شناسه خبر : 70559
یکشنبه 19 آبان 1398 , 09:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتشار کتاب صوتی با موضوع نقش زنان در دفاع مقدس

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس از رونمایی شش کتاب صوتی و نمایشنامه رادیویی خبر داد.

نقش زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در قالب کتاب صوتی منتشر می‌شود

«مریم مجتهدزاده» رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس اظهار داشت: با هدف ارائه دستاوردهای دفاع مقدس و به منظور ثبت حماسه‌‌های جاودانه  انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس سیره زندگی تعدادی از شهدا، زنان شهیده، مادران و همسران شهدا توسط سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به رشته تحریر درآمده است.

مجتهدزاده افزود: به منظور آشنایی جوانان و جامعه مخاطب با سبک و سیره زندگی این بزرگ‌مردان و شیرزنان نامدار، سازمان علاوه بر چاپ زندگینامه آنان، به منظور تاثیرگذاری مضاعف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، بر استفاده از زبان هنر تأکید دارد و در این زمینه تعدادی از کتب چاپ شده سازمان با مشارکت رادیو نمایش و رادیو ایران صدا به صورت نمایشنامه رادیویی و کتاب صوتی درآمده است.

رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: به منظور جلوگیری از تحریف و به فراموشی سپرده شدن میراث گران‌بهای خون پاک ایثارگران اسلام و دستاوردهای دفاع مقدس به‌زودی شش عنوان کتاب دیگر نیز به همت سازمان و با مشارکت ایران صدا و رادیو نمایش رونمایی خواهد شد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi