شناسه خبر : 72296
سه شنبه 15 بهمن 1398 , 12:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شعار اهالی سینما و رسانه در دومین روز جشنواره فیلم فجر؛

سلام سینما ... خداحافظ تحریم!

پیش فروش بلیت‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر بی نظیر بود و در همان ۱۱ دقیقه ابتدایی بازگشایی سایت فروش، اکثر صندلی‌ها و سانس‌های اصلی به فروش رفت...

فاش نیوز - دومین روز از برگزاری جشنواره فیلم فجر سی و هشتم نیز در حالی برگزار شد که نه تنها خبری از شرکت نکردن و تحریم جشنواره نبود بلکه راهروها و سالن های نمایش فیلم و جلسات نشست پرسش و پاسخ کاخ برگزاری جشنواره، محل استقرار اصحاب رسانه و عوامل فیلم ها، گرم و پر حرارت و با انرژی، همراه با بحث ها و گپ و گفت های مفصل و طولانی علاقه مندان دیده می شد.



به گزارش خبرنگار سرویس سینمایی فاش نیوز، مستقر در کاخ جشنواره و سینمای رسانه ها، آنچه بیش از همه در ۲ روز اول برپایی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر جلوه گر بود، حضور بازیگران و عوامل مطرح سینمای ایران، به همراه دیگر عوامل این فیلم ها در کاخ برگزاری جشنواره و تعامل آنان با اهالی رسانه در نشست های پرسش و پاسخ فیلم ها بود. از محسن تنابنده و پریناز ایزدیار و باران کوثری و هوتن شکیبا گرفته تا جواد عزتی و هانیه توسلی و امیر آقایی و پانته آ بهرام و علی رضا جلالی تبار و یک بازیگر خردسال و ناشنوا به نام مجتبی شکری و این آمار تنها برای ۲ روز از ۱۰ روز پیش روی جشنواره می باشد.

از طرفی دیگر و در همان آغاز کار که، استقبال مردم و تماشاگران حرفه ای سینما از پیش فروش بلیت‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر بی نظیر بود و در همان ۱۱ دقیقه ابتدایی بازگشایی سایت فروش، اکثر صندلی‌ها و سانس‌های اصلی به فروش رفت.
 به این اضافه کنید که ۵۴ سالن سینما در مراکز استان‌ها نیز میزبان جشنواره فیلم فجر خواهند بود و به نمایش فیلم‌های بخش استانی سی‌ و هشتمین جشنواره فیلم فجر می پردازند. جشنواره
امسال در استان‌ها از ۱۵ تا ۲۲ بهمن شروع می‌شود و همه استان‌های کشور میزبان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خواهند بود. مناطق آزاد قشم، ارس و اروند نیز فیلم‌های جشنواره را در سینماهای منتخب‌شان نمایش می‌دهند. برگزاری جشنواره در سال‌های گذشته در استان‌ها باعث شد تا مردم در نقاط دیگر بجز تهران هم منتظر آغاز جشنواره باشند. هر سال نیز استقبال و درخواست‌ها برای برگزاری جشنواره در استان‌ها بیشتر می‌شود و مردم نیز خواهان تماشای فیلم‌های بیشتری هستند.

همچنین جشن «سیمرغ و پروانه‌ها» که خلق فرصت برای دسترسی کودکان و نوجوانان کشور به فیلم‌های مورد علاقه خود، همزمان با جشنواره فیلم فجر و نمایش این فیلم‌ها در سراسر کشور با همراهی هنرمندان سینمای کودک و نوجوان است، در نوبت صبح سینماهای نمایش دهنده فیلم‌های سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر، در سراسر کشور برگزار می‌ شود. در این طرح، فیلم‌های برگزیده جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان برای مخاطبان جشنواره فیلم فجر روی پرده خواهد رفت.

بر این گنجینه، انبوه برنامه های رادیویی و تلویزیونی را بیافزایید که تولیدات خود را از کاخ جشنواره بر روی آنتن شبکه های مختلف صدا و سیما می فرستند.

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi