شناسه خبر : 70703
دوشنبه 27 آبان 1398 , 11:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

غلبه بر دشمن با روحیه جهادی و خودکفایی

بهمنیار - امروز اسلام و ایران نیازمند اتحاد و همدلی هستند و این روح حقیقی قرآن است که با افکار آزادیخواهانه و عقاید مترقی انقلاب اسلامی تطبیق می کند این بی نظمی ها، بی ربطی ها و بی تدبیرها در کشور ربطی به قوانین اسلام ندارد. این مقرراتی ست که تفسیر کنندگان و سازش پذیران دولتی از اسلام توصیف می کنند که نتیجه اش چه می شود؟ سلطه استعمار آمریکائی صهیونیستی در قالب FATF و 2030 و CFT و امثالهم، این سایه شوم را یک مشت یهودی نژاد پرست اداره می کنند که روحیه عصیان گری دارند و مدام می گویند ما برترین انسان ها هستیم در حالی که فرمان سوم حضرت موسی (ع) چه بود؟

 خضوع و خشوع و نشان بندگی و استغفار، ولی آیا اینان این چنین اند؟ اگر قرآن نبود قداست تورات و انجیل بقائی نداشت، خداوند به بنی اسرائیل فرمود: شگفتی در کفر و انکار شماست که نشانه های قرآن و خاتمیت را که در کتاب آسمانیتان آمده تحریف و پنهان می کنید، طبق گفته قرآن دشمن ترین انسان ها را برای مسلمانان و مومنین در قوم یهود می یابیم، ایران برای نابودی استعمار و استبداد و پرورش آزادگی و عزتمندی بشریت، همه امت اسلام را به اتحاد و همبستگی و به ظلم ستیزی و آگاهی دعوت می کند، آمریکائیان با هر لباس و به هر صورتی که جلوه کنند خائن هستند و این تفکر انقلابی و روحیه ی جهادی و خودکفائی هاست که حقانیت ایران و اسلام و انقلاب اسلامی را در جهان گسترش داده و می تواند توطئه های شوم آمریکا و اسرائیل را خنثی کند.

همین که دولت روحانی و اکثریت مسئولان فاسد لیبرالی اش به یک فکر نخ نما شدهِ (اعتماد جهانی) در مذاکرات فریب خورده رسیده اند، نشان از نداشتن تدبیر در نشناختن تیم مذاکره کننده طرف مقابل و نشناختن دیپلماسی داشته، دولت الان باید به دنبال نشانه های حماقت مذاکرات برجام و تیم مذاکره کننده خودش بگردد.

برای آمریکائیان ماندن تحریم ها و اضافه کردن تحریم ها راهی قدیمی بود برای رسیدن به یک هدف جدید ولی برای دولت روحانی امتیاز دادن به آنها به امید برداشتن تحریم ها راهی جدیدی بود برای رسیدن یک هدف قدیمی، برای آمریکائیان تحریم ها هدف نبودند یک ابزار بودند برای رسیدن به هدف، ولی برای دولت روحانی لبخندها ابزار بودند برای رسیدن به هدفی که قیام کربلا را درس مذاکره می دانست.

تنها سلاح آمریکا علیه ایران همین تحریم هاست و در نظر آنها ارزشش خیلی بیشتر از همه دشمنی ها و اقدامات جنایت کارانه شان است که تا به حال علیه مردم و دولت ایران مرتکب شده بودند، فقط دو کشور ارزش این تحریم ها را می دانند اول خود آمریکائیان هستند که بخواهند آن را از دست بدهند، دوم ایران است که می خواهد آن را به دست بیاورد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi