شناسه خبر : 70864
شنبه 02 آذر 1398 , 16:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتقاد جمعیت جانبازان از نحوه اصلاح قیمت سوخت

اعضای شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در سی و هشتمین جلسه شورای مرکزی این جمعیت، اخبار و ناگفته های اغتشاشات اخیر، نقش آمریکا و سفارتخانه های اروپایی، منافقین، نفوذی ها، سلطنت طلبان و سازماندهی میدانی آنها در این رخدادها را بررسی...

فاش نیوز -  جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی ضمن تشکر از هوشمندی و ولایت مداری مردم در توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و دقت نظر به لایه های پشت صحنه اغتشاشات و لزوم فاصله گذاری بین اعتراض و اغتشاش، هشیاری مردم در این توطئه امنیتی را ستود.

اعضای شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در سی و هشتمین جلسه شورای مرکزی این جمعیت، اخبار و ناگفته های اغتشاشات اخیر، نقش آمریکا و سفارتخانه های اروپایی، منافقین، نفوذی ها، سلطنت طلبان و سازماندهی میدانی آنها در این رخدادها را بررسی کرده و نبود پیوست اقتصادی، اجتماعی و امنیتی تصمیم اعلام گرانی بنزین را از دلایل بروز حوادث اخیر برشمرند.

این جمعیت با انتقاد از بی تدبیری در این خصوص به دلیل بی خبر نگه داشتن مجلس، انتخاب زمان نامناسب برای اجرای طرح در شب میلاد پیامبر اعظم (ص) عدم توجیه مردم و نخبگان و وارد کردن شوک به جامعه، پیش زمینه کنترل نشدن قیمت ها در بحث مسکن، خودر، سکه و ارز را دلیل بی اعتمادی مردم به دولت و همراهی در اجرای سهمیه بندی بنزین برشمرد.

در این جلسه همچنین در خصوص ابعاد پیام مقام معظم رهبری و تاثیر آن در جدا شدن صف عتراضات از غتشاشات واکاوی شد و حاضران هوشمندی و ولایت مداری مردم و نیروهای حاضر در صحنه را ستودند.

در ادامه این جلسه بر فعال شدن کارگروه ها و راه اندازی دفتر جمعیت جانبازان در استان تهران و نیز بهره گیری از تولیدات محتوایی کارگروه ها برای بارگذاری در سایت جمعیت تاکید شد.

اعضای شورای مرکزی جمعیت جانبازان پیشنهاد مشارکت همدلانه در جبران بخشی از خسارات وارده به مجتمع معلولان اصفهان و پدری که اغتشاشگران جهیزیه دخترش را سوزانده بودند، اهدای قرآن به مصلای شهر قدس و دیدار با خانواده شهیدان این حادثه را به تصویب رساندند.

در ادامه این نشست مشروح گزارش جلسات شورای مرکزی ائتلاف و کارگروه گفتمان این شورا و نیز دیدار اختصاصی احزاب رسمی اصولگرا با غلامعلی حداد عادل، رئیس شورای ائتلاف نیز ارائه شد.

همچنین احکام صادره کارگروه های هفتگانه در دوره جدید به این شرح ابلاغ شد:

کارگروه ترویج گفتمان انقلاب اسلامی با مسوولیت دکتر اعلی تورانی

کارگروه سیاسی و اقتصادی با مسوولیت دکتر محمدرضا میرشمسی

کارگروه فرهنگی و اجتماعی با مسوولیت دکتر قدرت الله رحمانی

کارگروه تشکیلات و روش ها با مسوولیت دکتر حسن مخملی

کارگروه امور ایثارگران با مسوولیت دکتر نوروزعلی صمدی

کارگروه جوانان با مسوولیت سیدمحمد هادی هاشمی

از مهمترین مصوبات این نشستر، اعلام نظر در خصوص اسامی نامزدهای پیشنهادی جمعیت برای ثبت نام اولیه و همچنین تعیین ترکیب سنی، جنسی و تخصصی فهرست نامزدهای تهران، با دقت نظر در بهره گیری از نمایندگان ادوار، چهره های شناخته شده جدید و چهره های جوان به درخواست شورای ائتلاف اشاره کرد.

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi