شناسه خبر : 71786
چهارشنبه 18 دي 1398 , 16:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افشاگری های عادل عبدالمهدی در مجلس عراق

بحث‌های مهمی از صحبت های عادل عبدالمهدی در مجلس عراق و حواشی آن که منجر به تصویب قانون اخراج نظامیان آمریکایی شد:

1. تک‌تیراندازهای آمریکایی به معترضان عراقی شلیک کردند.

2. حضور حلبوسی در جلسه پارلمان برای این بوده که عبدالمهدی قرار بود افشاگری کند و آمریکایی ها از این می ترسیدند و حلبوسی را مأمور به حضور کردند.

3. عبدالمهدی از خرابکاری های آمریکایی‌ها صحبت کرده و این را گفته که امریکایی ها از تکمیل پروژه‌های زیرساختی به ویژه شبکه برق امتناع کرده و گفته اند که در صورتی تکمیل می کنند که 50 درصد از درآمدهای نفت عراق را به امریکایی ها بدهند.

4. عبدالمهدی گفت که دقیقا به خاطر این کار امریکایی ها به چین رفته و با چینی ها قرارداد بستم و بعد از بازگشت ترامپ با او تماس گرفته و گفت که قرارداد را فسخ کند که عبدالمهدی قبول نکرده و نهایتا ترامپ عبدالمهدی را تهدید به راه‌اندازی اعتراضات گسترده در عراق علیه عبدالمهدی کرده که نهایتا به پایان نخست‌وزیریش ختم می شود.

5. ترامپ مجددا با عبدالمهدی تماس می گیرد و او را تهدید می کند اگر خواسته اش را انجام ندهد او دستور میدهد که تک‌تیراندازهای آمریکایی بر روی پشت‌بام ها و ساختمان ها مستقر شوند و معترضان و نیروهای امنیتی عراقی را مورد هدف قرار بدهند.

6. عبدالمهدی می گوید تا همین امروز من امتناع کردم و استعفا دادم اما آنها همچنان اصرار به فسخ قرارداد چین دارند.

7. وقتی وزیر دفاع عراق اعلام می کند که اشخاص سومی هستند که هم معترضان و هم نیروهای امنیتی را مورد هدف قرار داده اند، ترامپ به عادل عبدالمهدی زنگ می زند و می گوید که اگر اسمی از من ببری، هم تو و هم وزیر دفاعت را می زنم و می کشم.

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام ، این نوع افشا گری میتواند شخصیت شهید سلیمانی را بهتر معرفی کند. بهترین معرفی را رهبر معظم انقلاب ارائه کرد که شهید سلیمانی انسانی شجاع و با تدبیر در مقابل عوامل استکبار بود زیرا با شخصیت عاشورایی ابهت پوشالی شیطان بزرگ و مزدوران بعثی و داعشی را بخوبی تشخیص داده بود و با مدیریت عاشقانه بر دلهای رزمندگان در لشکرهای مقاومت اسلامی در کشورهای منطقه در تمامی بلاد اسلامی و جبهه ها دشمنان اسلام را شکست داد از این رو به نظر میرسد با عنایت به عظمت شهادت شهید سلیمانی و شکست بی سابقه آمریکا از جنگ جهانی دوم در بمباران پایگاههای اسستکبار جهانی در عراق اکنون ضرورت دارد نام "مقاومت اسلامی "به پیروزی اسلامی یا نامی تداعی کننده پیروزی بزرگ مسلمانان در خور و شایسته پیروزی و عظمت شهیدان اسلام و اتخاذ تدابیر هجومی و حفظ شکستهای متوالی شیطان بزرگ تغییر کند.
هنوز بغض شهادت غریبانه و قدرشناسی مردم کاملا احساس میشود و وجود دارد انگار بغض شهید سلیمانی با بغض عاشورا همگن شده و یاد شهید سلیمانی را تداعی کننده حادثه عاشورا کرده است. ایثارگران بویژه جانبازان محترم گرچه از نظر جسمانی ضعیف و فرسوده شدیم اما روحیه عاشورایی و بالا نگه داشتن پرچم نورانی عاشورا راه را برای امتها روشن و هموار مینماید لذا رسالت زنده نگه داشتن یاد و خاطره حماسه های عاشورایی شهیدان انقلاب اسلامی بقول فرمایش رهبر معظم انقلاب کمتر از شهادت نیست و قطعا رضایت الهی را همراه دارد.
انقلاب اسلامی توانسته معنویت اسلام را بخوبی حفظ نماید تا بستر آماده و مهیا برای رشد و تعالی انسانها در جهان گردد و قدرت عظیمی به انسانهای آزاده جهان در مقابل شیاطین استکباری عطا کند تا لیاقت حضور در حکومت حضرت ولیعصر (عج) نصیب ملتهای جهان گردد. ان شاالله
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi