شناسه خبر : 71403
شنبه 30 آذر 1398 , 10:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت جانباز ۷۰درصدخراسان رضوی

"رمضانعلی قائمی" جانباز سرافراز دوران باشکوه دفاع مقدس براثر عوارض ناشی از مجروحیت و سیمیایی شدن روز پنج شنبه دعوت حق را لبیک و به یاران شهیدش پیوست

فاش نیوز - "رمضانعلی قائمی" جانباز سرافراز 70 درصد شیمیایی پس از سال ها صبوریت و مرارت و تحمل درد ناشی از مجروحیت در دوران دفاع مقدس صبح روز پنجشنبه 28 آذر در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان آریا به مقام رفیع شهادت نائل آمد.   


مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید جانباز دفاع مقدس روز گذشته جمعه 29 آذر با حضور با شکوه آحاد مردم به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران و مسئولان پس از مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه، از رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی به سمت صحن آزادی و پس از طواف و اقامه نماز، در کنار دیگر همرزمان و همسنگران شهیدش واقع در گلزار "خواجه ربیع " مشهد آرام خواهد گرفت.
 

از این شهید والامقام یک فرزند به یادگار مانده است.

جانباز شهید رمضانعلی قائمی روز پنجم شهریور 1343 در نیشابور چشم به جهان گشود و در 21 فروردین 1364 در جزیره مجنون بر اثر اصابت ترکش، موج انفجار و شیمیایی به مقام جانبازی نائل و پس از سال ها مجاهدت و صبوری به یاران شهیدش پیوست.
کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi