شناسه خبر : 71722
یکشنبه 15 دي 1398 , 11:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش فاش نیوز از آیین تشییع و خاکسپاری؛

وداع با "ابوزینب" در زینبیه شهدای مدافع حرم

"ابوزینب" اصالتا اهل کابل افغانستان و متولد ۱۳۶۳ در تهران بود. با تسلط به زبان انگلیسی، سابقه ۶ سال حضور مداوم در جبهه مقاومت سوریه را داشت و پاییز ۱۳۹۶ در بوکمال سوریه بر اثر اصابت مستقیم موشک به شدت مجروح شد به طوری که به گفته همرزمانش ۳۵۰ ترکش در بدن وی وجود داشت...

فاش نیوز - مراسم پرشکوه وداع و تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم لشکر فاطمیون، شهید محمدجعفر حسینی با نام جهادی "ابوزینب"، پنج شنبه ۱۲ دی ماه ۱۳۹۸ با حضور گسترده و پرشور مردم قدرشناس و همرزمان شهید، در زینبیه ایستگاه صلواتی شهدای مدافع حرم ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید و سپس پیکر پاک این شهید در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار حوزه جهاد و مقاوت فاش نیوز، مراسم پرشکوه وداع و تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم لشکر فاطمیون، شهید محمدجعفر حسینی با نام جهادی " ابوزینب "، پنج شنبه ۱۲ دی ماه ۱۳۹۸ با حضور حاج امامقلی، حاج حسین اسداللهی، و مردم قدرشناس و همرزمان شهید، در زینبیه ایستگاه صلواتی شهدای مدافع حرم ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید و سپس پیکر پاک این شهید در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.

خادمان ایستگاه صلواتی شهدای مدافع حرم نیز که کل روزهای هفته پذیرای زائران گلزار شهداء می باشند، از ساعات اولیه صبح پنج شنبه، زینبیه را برای استقبال از شهید و دوستدارانش آماده سازی کردند و به منظور خدمت رسانی، از عزاداران و زواران تا غروب پنج شنبه با طبخ و توزیع غذای گرم و شیر داغ و کیک پذیرایی نمودند و نماز جماعت را نیز برپا داشتند.

پیش از آن نیز، بدرقه شهید سید محمدجعفر حسینی صبح پنج شنبه ساعت ۷:۳۰ از درب منزل شهید آغاز و پس از برگزاری مراسم باشکوهی از مقابل مسجد ارگ تهران با مداحی حاج منصور ارضی و امیرعباسی، به سمت کربلای ایران برای وداعی باشکوه، راهی شد.

پیکر مطهر این جانباز شهید مدافع حرم، ساعت ۱۱ با حضور خانواده شهیدان، جانبازان و ایثارگران، مسؤلان شهرستان ری، دوستان، آشنایان و مردم عاشق، از میدان شهرری به سمت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) روی دستان مردم شهیدپرور و ولایی ری تشییع و پس از طواف گرد مضجع امامزادگان نورانی حضرت عبدالعظیم(ع)، حضرت حمزه(ع) و حضرت طاهر(ع)، نماز بر پیکر این شهید سرافراز در صحن عقیق آستان برگزار گردید.

" ابوزینب " اصالتا اهل کابل افغانستان و متولد ۱۳۶۳ در تهران بود. با تسلط به زبان انگلیسی، سابقه ۶ سال حضور مداوم در جبهه مقاومت سوریه را داشت و پاییز ۱۳۹۶ در بوکمال سوریه بر اثر اصابت مستقیم موشک به شدت مجروح شد به طوری که به گفته همرزمانش ۳۵۰ ترکش در بدن وی وجود داشت و پس از تحمل بیشتر از ۲ سال درد و رنج عوارض ناشی از جراحات، شنبه ۷ دی ماه ۱۳۹۸ در سن ۳۵ سالگی با وجود همسر و ۲ فرزند به مقام شهادت نایل آمد.

گزارش از: تورج اردشیری نیا

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi