شناسه خبر : 71479
چهارشنبه 04 دي 1398 , 15:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

دولت عمداً ایثارگران را نادیده گرفته است

زمان اعلام سهمیه بندی بنزین بارها در خصوص سهمیه جانبازان و معلولان از تریبون مجلس به دولت تذکر داده ایم، اما تا قبل از تصویب بودجه کل کشور به تذکرات خود ادامه خواهیم داد...

فاش نیوز - نماینده ایثارگر مجلس، تعمد برخی دست های پنهان در دولت در مورد نادیده گرفتن سهمیه بنزین جانبازان را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، نادر قاضی‌پور، نماینده ایثارگر مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم لحاظ سهمیه بنزین ایثارگران از سوی دولت دوازدهم اظهار داشت: سهمیه بندی بنزین در ۲۴ آبان ماه مشکلات بسیار زیادی برای عزیزان جانباز و معلولان در رابطه با استفاده این قشر به وجود آورد. ما باید برای حل مشکلات آنها شبانه روز زحمت بکشیم تا بتوانیم آنها با آرامش زندگی کنند. جانبازان دوران دفاع مقدس که با توجه به شرایط خاص جسمانی مجبور به تردد با خودرو هستند، در شرایط بسیار سختی قرار گرفته‌اند.

وی اضافه کرد: ما باید سهمیه خاصی برای جانبازان عزیز و معلولان بهزیستی در نظر بگیریم تا حداقل بتوانیم وظایف خودمان را در قبال این عزیزانمان انجام دهیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس دهم در پاسخ به این سئوال که چرا دولت تجربه قبلی سهمیه بندی بنزین جانبازان را لحاظ نکرده است متذکر شد: من معتقدم که دولت عمداً این کار را نکرده است؛ چرا که اگر عقل داشت زمانی که می خواست اعلام کند، مجلس و ملت را در جریان قرار می‌داد تا ملت ایران صفوف خود را از دشمنان جدا کنند. اما متاسفانه این دولت عقل این را نداشت که از مشارکت حداکثری مردم در این امر استفاده کند.

قاضی‌پور در پایان تاکید کرد: هر چند که از زمان اعلام سهمیه بندی بنزین بارها در خصوص سهمیه جانبازان و معلولان از تریبون مجلس به دولت تذکر داده ایم، اما تا قبل از تصویب بودجه کل کشور به تذکرات خود ادامه خواهیم داد.

**معرفی

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
مقامات سازمان بهزیستی خیلی قوی تر از بنیاد هستند و همچنین با انصاف تر
در بهزیستی هر معلول با کمترین معلولیت بدون تبعیض از کارت مترو رایگان و سهمیه بنزین استفاده می کند و مجوز ورود به طرح ترافیک دارند .
ولی ریاست بنیاد هنوز حتی نتوانسته برای جانبازان زیر 25% یک کارت مترو بگیرد !!!!!!
دلت خوش عمو جون بشنو اما باور کردنش سخته. پای دل معلولین که میشینی همین حرفا رو برای برای بنیاد تکرار می کنند
سلام..دولت تمام مشکلات ایثارگران روفراموش کرده...خداوکیلی بنده خودم رومیگم..چندباربایددرمیانسالی وسروریش سفیدوتن بیماربایدبریم کمیسیون والتماس والتجاکنیم که کمکی به ماقشرجانباززیر25درصدکنید..این رامیدانیدکه باامیدمیریم کمیسیون وناامیدبرمیگردیم چقدرمیشکنیم؟؟یعنی دیگه وقت کمک بمانرسیده؟؟
باید تبعیض ها برداشته شود. این تبعیض ها بلای جان همگان شده است.باور کنید برداشتن تبعیض ها باعث آرامش همگانی خواهد شد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi