شناسه خبر : 70456
شنبه 11 آبان 1398 , 13:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مداحی فرزند خردسال حاج عمار در مراسم سالگرد پدر

شهید محمدحسین محمدخانی متولد نهم تیرماه سال 64 و از اعضای فعال بسیج دانشجویی و فعالین فرهنگی در زمینه خادمی و تفحص شهدا بود که سال 94 برای دفاع از حرم، داوطلبانه عازم سوریه شد و در تاریخ 16 آبان همان سال در جریان عملیاتی که به نام عملیات محرم معروف شد به شهادت رسید. او از فعالان بسیج دانشجویی و از فعالان ستاد تدفین شهدای گمنام  دانشگاه یزد بود. همچنین سابقه حضور در بسیاری از اردوهای جهادی و دانشجویی را داشت. 

حاج قاسم سلیمانی با کلماتی مقتدرانه او را این‎گونه توصیف کرده بود: رشادت‌ها و شجاعت‌های شهید عمار مانند همت بود، عمار مثل پسرم بود، همیشه برایش صدقه می‌گذاشتم و می‌گفتم مراقب خودتان باشید.

پیکر این شهید در جوار مزار عموی خود، شهید «ولی‌الله محمدخانی» واقع در قطعه 53 بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

روز پنجشنبه چهارمین سالگرد شهادت شهید محمدخانی معروف به حاج عمار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) و بر سر مزار شهید برگزار شد که در این مراسم نزدیکان و بسیاری از علاقه‌مندان این شهید حضور داشتند. در این مراسم برای دقایقی فرزند خردسال شهید نوحه معروف مدافعان حرم را خواند که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi