شناسه خبر : 69822
شنبه 06 مهر 1398 , 15:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در سازمان اطلاعات سپاه

پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران تشییع و خاکسپاری شد.

تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر 2 شهید گمنام در سازمان اطلاعات سپاه

صبح امروز؛ پنجشنبه؛ چهارم مهرماه 98 همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس و مصادف با 26 ماه محرم الحرام، پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران تشییع و خاکسپاری شد.

در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه و سایر مسئولین لشکری و کشوری برگزار شد، سردار رحیم صفوی دستیار و‌ مشاور عالی فرمانده کل قوا و از فرماندهان دوران دفاع مقدس درباره جایگاه شهدا و ضرورت پاسداشت ارزش‌های دوران دفاع مقدس گفت: شما پاسداران ادامه دهنده راه شهدا هستید و حضورتان در مراسم تشییع شهدا میثاقی با ارمان‌های این شهیدان است.

مراسم با ذکر مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) توسط امیر عباسی همراه بود. مادر یک شهید گمنام دفاع مقدس با حضور در مراسم، پیکر کفن پوش این دو شهید گمنام را در آغوش گرفت و با همراهی جمعیت برای مادران شهدای گمنام کشور شعر خواند. جمعیت حاضر در مراسم بر پیکر مطهر شهدا به امامت حجت الاسلام سرافراز نماز اقامه کردند.

بعد از برگزاری مراسم تشییع، پیکر مطهر دو شهید گمنام 23 ساله که در سال 65، در عملیات کربلای 5 و در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسیده و شهید گمنام 24 ساله که در سال 61 در عملیات رمضان و در شرق بصره به شهادت رسیده است در مقابل ساختمان مسجد سازمان اطلاعات سپاه به خاک سپرده شدند.

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi