شناسه خبر : 71481
دوشنبه 02 دي 1398 , 18:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

طرح سلاله ها برای کودکان

کوهساری مطرح کرد؛
مدیر فرهنگی سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در جلسه‌ای با مدیران آموزش و پرورش منطقه 2 و 5 تهران به تشریح اهداف و برنامه‌های طرح «سلاله‌ها» پرداخت.

آشنا کردن کودکان و نوجوانان با ارزش‌های دفاع مقدس در طرح سلاله‌ها

 زهرا کوهساری، مدیر فرهنگی سازمان نشر آثار و ارزش‌‎های مشارکت زنان در دفاع مقدس در جلسات جداگانه‌ای با روسای آموزش و پرورش منطقه 2 و 5 تهران ضمن تشریح اهداف طرح «سلاله‌ها» بر لزوم برگزاری آن در مدارس تاکید کرد.

کوهساری در این‌باره اظهار داشت: این طرح در راستای نشر آرمان­‌ها و ارزش­‌‎های دین مبین اسلام میان نسل چهارم انقلاب اسلامی به عنوان نسلی که می­‌توانند عهده‌دار نقش‌هایی برجسته در آینده ایران اسلامی باشند، انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: آموزش نوجوانان و دانش آموزان در راستای تعمیق باورهای انقلابی و نهادینه کردن ارزش‌های دفاع مقدس از طریق ارتباط گیری و آشنا کردن آنان با سیره شهدا از اهداف این طرح است.

کوهساری اظهار داشت: این برنامه بر اساس 20 ساعت کارگاه آموزشی در قالب حداقل پنج جلسه چهار ساعته طراحی شده است.

روسای آموزش و پرورش منطقه 2 و 5 نیز ضمن استقبال از برگزاری این طرح قول مساعد جهت برگزاری آن را در سطح مدارس این دو منطقه دادند.

طرح سلاله‌ها به همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با هدف آشنا کردن نسل چهارن انقلاب با رزمندگان و شهدای دفاع مقدس اجرا می‌شود. در این طرح دانش آموزان با پدربزرگان شهید، جانباز و رزمنده خود آشنا شده و از آنان تجلیل می‌کنند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi