شناسه خبر : 69305
سه شنبه 12 شهريور 1398 , 14:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اهدای نقاشی پرتره شهید «هادی باغبانی» به فرزندش

همزمان با شب سوم محرم صورت گرفت؛

نقاشی پرتره شهید مدافع حرم «هادی باغبانی»، توسط طراح این اثر، به فرزند این شهید والامقام اهداء شد.

 نقاشی پرتره شهید مدافع حرم «هادی باغبانی»، امشب (دوشنبه) همزمان با شب سوم محرم که منتسب به حضرت رقیه (س) است، توسط «مرتضی شهریاری» طراح اثر، به «رضوانه» فرزند این شهید والامقام اهداء شد.

اهدای نقاشی پرتره شهید «هادی باغبانی» به فرزند این شهید مدافع حرم + عکسپس از اهدای این اثر هنری به دختر شهید مدافع حرم «هادی باغبانی» که در منزل این شهید والامقام صورت گرفت، «رضوانه» تابلوی عکس پرتره پدر شهید خود را در اتاق خود نصب کرد.

 

 

 

خاطرنشان می‌شود، شهید مدافع حرم «هادی باغبانی» شهریور ۱۳۶۲ در شهرستان بابلسر دیده به جهان گشود. وی سال ۱۳۸۸ ازدواج کرد و صاحب یک دختر به نام «رضوانه» شد که در هنگام شهادت پدر سه سال داشت.

باغبانی، خبرنگار و مستندسازی بود که با شروع جنگ در سوریه به همراه یک گروه از مستندسازان ایرانی برای ثبت دقیق جنایات سلفی‌ها و تکفیری‌ها به این کشور سفر کرد و در دومین سفر خود به سوریه در تاریخ ۲۸ مرداد ۹۲ در «دمشق» به‌دست تروریست‌های تکفیری «جبهةالنصره» به شهادت رسید.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi