شناسه خبر : 69645
چهارشنبه 10 مهر 1398 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خیابان شهدا

 

اینستاگرام
با محتسب شهر بگویید که زنهار

در مجلس ما سنگ مینداز که جام است

غیرت نگذارد که بگویم که مرا کشت

تا خلق ندانند که معشوقه چه نام است

دردا که بپختیم در این سوز نهانی

وان را خبر از آتش ما نیست که خام است ...
سلام ، خدمت رسانی به ایثارگران از عمل تبدیل به شعار شده است و آنقدر پیشرفته که ایثارگران از ابراز ایثارگری خودداری کنند. جریان سازی ضدانقلاب داخلی بر علیه ارزشهای اسلامی نظام کاملا علنی و آشکار است اما هیچیک از مسئولان تلاشی برای مقابله با چنین هجمه خطرناکی بعمل نیاوردند.
در دانشگاهها و دستگاههای اجرایی تا دادگاهها و پیمانکاران بخش خصوصی یا واضح بگوییم آنانکه دارای ثروت و قدرتی هستند در انواع توطئه و فتنه گری با جریان سازی تلاش میکنند تا ضدیت با ارزشهای اسلامی نظام را گسترده و به تمام مردم اجتماع مرتبط نمایند یعنی تمام مردم ایران با ارزشهای اسلامی - شیعی ضدیت دارند.
این خطر تهدید نیست بلکه بطور علنی و آشکار مشغول فعالیت بر علیه ایثارگران است که در شکلهای مختلف از جمله مخالفت با سهمیه ایثارگران در دانشگاهها و حذف نام شهید از تابلوها و خودداری از اجرای قوانین مصوب برای خدمت رسانی به ایثارگران و موارد دیگر تیشه به ریشه ارزشهای متعالی نظام اسلامی میزنند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi