شناسه خبر : 69767
پنجشنبه 04 مهر 1398 , 09:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عضو مجمع نمایندگان مازندران:

نام شهدا تذکر و قدردانی ست

نامگذاری معابر به نام شهدا، در واقع این پیام را دارد که ما قدردان زحمات آنها هستیم و هم اینکه برای ما باید یادآور این باشد که از آنها الهام و درس ایثار و فداکاری را یاد بگیریم.

فاش نیوز - عضو مجمع نمایندگان استان مازندران گفت: شهدا، امامزادگان امروز ما هستند و نباید نام و یاد آنها در جامعه فراموش شود.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، شمس الله شریعت نژاد نماینده ایثارگر مردم تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت چهلمین سالروز آغاز جنگ تحمیلی، یاد و خاطره شهدا و ایثارگران را گرامی و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما در واقع برخاسته از ایثارگری، فداکاری و از جان گذشتگی کسانی است که جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند، جانفشانی کردند و برخی از آنها شهید و جانباز شدند.

وی افزود: تمثال مبارک شهدا در واقع برای ما یادآور ایثارگری، فداکاری، از خودگذشتگی است و آنها الگوهای مقاومت هستند و هرگز نباید از ذهن جامعه خارج و فراموش شود.

"نام شهدا زینت معابر است"

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در خصوص برخی شیطنت ها در حذف نام شهدا گفت: نامگذاری معابر به نام شهدا، در واقع این پیام را دارد که ما قدردان زحمات آنها هستیم و هم اینکه برای ما باید یادآور این باشد که از آنها الهام و درس ایثار و فداکاری را یاد بگیریم.

وی گفت: نظام ما قطعا در این راستا است، بنابراین همه مسئولان ما باید در همین فضا باشند. من باور ندارم که مسئولی در نظام جمهوری اسلامی وجود داشته باشد که ذهن او خارج از این موضع باشد. یا خدای ناکرده دنبال این باشد که اسامی شهدا حذف شود و یا اینکه جایگاه و منزلت آنها نادیده گرفته شود.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران ادامه داد: این پذیرفتنی نیست که مسئولی در نظام وجود داشته باشد که دارای چنین تفکر و نگاهی باشد. از طرف دیگر بایستی تلاش کنیم که فضایی ایجاد نکنیم تا دشمنان این تصور را داشته باشند که چنین فضایی در جامعه وجود دارد.

وی تاکید کرد: شهدا در نزد مردم و مسئولان ما مقدس هستند و امامزاده های امروز ما هستند. انسان هایی که همه وجود خود را به خاطر امنیت ما، تحکیم پایه های نظام جمهوری اسلامی جان شیرین خود را از دست دادند و چیزی در عوض آن نخواستند.

شریعت نژاد در پایان متذکر شد: بنابراین وظیفه ما این است که از  آنها قدردانی کنیم و به یاد آنها باشیم و همیشه نیز در خاطر ما باشند.

*** یاسری

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
فاش عزیز سلام . اینکه از نماینده ها و مسئولین فرمایش و افاضه ایی خبر میری
مطمئنی تا غروب ، مسئله ایی از اونا افشا نمیشه که شما مجبور بشین
سریعا مطلبو حذف کنید . والله دیگه اعتبار به کسی نیست پشت هم
گند کاری آقایون چه تو اختلاس ،رانت ، و... افشا میشه . خیلی مراقب باشید . کلا دید ما نسبت به همه مصدر نشینا منفی شده .
"پیام امروز رهبر معظم انقلاب 98/7/4
همه وظیفه داریم نامهای نورانی شهیدان را تکریم کنیم و عظمت جایگاه آنان را در یادها ماندگار سازیم. افتخاری است برای کویها و برزنها که نام شهید و عنوان شهادت بر فراز آنها بدرخشد. این موهبت هم‌اکنون در سراسر کشور وجود دارد و باید ادامه یابد."
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi