شناسه خبر : 68674
دوشنبه 14 مرداد 1398 , 09:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در حق انجمن نخاعی، بی انصافی نکنید!

ناشناس - برادران عزیز ما که اسم خودمان را جانباز گذاشته ایم باید روشن و منطقی و خدا پسندانه حرف بزنیم.

 همانطور که از عنوان انجمن جانبازان نخاعی پیداست این انجمن برای پیگیری امور جانبازان نخاعی تأسیس شده است ولی خداوکیلی اولا خیلی از دردها مشترکه و مثل عنوان جانباز، کلی هستش و وقتی برای نخاعی ها مشکلی در این موارد کلی حل میشه برای همه هم حل میشه.

 از طرفی خداوکیلی برادران جانبازا نخاعی و خصوصا" جانبازان عضو هیئت مدیره انجمن همیشه درکنار پیگیری مشکلات خودشون که سخت ترین مشکلات و وضعیت ها رو دارن، همیشه از مظلومیت جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان و درصد پائین ها خصوصا" رزمنده ها که آنها رو هم جانباز می دانند گفته اند و فریاد زده اند.

کسانی که این حرف های اختلاف افکن مثل جانباز درصد پایین و بالا و جانباز ارتشی و سپاهی و بسیجی رو می زنند یا جانباز نیستند و یا متوجه نیستند.

 بچه های انجمن جانبازان غریبانه و مظلومانه و البته مخلصانه با صرف وقت و هزینه پیگیر بسیاری از مسایل همرزمان و برادران دردمند خود هستند و این ها که در این متن آمده است مشتی نمونه خروار می باشد.

کسانی که ندانسته علیه این عزیزان حرف و تهمت می زنند برگناه خود و اجر اینان می افزایند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
!!!!!!!!!!!!!!!!! واقعا !!!!!!!! $$$$$$$ $$$ واسه خودشون !!!!!!!!!!!! ♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧واسه خودشون !!!!!!!! ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ چی واسه بقیه ؟؟؟؟؟
چقدر واست صرف داره که این حرفارو میزنی ؟ اصلا متن اون جلسه خصوصی رو خوندی ؟
کجایی ؟ قسمت هوا فضا ؟
باز برات صرف نداشت فاش ؟
درسته خیلی تیزی که میتونی سرگلابیا کلاه باراتایی بذاری ،،، آخرش چی ؟
ریزش پیدامیکنی در حد تاسی مطلق !!!
سلام باصحبت های برادر ناشناس کاملا موافقم چرا که انجمن جانبازان نخاعی شدید ترین وبالاتری درصد ازکارافتادگی است که این عزیزان سالهاست دارند دارند و هر امتیاز وخدماتی هم اگر به این عزیزان بدهند با شرایطی که این عزیزان دارند باز هم کم است و با هیچ چیز قابل جبران نیست این برای هر جانباز و ایثارگری که در جبهه بوده قابل درک است من به نوبه خودم از اعضای انجمن نخاعی هیئت مدیره رئیس هیئت مدیره ، مدیرعامل آن برادر عزیزم آقای اسرافیلی و سایر دوستان که همیشه زحمت میکشند و این جلسات و نشست های با مسئولین را دایر و پیگیری میکنند کمال تشکر و قدردانی می کنم و همچنین مدیریت محترم فاش نیوز برادر عزیزم جناب آقای ساقی و سایر دوستان خدا قوت دارد .
روزگار من نخاعی رو انچممن سیاه کرده میانجیگری وحکم شرط مگر اینا قاضی دادگاهند فردای قیامت معلوم میشه
خیلی زبلی فاش ، دوتا کامنتو بهم وصله کردی شد یه دلنامه !!!! حالا هرچی ...
واقعا حرف نداری باید یه دوره تخصصی صافکار نقاشی و بتونه مالی بیایم اونجا خیلی
می ظریفی !!!!
فاش سلام . بازم برات صرف نداشت مطلب پیوند ادبیات رو که نوشتم بذارید .
حسینی وار خیلی کارتون چی بگم .
سلام وعرض احترام به محضرتمامی جانبازان واقعی خصوصاًجانبازان70%والخصوص جانبازان عزیز نخاعی وبرادری که این حرفها رومیزنی درخلوت کلاه خودتو قاضی کردی بازتهمت نزنی من جانباز70%هستم ولی نخاعی نیستم هرکی راست میگه نمیگم یکسال ،شش ماه،یک ماه،فقط کافیه یک هفته برروی ویلچرنه برروی صندلی نرم نشسته وبه مدت یک هفته تکان نخوره ببینم آیا حق به جانبازان نخاعی70%عزیز وصبور وبامتانت میدهید یابازم نق میزنیدوازطرفی جناب ساقی وهمکاران گرامیشان با یکی و دونفر که حرف دلسردکننده میزنندقطعاً شانه از بارمسئولیتی که بدوش گرفته اندخالی نمیکنند مردی که باوجودمشگلات خودش سایت وزین فاش نیوز را راه اندازی کرده وبدون سانسور مشگلات جانبازان وکلاً جامعه هدف را منعکس نموده حال نه گوش شنوای ونه چشم بینای به اصطلاح دولتیان ونمایندگان و...نمی بینندمقصرکه جناب ساقی وهمکاران محترمشان که نیستندچقدر خوبست بجای نق زدن قدر اینجور انسانها رو بدونیم قبل از آنیکه دیرشود،خداوندما رو آدم خلق کردوفرمودانسان بودن دست خودتانست پس بیائیدانسان باشیم نه اینکه آدم بمانیم وآدم بمیریم به امیدروزیکه خانوادهای معزز شهداء عزیزمان،جانبازان فداکارمان وخانوادهایشان وآزادگان سرفراز وخانوادهایشان دراین سایت ازمشگلاتشان حرفی بمیان نیاورندآمّین یارَبّ العالمین،ضمناً26مردادماه سالروز ورود آزادگان سرافرازمان را به میهن اسلامیمان عرض تبریک وشادباش داشته ،ارادتمندمعلول دفاع مقدس
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi