، لیکن به دلیل کهولت سن و سایر موانع ، قادر به انجام کارو ادامه بیمه پردازی نمی باشند و ضروری است که با حمایت های دولتی بنحوی از مستمری حقوق بازنشستگی بهره مند شوند.

وضع موجود:
در حال حاضر ایثارگرانی که بیمه پردازی مقطعی داشته اند، اگر بخواهند از کمک معیشت دریافتی، سوابق بیمه ای خود را تا رسیدن به شرایط بازنشستگی تکمیل کند، بلافاصله کمک معیشتشان قطع خواهد شد و اگرفرد ایثارگر بیمه پردازی را ادامه ندهد، همه آن سالهای سابقه بیمه در صندوق های بازنشستگی بلاتکلیف و معطل و بدون استفاده، بصورت رها باقی مانده است و در واقع منابع مالی فراوانی که متعلق به ایثارگران است هم اکنون در اختیار صندوق های متفرقه است.

مشکلات وضع موجود:
رزمندگان و جانبازان زیر 25% فاقد شغل دولتی از همه مزایای استخدامی ایثارگران شاغل بخش دولتی، همچون معافیت ازپرداخت حق بیمه بازنشستگی، محروم هستند و درجهت سیاست های کلی نظام اداری مبنی بر عدالت محوری، منصفانه این است که بنحوی این گروه از ایثارگران نیز حمایت شوند و در ایام کهولت سن که نیاز به آرامش خاطر و امینت فکری بیشتری دارند، نگران افزایش و کاهش و یا قطع کمک معیشت نباشند و لذا بسیار فوری و ضروری است که اصلاحاتی در قوانین و دستورالعمل ها و روش ها در این خصوص انجام پذیرد , مهمترین خواسته رزمندگان و جانبازان زیر25% در شرایط فعلی این است که کمک معیشت به " حقوق " تبدیل شود.

پیشنهادات :
1- جمع آوری نظرات کارشناسی سازمانهای مربوطه همچون مدیران صندوق ساتا ، بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جهت حل مسئله
2- تعیین صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی نیروی های مسلح ( ساتا) به عنوان صندوق بازنشستگی رزمندگان و جانبازان زیر 25% فاقد شغل و بیمه و تجمیع سایرسوابق ایثارگران در آن صندوق با توجه به آنکه رزمندگان سرباز نیز دارای حداقل دو سال سابقه بیمه در این صندوق هستند .
3- کاهش سن بازنشستگی رزمندگان و جانبازان صندوق ساتا از 60 سال به 55 سال.
4- با مساعدت سازمان های ذیربط و کمک نیروهای مسلح و خود فرد، مبلغ باقیمانده سنوات تا تکمیل شرایط بازنشستگی آنان بنحوی پرداخت شود.

مزایای این پیشنهاد:
1- در صورت اجرای این پیشنهاد هزاران نفر از رزمندگان و جانبازان زیر 25% با عزت و احترام و بارضایتمندی بالا، واجد شرایط برقراری حقوق بازنشستگی شناخته می شوند.
2- منابع مالی سرگردان رزمندگان و جانبازان زیر25 از سایر صندوق ها به سمت ساتا جذب خواهد شد و بشکل حقوق به خودشان پرداخت خواهد شد .

پیشاپیش از همه مساعدت ها و پیگیری های همه یاران ایثارگران که این پیشنهاد را به دست متولیان می رسانند و پیگیری می کنند، بسیار سپاس گزاریم .

از طرف جمعی از رزمندگان و جانبازان زیر25%
اقای دکتر نوروزی نماینده محترم مجلس
با سلام ، لطفا این پیشنهاد را هم پیگیری فرمایید
سلام شمارا بخداوندی خدا قسم تکلیف تاریخ اجرا رزمندگان داوطلب را مشخص کنید بازنشستگان این قانون را که نورد بی عدالتی قرار گرفتن را باز کردانید بی عدالتی نکنید این حق الناس است ما از حق خود نمی گزریم
این چه نوع ادبیاتی است که مسئولین همش میگن باید انجام شود باید چنین شود باید چنان شود.آقای مسؤل مخاطب این باید ها چیست؟ چرا یقه کسانی که خلاف قانون عمل می کنن نمی چسپید وبه جای آن هی می گویید باید قانون در مورد رزمندگان اجرا شود.باگرفتن گوش مسؤل ضد انقلاب و ضد رزمنده و معرفی او به دستگاه قضا به این باید ها پایان دهید بس است دست از سخنان بی فایده بردارید.
که کسی نیست جز اقای نوبخت،، از بخت بد خوردیم به بخت نوبخت
فکرهمسران شهداهم باشین مطالبات ذخیره مرخصی شهیدماروبدین بتونم یه یخچال بخرم تواین ایام ماه رمضان تواین گرما آب سردندارم اگه پیگیراین مطالبات باشین ماهم ازاین گرفتاری نجاتمون میدینم م
سلام از اقای ملایی پرسیدم تا کی باید منتظر وسرگردان باشیم مجلس کی میخواهد در باره تاریخ اجرا ی مقطع رزمندگان داوطلب نظر بده جان به لب شدیم فرمود دوسه ماه دیگه یعنی از مهر ۹۷ ما رو سرگردان کردن اینها همش بازی است درحق رزمندگان ظلم وبی عدالتی تا کی این حق الناس است ماهم شما را هرگز نخواهیم بخشید دوستان بنا به فرموده ملایی بازنشستگان به دیوان باید شکایت کنن
سلام از اقای ملایی پرسیدم تا کی باید منتظر وسرگردان باشیم مجلس کی میخواهد درباره تاریخ اجرا ی مقطع رزمندگان داوطلب نظر بده جان به لب شدیم فرمود دوسه ماه دیگه یعنی از مهر ۹۷ ما رو سرگردان کردن اینها همش بازی است درحق رزمندگان ظلم وبی عدالتی تا کی این حق الناس است ماهم شما را هرگز نخواهیم بخشید دوستان بنا به فرموده ملایی بازنشستگان به دیوان باید شکایت کنن
حاج اقا نوروزی ،،چرا نامه ،،،مگر یکی از وظایف اقای لاریجانی نظارت بر قوانین مجلس نیست باید اقای لاریجانی خودش بداند و پیگیر باشد که چرا قوانین مربوط به ایثارگران اجرا نمیشود ،وخودش بداند که علت اجرا نشدن قوانین چه چیزی است و با مجریان که قوانین را اجرا نمیکنند برخورد جدی کند ،،حالا اگر شما نامه ننویسید و اقای لاریجانی را در جریان نگذارید خودش نباید پیگیر باشد ،،،امیدوارم خداوند بزرگ خودش به فریاد جانبازان برسد و الا این نامه ها هیچ ارزشی ندارد
سللام آقای نوروزی به مدت دوسال فقط حرف دولت بایدبه مشکلات ایثارگران رسیدگی کند باحرف درست نمیشه چرا این همه بی عدالتی است چرا دو سال رزمندگان بخاطر ی مقطع سرگردان وآخر هم اکثرا بازنشسته کردین اخه گناه ما چه بوده فقط ما به قانون اجرا شده شما اعتماد کردیم حالا درمور د تاریخ اجراش
سنگ انداختین که تصویب استفساریه و۱۸ فروردین ۹۸ باشه اخه برادر این عدالته شا مل رزمتدگانی بازنشسته بهمن واسفند نشود مارا باز گردانید از رهبر عزیز می خواهیم درمور د ی مقطع رزمندگان ورود کند
با سلام خدمت شما حاج آقا مجتهد یک سوال داشتم از خدمت جنابعالی. آیا حقوقی به سرباز وظیفه سپاه که در سال 66 جانباز شده و دارای 25 درصد جانبازی از بنیاد جانبازان میباشد وحالت اشتغال هم نمی باشد و در یک شرکت خصوصی کار کرده ودر حال حاضر مستمری بگیر تامین اجتماعی می باشد،تعلق می گیرد. اعم از حقوق حالت اشتغال و یا حقوق وظیفه.» تبصره ماده ۳۸ قانون جامع« خواهش می کنم راهنمایی بفرمائید.
استانداری ها و شهرداری ها چرا تخفیف بلیط مترو را هنوز اجرا نکرده اند ؟
( بنام خدا )
جناب آقای نوروزی
با سلام وعرض ادب
این نامه بلند بالا ایا پاسخی هم داشت لطفا دو کلمه پاسخ را برای افکار جامعه هدف همراه نامه تان منتشر فرمائید ایا تاکی باید منتظر ماند تا کی باید شرمنده زن وبچه باشیم تا کی باید حصرت همه چیز رو فرزندانمان داشته باشند وتاکی های فراوان دیگر با تشکر جانباز 50 درصد جنگ تحمیلی حالت اشتغال بنیاد
بنام خدا
برادر عزیزم جناب آقا مرتضی
منتظر پاسخ نباشید خیلی از جانبازان زمانی که آقای مجتهد در بیمارستان بستری شد نامه های زیادی ارسال کردن ودعا کردن که آقای مجتهد بزودی بهبودی حاصل یابد وخدا شفایش دهد توجه کردید ... به خودش زحمت نداد از این عزیزان یه تشکر بکند اون وقت شما منتظر پاسخ هستید عزیز برادر . مجلس 25 درصد تصویب کرد برای ماده 38 اما ستاد کل با اجتهاد شخصی کردنش 30 درصد عزیز برادر .... همشون میگم . هرکه بفکر خیش است وصندلی که تکیه داده عزیز جان
با تشکر جانباز 50 درصد
سلام انشااله حالا که خدا عمر دوباره به ایشان داده جبران کنند
باشه رسیدگی میشود.
صبح بیایید ورش دارید.
سلام، خسته نباشید، جانباز شیمایی فرهنگی هستم مطالبه سال ۷۶ تا ۹۲ راهنوز پرداخت نشده از مسئولین محترم عازانه میخواهم که اقدام کنند
سلام وعرض ادب،جناب آقای نوروزی درهمین سایت فاش نیوز البته اگرمشاهد کنیدخوهیددیدتیترزده شده جانباز70%آسمانی شدوروزی نیست که متاًسفانه شاهدازدست دادن بهترین جوانان قدیمی همرزمان عزیزم وپابه سن گذاشتگان نباشیم ولی چه گویم که اگرگویم زبان سوزداگرپنهان کنم مغز استخوان سوزدولی بذارین اینبارزبانم بسوزد،دولت پرزیدنت روحانی ازشخص خودبه اصطلاح رئیس جمهور گرفته تا وزرا ومعاونین ومشاورین ونمایندگان به اصطلاح مردم درخانه ملت نشسته ایدولی امربر دولتیانین خلاصه اش کنم هم دولت وهم مجلس نشینان درحق جانبازان واقعی ظلم وجفا کردیداگرنعوذبالله به خالق هستی اعتقادنداشته به این اندیشه کنیدکجاین آنهایی که قبل ازشماها بر اریکه های قدرت تکیه زده وحال کجاین وتاریخ درباره اشان چه ها که نگفته ونسل بعدشان چگونه قضاوتشان کرده شماهم روزی این پست ومقام ها را بایستی به دیگران سپردکلاه خودتان راقاضی کنیدوتاریخ درباره اتان چه خواهدنوشت وآیندگان چگونه قضاوتتان خواهندکردواینراهم بدانیدکه تقاص کارهایتان راخواهیددادواگراجل مهلت ندادشک مبریدکه فرزندانتان بایستی تقاص کارهای شماراخواهندداد هنوزهم خداوندبی نهایت قادر وتوانا وقت برای به راه راست آمدنتان بازگذاشته پس استفاده کنیدقبل ازآنیکه ریق رحمت را سرکشیده واگرهمچنان به راه کج رفتنتان ادامه داده اینرادانسته وآگاه باشیدنفرینمان همیشه بدرقه راه کجتان خواهدبود،شماهااگرواقعاً نماینده مردم هستیدکارتان فقط این نیست که قانون به تصویب برسانیدبلکه وظیف اصلیتان اینست که تاحصول نتیجه مصوبات قانونی مجلس پیگیرودولت را ملزم به عمل کردن به قوانین ومرّقانون کرده که مردم متنعم شوندازقوانینی که به نفعشان تصویب نموده ازطرفی قوانین را طوری نوشته وعمل کنیدوکنندکه پرانتزبازی نذارین که افرادی بتوانندقانون را دور زده وازرانت استفاده کنندکه البته تاکنون اینچنین بوده،جناب نوروزی اکثرجانبازان بیش از3دهه از مجروحیتشان گذشته بجزدرصدکمی که درسال های بعدازدفاع مقدس ور درگیری بااشرار یا مدافعین حرمین چرا باتوجه به اینکه قانونست وتازه بایستی جانبازان50%ببالا را بعداز2 دهه بهزنشست میکردن وسنوات پاداش پایان خدمت وطلب ذخیره مرخصی اشان پرداخت میشدجطوربعضی ازکارها را جزو کارهای سخت وزیان آوردانسته وبعداز20سال باحقوق کامل بازنشته کرده که البته حقشان میباشدولی جانبازان خصوصاً جانبازان50%ببالا شب را تا صبح وصبح راتاشب بادردورنج وبدترازهمه بخاطردولتیان ونمایندگان زادگان اهل کوفه زخم وزبانشان راهم بایستی تحمل کرده ودَم بر نیاوریم آیا کاری سخترازتحمل درد ورنج هم هست به نقل ازفرمایش مقام معظم رهبری همه ازجنگ فارغ شده الّا جانبازان جناب نوروزی پس دیگرلازم به توضیح نیست دراسرع وقت وکوتاهترین زمان حق وحقوق قانونیمان اعم از مطالبات معوقه،پاداش پایان خدمت وطلب ذخیره مرخصی امان را هرچه زودتربحسابمان واریزنمائیدباتشکرسربازوظیفه دوران دفاع مقدس جانباز70%
سلام شما مشکل رزمنده را از ارتش یا سپاه پیگیری کنید ببینید که درصد ارتش یا سپاه را بنیا د قبول ندارد یعنی بی اعتماد بودن
جنا دکترنوروزی دربرنامه ششم قرار شد رزمندگانی که مجروحیتشان را یگان متولی تایید کرده بنیاد بپذیرد وپنج درصد جانبازی اعطا کند اماتاریخ ابلاغ ستاد کل ازبرج دوازده نودو شش است یعنی کسانی که درسال ۹۶تایید شدند را قبول ندارد عطف به ماسبق نمی داند درصورتی که برنامه ششم توسعه ازابتدای ۹۶است بنده هم که اذرماه نودو شش تایید واحراز مجروحیت شدیم چراازاول باید این مسیررفته راطی کرد باتشکرازشما17172
باسلام جنانب اقای نوروزی من مدت ۳۰ماه حضوردرمنطقه عملیاتی ازسال۱۰/ ۱۳۶۵لقایت۶/۱۳۶۸داشته ودربدترین شرایط باسخت یرین روزهای سردوگرم وحتی به بدترین وضع مجروع شدم درحال ساختن سنگر که الان باضعیف شدچشم‌ راست بخاطرمجروع شدن صورت سمت راستم والان بعدازمدت چندسال ازاتمام جنگ بیکار باداشتن ۴فرزند ومستاجر درمنزل داقون وگلی قدیمی که با موش و حیوات دیگر بسرمیبرم عدالت اسلامی این بود که من ودیگران جونمونوگذاشتیم که لنگ ودرمونده ۱۰۰/۰۰۰هزارتومان پول هستم اسلام گفته دین ما گفته که اختلاسهای سنگین شود بعد ما روزبروزبدبختو درمانده باشیم حرف زدن بعدجرم ضدانقلاب بودن به آدم عدالت رامعنی کنید خواهش میکنم رسیدگی کنید خواهشا بیکارم گرفتارم چندماه اجاره خونم عقب افتاده بدهکاری شدیددارم مریضی دارم بدادما برسید گناه نداره خواهشا
فقط این مسایل و موارد رفاهی را خیلی خوب اومدی!!؟ رفاهی چیه!!؟ کدام رفاه!! ما هنوز از درمان زخمها و تاول ها ی زمان جنگ عاجز مانده ایم، این بیمه دی جان ما را به لب رسانده، بیمه دی تیر خلاص به ما زد ، هر مرکز درمانی میرویم میگویند قرارداد لغو شده، داروندار نداشته مان که برای دوا و درمان رفت، هیچ، حالا آنقدر از این و آن پول قرض گرفته ایم که آبر،.....مان هم میرود،این بیمه دی خسارت جبران ناپذیری به ما وارد کرده، این بیمه دی به جای خدمات دهی بلای جانمان شده، خدا شر بیمه دی را از سر ما کم کند، آنوقت از رفاه حرف میزنید، رفاه!!!! رفاه برای شما، رفاه پیشکش ما از معیشت یعنی زنده ماندن زورکی گیر کرده ایم، دوربرمان کسی نیست که بدهکارش نباشیم،
اگر قانون بدرستی اجرابشود وروی اجرای ان نظارت باشد اگر مسئولین وجدان داشته باشند ورهنمودهای امام خمینی(ره)وولایت فقیه ومقام معظم رهبری امام خامنه ای را بادل وجان بکارببندند وحقوق همه احاد اجتماع رعایت گردد اگر پارتی بازی ورشوه و تبعیض وراند نباشد احتیاجی به این کارها ونامه هانیست .مسئولین ماازیک طرف میگویند ایثارگران وجانبازان در اولویتند وازطرف دیگر زمان اجرای قانون مارافراموش میکنند
امام خمینی(ره) فرمودند :هرچه انقلاب اسلامی دارد ازبرکت مجاهدت
شهدا وایثارگران است .
سلام چفرقی جانباز با جانباز فرق دارد گجای دنیا این قوانین است بسیجی با سرباز فرقداشت باشد همه برایه دفا از کشور رفدن اما یکی مای همجایش سالم است بگیرت ده میلیون یکی دست پا دادن بگیرن دو نیم میلیون به می گوین عددلت همجا یگسان است چون کشور ما اسلامی است ولی آمریکا و اورپا خیری اسللمی هستن شما را به خدا قسم برادر عزیز به ما هجروین جنگ قطه دست پا کمک کنین
سلام جانبازهستم بایک خانواده پنج نفره باهزار اقساط بوده کمک ميشه دولت تعلق نگرفته لطفا رسیدگی فرایید
با سلام بنده همایون بیگلری بردار شهید هستم وعضو فعال بسیج در راهداری و حمل و نقل استان اصفهان ۱۸ سال است بصورت شرکتی مشغول بکارم دو فرزند دارم و مستاجر حقوقم ماهها به تعویق می افتد و تمام تلاشهایم برای قرارداد مستقیم با اداره موصوف بی ثمر زندگیم داره از هم میپاشه و داد رسی نیست لطفا کمک کنید
سلام چرا به بعضی از جانبازان کمک معیشت پرداخت نشده
سلام به راه آهن هرمزگان بخشنامه بدین چون نیروهای شرکتی که ایثارگر هستن بعنوان ایثارگر قبول ندارن
سلام چرا ایثار گران شرکتی هیچ مزایای در اداره مربوطه ندارن
باسلام چرا بجای دلجوی از جانبازان اعصاب روان با شرایط فیزیکی جواب مدهند البته در بنیادشهیدو حالت اشتغال قانون است یا موردی ومعیشتی و جانبازان اعصاب وروان وخانواده ایشان درشرایط سخت قرارگرفته به قدری که شما رفاه داریداین را مقایسه کنید حداقلدرصد شما چه قراربود کف درصد ایشان 25باشد چراشرایط سخت وام شما باعث جانبازان اعصاب روان با سن سال مستا جر شو ند
با درود و سپاس بیکران به رهبر معظم و با درود به خون شهدا و ایثارگران
موضوع:
برداشتن سقف حقوق ماهیانه و برداشتن سقف پاداش بازنشستگی برای خانواده شهدا و جانبازان بیست و پنج درصد به بالا و آزادگان که عملا با تصویب این قانون تمام امتیازاتی ایثارگری که به تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان رسیده بوده این امتیازات ایثارگری با تصویب و ایجاد سقف حقوق و سقف پاداش بازنشستگی از بین رفته و این امتیازات عملا پس گرفته شده است که این یعنی از بین بردن فرهنگ ایثار و شهادت و ضربه زدن به آرمان نظام و رهبری میباشد
مجلس به جای اینکه به دنبال آباد کردن شرایط رفاهی حقوقی و در آمد مردم را ببرند بالا کارشان شده بگردن ببینند در بدنه دولت کجا کمی عدالت وجود دارد تا آن را به اسم عدالت لگد کوب کنند و اگر در جایی مثل وزارت نفت که در سرما و گرما و مواد شیمیایی سرکار دارند و هشاد درصد درآمد کشور را حاصل زحماتشان میباشدکمی حقوقشان و سهم بازنشستگی شان که تازه آن هم از سهم ماهانه خودشان در طی سی تا الی چهل سال کار از حقوشان ماهانه کسر گردیده بیایند این حق و حقوق سنوات بازنشستگی سهم خودشان به اضافه مستمری ماهانه نفتی ها را لگدمال نمایند به اسم زیبای کلمه عدالت عدالت را نا بود کنند لذا از مقام عظمای ولایت تقاضای برداشتن سقف حقوق و برداشتن سقف پاداش بازنشستگی و مستثنی شدن ایثارگران از این مصوبه را دارم
باسلام به رهبر کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی وایثارگران وخا نواده شهداء وهمچنین آقای نوروزی ودیگر همکاران طاعات وعباداتتان مقبول حق نمایندهگان عزیز شما از همین بتن ملت بزرگ وایثارگر هستید ما که کاسه گدایی از شما نمیخواهیم همه ما تا به اینجا رسیدن این نظام خون دادیم والان که به سن پیری رسیدیم با هزار دردو مرزه دیگه نباید التماس کنیم دنیا با کشته شدگان ومجروحین خود چگونه کمک رسانی میکنند شما هم انجام بدهید مگر چقدر دیگه ما عمر میکنیم که هم درد بیماری با ماست تا آخر عمرمان لااقل این چند ثباه عمرمان با قانونهای خوبیکه تصویب مینمایید ما دقدقه اینو دیگه نداریم که هی التماس کنیم والا از روی آقای ایثارگران رهبر عزیزمان خجالت میکشم بگم ولی دلم نمیاد اینو نگم تیتر رسانهای را خواندم که جانباز مازنی با نداشتن دست ومعلول بودن از پا سه ساله درخواست ملاقات حضضوری با ریاست بنیاد داره ولی موفق نشده والا این درسته به قول رهبر بزرگ مان هرچه این انقلاب دارد از برکت خون شهداء وجانبازان سرافراز این مملکته تو را خدا بنده را ببخشید پر حرفی نمودم امیدوارم آقای شهیدی رییس بنیاد یه وقت ملاقات به این دوست مازنی ما بدهند ودل ایشان را شاد کنند.ودر پایان ببخشید تورا خدا هر وقت یکی از این عزیزان برای ملاقات خدمتتان میایند برای کاری در رابطه با کارشان درب اطاقتان را بر روی آنها نبندید نمونش دیدارهای رهبر فرزانه ملاقات با خانواده شهداء انجام میدهند
سلام پس کی شرمنده شدم‌پیش خونوادم درمانده شدم‌ از وقتی که راه‌تبریز‌را‌را‌چند‌بار‌رفتم‌ نا‌امید‌شدم‌‌ازبس‌انتظار‌کشیدم‌‌ بیمار و رنجور شدم از بس شبها تو جبهه گشت شبانه رفتم ناتوان شدم وقتی که دیدم کسی به تقدیر نامه‌من به دلیل حضور در چندین عملیات بیچاره شدم وقتی دیدم کارت ایثار همچون‌اسباب بازی برای کودکان است جان برادر یکی حاضر میشه‌ دیشب در خیرآباد مهران دستش توی دست همسنگر شبانه ولی باورش‌نشه تنها شده؟ سالوادور اوج ملکوت منم بیمار و گرسنه خدا خیرت بده هرانکس که دست منو بگیره
با سلام تعدادی از رزمندگان زیر ۱۲ماه حضور در جبهه ها داریم مثل من که شغل مشخصی نداریم هیچگونه مزایا به ما تعلق نمی گیرد چرا تا به امروز کسی یا مسئولی به فکر ما نیست
با سلام چراوام ۶۰ میلیون برای مارزمندکانهشت سال دفاع مقدس نباید بدهید مگر رزمندگان چه کم کاری کردانند .بخدا بیاید ازنزدیک ببینید کی لازم بیشتر دارد .بخدا که ببینید چه جوری توی خانه خشت و کلی و هشت میکنید بیاید توبارندکی چه جوری بچه‌ها یم از ترس خراب شدن نه خواب دارند .شمابخداقسمتان میدهم کمکم کنید..
سلام چرا ۴۰ ساله که فقط بگوئید بوجه نیست .ولی هرچندماه یک میلیون تومان حقوق کارمندان میدهید عیدی و اضافه حقوق و... .ما چه گناهی کردیم رزمندگان باید بسوزیم و...
سلام قبل سال بخشنامه ای در مورد جانبازی کسانی در جهپه مجرروحت اعصاب روان شدن برای در یافت فرم به بنیاد شهید رفته فرم دریافت کرده بیمارستان نیروی دریای ارتش گیلان رشت رفته نامه در یافت نموده وبه علت بیماری کرنا نتوانسته به محل بیمارستان خدمت در گرگان برم حالا پس از چند تماس با بیمارستان وتحویل پرونده پزشکی میگویند تمام شده لطفا راهنمای کنید با تشکر
سلام خداقوت بامیدروزی که عدالت اجرابشود هرکس به حق خودبرسد
سلام من فرزند جانباز متوفی هستم از سال 86 در بنیاد شهید ثبت نام کردیم به ما چون مادرمون ازدواج کرده بود گفتن هیچ مطالبه ای ندارید و چون خود متوفی در فلان سال نبوده هیچ چیزی به ما تعلق نمیگیره و ندادن فقط خواهرمو به همایت گرفتن میخواستم بدونم ایا راهی هست که بتونیم هر گونه کمکی از ایثار گران بگیریم الان 32 سال سن دارم لطف کنین راهنمایی کنین و0 برا خواهرم مشکلی درست نشود ممنون با تشکر نجم
با سلام تورا به خدا قسم میدهم مارزمندکان نباید نه بیمه نه حقوق درستی ونه وام مسکن به ما نمیدهند خانه بافت قدیم
هست بیاید ازنزدیک ببینید چه کسی لازم واجب دارد
با سلام تورا به خدا قسم میدهم مارزمندکان نباید نه بیمه نه حقوق درستی ونه وام مسکن به ما نمیدهند خانه بافت قدیم
هست بیاید ازنزدیک ببینید چه کسی لازم واجب دارد
با سلام تا حالا کجا دیدی یا شنیده ای جانبازی 65/با قطع یک پا بالای زانو وپای دیگر ناقص وشیمیایی واعصاب وروان درمساجد بلخص مسجد مادر سراتوبان شهرری بخابد .وتمام حقوقم جانبازان بدادگاه بجای مهریه میریزد
باعرض سلام وخسته نباشیدبنده فرزند شهید هستم لیسانس تربیت بدنی دارم متاهل هستم ودوفرزند دارم چهارساله مدرک گرفتم وبیکارم تورابه خدا یه فکری به حال این فرزند ان شهید بیکار بکنی خواهشمندیم پیکری کنید ممنونم
سلام بانشستگی جانبازان حالت اشتغال ماده ۳۸ اجرا کنید قانون شده ۴۱ سال گذشت تاکی انتظار و اح سرد بکشیم روزی چند نفر از جانبازان به رحمت خدا می رود جواب روز قیامت باید بدهند
اقا کجا باید مراجعه کنیم بفرمائید در شهر رشت ایا دفتری شخصی مدیری جوابگوی سالها حقارت و حق کشی و مطالبات برحق منو جوابگو هستند بسم الله دستشان را میبوسم ۶ سال بیمه تامین اجتماعی پرداخت کردم دهسال سابقه استخدامی آرامش را ب تامین اجتماعی انتقال دادم بیش از سی وچهار ماه جبهه دارم هنوز مستاجرم هنوز خدمت دهسال ارتشم را تامین اجتماعی قبول نمیکند طلب ۷۰ میلیون تومن پول از من می کنند در حالی قانون مصوب انتقال صندوق ب صندوق را یکبار معاف از هزینه کردن انانی که بیش از شش ماه جبهه دارند بیش از یکسال پرونده تکمیل شده جانبازیم ب تهران ارسال شده از طریق یگان محل خدمتم هنوز جوابی ندادن فقط هر روز کارم شده پیگیری خبر از سایتها بیش از ۶۳ سال سن دارم و تمام بدنم مملو از درد در دوران کهنسالی هنوز مستاجرم بیکار و فاقد درامد چهل سال با ناحقی زندگی کردم کسی طاقت دارد ایا مردی پیدا میشود جواب منو بده یا بمیرم با ناحقی اگه دفاع از دین و وطن و ناموس جوابش اینه بالای سرم اینم قبول میکنم تا قیامت مسعود نیک ابدی درجه دار کادر ارتش که فدای خودخواهی و خصومت ستوان... در دوران خدمت شدم
ما پنج ماه جبهه داریم بیکارم شیمیایی مریض توان کار نداریم
چهارده ساله بودم رفتم فاو پنج ماه جبهه دارم توفاو شیمیایی شدم وسینه درد اذیتم میکند توان کارگری ندارم راهنمایی کنید
با سلام. پدرم سه مرتبه به جبهه رفته که دو مرتبه آن قبل از قطعنامه و مرتبه آخر آن بعد از قطعنامه بود. حالا که من با 18 سال سابقه کار و قراردادی یک گواهی از پایگاه شهید برونسی مشهد می خواستم از نه ماه چهارماه و بیست روز آن را حذف کردن. من چیکار کنم که شش ماه گواهی لازم دارم. شما چهار ماه و بیست روز سابقه پدرم را هیچ کرده و جواب گو نیستند. لااقل سوابق بعد از قطعنامه رو نصف حساب کنین نه کلا بی خیال بشین. جنگ تا سال‌ها بعد از قطعنامه ادامه داشته. من ماندم برای برق منطقه ای خراسان رضوی چی ببرم.
با سلام
دولت و مسولین دستورات و در اخبار و در تمام رسانه ها میگویند مشکلات فوری رسیدگی کنید بنده جانباز سی درصد اعصاب روان هستم دارای همسر و ۵فرزند ودوفرزند معلول ومستاجر هستم بخاطر یک تصادف زندگی ازمن و خانواده ام دور شد فقط گرفتاری خجالت بی آبرویی برای من مانده است بارها و بارها درخواست حضوری و غیرحضوری تقاضای کمک عاجزانه کردم آمدند ازطرف فاش نیوز ایثارگران و بنیاد شهید مازندران دیدار از خانواده ام و خانه کلنگی متروکه هم هست را نمودند اگر بگویم حدود ۱۳سال همسر بیمارم و منتظر هستیم این چندسال کمکم ننمودند کم کم زندگی ام پاشیده شد خود و خانواده هرسال دربدری گرفتاری خجالت فقط خانه اجاره ای پیدا میکردیم الآن هم گفتم شاید دل مسولین بسوزد برای آخرین خانه کلنگی مارا درست کنند تااز دست مستاجری خلاص بیابیم شمارا به حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام قسم حق شمارا به حضرت امام خمینی ره قسم مشکلات بنده رفع کنید تا قبل مردن سرم راحت پاین بگذارم تا دلم برای خانواده ام تک تک نشود ای کاش جناب دکتر صمیمی عزیز مدیرکل مازندران می بود وسلام بابل آدرس جاده قائمشهر علمدار کیلومتر ۵
این همه جانبازان و ایثارگران نظر میدهند ارزش پشیزی دارد برای مدیران 43سال از انقلاب میگذرد روز به روز مشکلات ایثارگران بیشتر میشود بخاط اینکه فرزندان بزرک میشوند کار میخواهند مسکن و معیشت لازم هستش خود مدیران مگر کور هستند نمیبینند یا کر هستند گوشت کیلوی 200هزار تومان ومرغ کیلوی 40هزار تومان روز خوب فقرا هست خدا به ما فقرا رحم کند چونکه دولتمردان بفکر از ما بهتران هستند دولت سرمایه داری روحانی ریشه مستضعفین را خیلی ارم ارم نابود کرد
مدت ۲۱ ماه در منطقه سر پل ذهاب سال ۶۴ سرباز ارتش بودم اون موقع که نوبت پسرم شد گفتند با کارت ایثار میتونید براش کسر خدمت بگیرید ‌هزینه کردم تا کرمانشاه لشگر ۸۱ ذرهی رفتم از اونجا گفتند باید برید منطقه که خدمت کردید رفتم ولی کارت بهم ندادند بعد از اینکه خدمت پسرم تموم شد مجددا با راهنمائی یکی از دوستان همین پروسه رو تکرار کردم و موفق به دریافت کارت شدم .مراجعه کردم خ ارتش محلی که به سوله آبی معروفه یه نامه معرفی برای خرید خودرو از ایران خودرو بعد از کلی صف و انتظارو دوندگی ... بهم دادند ولی متاسفانه ایران خودرو گفت ما هیچ تعهدی برای واگذاری خودرو به ایثار گران نداریم .برای دانشگاه آزاد دخترم دوباره رفتم نامه گرفتم دانشگاه گفت هیچ تخفیفی برای شهریه ایثار گران به ما ابلاغ نشده سئوالم اینه که چرا اینقدر فرق هست بین سرباز ارتش و سرباز سپاه اصلا چرا نامه میدید که هیچ جا پشیزی براش ارزش قائل نیستند مگر سربازان ارتش زمان جنگ روبروی سربازان و نیروهای خودی یا جزئ نیروهای دشمن بودند .که بعد از چند سال اینجوری دارید سنگ رو یخشون میکنیدو ازشون انتقام میگیرید .چرا نامه میدید .چرا سر کارشون میذارید.حق و سهم اون دورانی که تو جبهه ما هم جلوی توپ و موشک و گلوله بودیم .روزی چند بار توسط هواپیماهای عراقی بمباران میشدیم مشکل از کار افتادگی و اعصاب داریم پس چی میشه کی جوابگو .این رسم کشور اسلامی که فرق میذاره بین رزمندهاش نیست .من راضی نیستم خدای منم راضی نباشه از این بی عدالتی هائی که در حق سربازان ارتش میکنید .
باسلام ودرودبه همه کارکنان بنیادشهیدوایثارگران من یک ایثارگرهستم ازسال شصتوشیش تا به حال برای تکمیلی پرونده انجام دادم ولی متعسفم که حیچ نتیجه نگرفتم برای احرین بارکه گفتند پرونده های بالینی وانهم دو یانزدیک به سه سال هست حیچ به حیچ ولی امید وارم که ازاین همه مسئولینی که سنگ حق طلبی رابه سینه می زنند صدای مظلومان ایثارگران را بشنوند ولا حق به حق دارمی رسد حق هم خداوند متعال هست وآن خدا بحتر به حق رسیدگی میگند
سلام 8سال که همه کاستی ها را گردن دولت روحانی انداختند ما هم قبول کردیم حالا چه حالا که دولت ومجلس در دست انقلابی ها است چرا به مشکلات ایثارگران رسیدگی نمیشه رعیس جدید بنیاد هم که آقای قاضی زاده هاشمی شده وضع بهتر که نشده تازه سنک. اندازی جلوی کار ایثارگران هم بد تر شده خذایا چه کارکنم بابچه های بیکار درآمد کم هیچ کس هم جواب گو نیست که نیست خدایا توکمک کن که همه فقط شعار میدن یا خدا تو بفریاداین جانبازان مظلوم برس
نطری که خوانده نمیشه کسی جواب گو نیست چه فایده داره
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi