شناسه خبر : 67296
سه شنبه 28 خرداد 1398 , 12:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار مدیرکل بنیاد شهید استان البرز با خانواده شهیدان فهمیده

http://alborz.iqna.ir/files/fa/news/1398/3/28/1359251_853.jpg

سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز، امروز، ۲۸ خرداد‌ماه به همراه جمعی از خادمان شهدا با والدین شهیدان فهمیده دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار امنیت، عزت، سرافرازی، پیشرفت و استقلال ایران اسلامی را مدیون شهدا دانست و گفت: شهدا استوانه‌های مستحکم امنیت و استقلال جامعه ما هستند؛ معمولاً وقتی می‌پرسند عوامل اصلی قدرت چیست به اقتصاد جغرافیا و توان نظامی اشاره می‌کنند اما برای ما شهدا مظهر قدرت ایران هستند.

رستمیان افزود: قصه شهادت داستان عزت نظام اسلامی است و شهدا هیچگاه فراموش نمی‌شوند، ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد و این جمله رمز حیات ماست.
این مسئول در ادامه شهید محمدحسین فهمیده را تجسم عینی ایثار و ازخودگذشتگی دانست و گفت: شهید فهمیده باوجود سن پایین به همه درس شجاعت، فداکاری و مقاومت آموخت.
وی گفت: رهبر خوانده شدن شهید فهمیده بهترین گواه برای عظیم بودن شخصیت این نوجوان بسیجی و فداکار است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تأکید کرد: حماسه شهید فهمیده یک شگفتی در تاریخ انقلاب اسلامی است که نباید به فراموشی سپرده شود، شجاعت، استقلال‌طلبی و ازخودگذشتگی ازجمله ویژگی‌هایی هستند که سراسر وجود شهید فهمیده مالامال از آن‌ها بود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi