شناسه خبر : 71987
شنبه 28 دي 1398 , 09:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کدام وحشی‌ترند؛ کوسه‌ها یا صهیونیست‌؟

«حمید داودآبادی» رزمنده جانباز و پژوهش‌گر دوران دفاع مقدس، در صفحه اجتماعی خود نوشت: «مردم دنیا تا نام «کوسه» به گوش‌شان می‌خورد، ناخواسته تصاویر دریده شدن انسان‌ها میان دندان‌های تیز، خونین و وحشتناک جلوی نظرشان می‌آید.

همه آن‌چه در ذهن مردم ساخته و پرداخته شده است، نشأت گرفته از القائاتی است که جنایتکارانی که شکار کوسه برای‌شان سود‌های فراوانی در بر دارد، منتشر می‌کنند.

ساخت ده‌ها فیلم ترسناک و تکان‌دهنده درباره حمله کوسه‌ها که همه مردم کوچک و بزرگ را از این حیوان بی‌آزار می‌ترساند، در همین راستاست.

https://defapress.ir/files/fa/news/1398/10/25/902941_751.jpg

تصورمان این شده کوسه‌ها عاشق خون و گوشت انسان هستند و دریا‌ها را برای یافتن و شکار انسان‌ها می‌کاوند! ولی حقیقتی بسیار تلخ وجود دارد که خطر انسان برای کوسه‌ها، بسیار بیشتر از خطر کوسه‌ها برای انسان است!

سالیانه در سراسر دنیا، حداکثر شش انسان توسط کوسه مورد حمله قرار می‌گیرند! که بسیار کمتر از قربانیان جانوران ظاهرا بی‌خطر دیگری مانند اسب آبی، فیل و حتی گاو‌ها هستند. اصلا کوسه‌ها، مزه گوشت ماهی را ترجیح می‌دهند و هضم گوشت انسان برای‌شان دشوار است؛ ولی تخمین‌های علمی حاکی از این است که هر ساله در سراسر دنیا، حدود ۱۰۰ میلیون کوسه توسط انسان‌ها شکار می‌شود؛ چون کوسه به‌جز انسان، دشمن دیگری در طبیعت ندارد!

حالا این موضوع را مقایسه کنید با تبلیغاتی که رسانه‌های صهیونیستی و آمریکایی علیه فلسطینی‌ها انجام می‌دهند؛ مردم غربی فکر می‌کنند که فلسطینی‌ها به خون یهودی‌ها تشنه و هر روز درحال کشتار یهودیان ساکن فلسطین اشغالی هستند!

شاید در طول یک سال ۱۰ صهیونیست - که اکثر آن‌ها هم نظامی و مسلح هستند - به دست فلسطینی‌ها که برای آزادی خانه و خاکشان می‌جنگند، کشته شوند؛ ولی در هر سال، صد‌ها فلسطینی که اکثر آن‌ها کودکان و نوجوانان بی‌سلاح و بی‌دفاع هستند توسط کماندو‌های تا دندان مسلح صهیونیست کشته می‌شوند.

در طول سال، هیچ یهودی توسط فلسطینی‌ها بازداشت و زندانی نمی‌شود؛ چون آن‌ها اصلا زندان ندارند؛ ولی در طول سال، صد‌ها فلسطینی حتی زنان باردار و کودکان، توسط اسرائیل بازداشت شده و در زندان‌های این رژیم مورد شکنجه و اذیت قرار می‌گیرند و این حقیقتی است که رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن، به‌گونه‌ای جلوه می‌دهند که مردم جهان تا اسم فلسطینی به گوش‌شان می‌خورد، درست مثل این که نام «کوسه» به گوش‌شان بخورد، دچار رعب و وحشت می‌شوند!

حالا کدام وحشی‌تر و خطرناک‌تر هستند: کوسه‌ها و فلسطینی‌ها؟! صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها؟!»

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi