شناسه خبر : 72678
دوشنبه 05 اسفند 1398 , 11:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نامه ای به مرد بگم بگم و مرد تکرار!

آقای احمدی نژاد برای ثبت در تاریخ لااقل شما چیزی بگو! تا 25 سال حق بهره برداری از یکی از بهترین و بزرگ ترین و مهم ترین میادین ایران به فرانسه و چین داده شد و این یعنی بعد از 40 سال اعلام کرده ایم دانش، توان، مهندس و متخصصِ اکتشاف و بهره برداری و توسعه یک میدان را نداریم و ناچار باید دستمان را به طرفِ فرانسوی ها دراز کنیم.

آن هم با این امتیازدهیِ عجیب و شرم آور. آن آقا که فقط مردِ تَکرار می کنم هست و ظاهرا" این گونه قراردادها و این خفت ها کمترین تکدرخاطری برایشان ایجاد نخواهد کرد.

آقای تکرار می کنم اما گمان می کند که همیشه می تواند در آرامشِ خاطر گوشه ای بنشیند و فقط تکرار کند؛ زود، خیلی زود او باید پاسخ گویِ تکرارهای خود و اثرِ آن بر زندگیِ مردم باشد.

از دیگران هم اما انتظاری نیست؛ بخش مهمی از آن ها که باید فریاد کنند، تنها مساله شان عدمِ بازگشتِ احمدی نژاد به صحنه است؛ همین ولاغیر! و بخشی دیگر درگیرِ مسایلی هستند که برایشان ساخته می شود تا سرگرم شوند و حواسشان معطوف به مسایل مهم تری چون قراردادهای جدید نفتی نشود.

آقای احمدی نژاد! می دانم امروز شما مسوولیتی ندارید و فرصت و فضایی برای تبیین نیز ندارید؛ می دانم رسانه ای ندارید و هیچ کدام از اصحاب قدرت و ثروت با شما نیستند. می دانم در چه وضعیتی هستید؛ می دانم رسانه ها کمین کرده اند تا با کوچک ترین موضعی که می گیرید چنان حمله ای به شما کنند که کما فی السابق، عبرتِ همه شوید که مبادا کسی به سرش بزند و بخواهد واردِ حیاط خلوتِ نفت و گاز شود. می دانم وضعیتِ امروزت به خاطرِ آن است که واردِ حریمِ ممنوعه یِ نفت و بانک شدی؛ و آن هایی هم که فکر می کنند تمامِ مصیبتِ تو صرفا به خاطرِ فلان عضو دفترت و فلان اظهار نظر بوده هم دارند کم کم متوجه می شوند که مسایل مهم تر و عمیق تری رخ داده است.

آقای احمدی نژاد! با همه یِ این اوصاف، در خصوصِ قراردادهایِ حیرت انگیز و تاسف بارِ جدیدِ نفتی فقط شما و فقط شما می توانید چیزی بگویید. لطفا برای ثبت در تاریخ و برایِ آن که طرفِ فرانسوی و غربی گمان نکند هیچ کس در این سرزمین چند هزار ساله نفهمید چه بر سرش آمد، صدایی بلند کنید و چیزی بگویید و بنویسید.

صدیقه قنبری همسر شهید علی اکبر عابدی

اینستاگرام
با عرض تشکر از همسر معظم شهید والامقام،

°°°°°°°°°°°°°
افتتاحات و انهدامات دولت تدبیر(!)!

در دولت حسن روحانی یک سری افتتاحات داشتیم و یک سری انهدامات!

مثلا در دولت روحانی، سفارت_انگلیس(روباه پیر) افتتاح شد. حقوق نجومی افتتاح شد. وام‌های کلان میلیاردی افتتاح شد. قرارداد های مخفیانه بین‌المللی (یعنی نقض رسمی قانون_اساسی) افتتاح شد و...

همزمان انهداماتی هم وجود داشت.
مثلا صنعت_هسته ای منهدم شد. سازمان هوافضای کشور منهدم شد. تولید داخلی منهدم شد. اقتصاد کشور منهدم شد. احترام به شعور مخاطب(از ۶سال قبل از اینکه رییس جمهور بگوید "منم شب خوابیدم صبح پاشدم دیدم بنزین گرون شده" ) منهدم شد. امید به ازدواج و خانه‌دار شدن به کلی در جوانان منهدم شد..

همچنین برنامه جهان_آرا با پیگیری حسام الدین آشنا -مشاور رئیس جمهور- منهدم شد و دیگر پخش نشد..

همچنین صفحه برنامه جهان_آرا در شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز منهدم شد!

صد البته در ابتدای دولت، باب وعده صد روزه شخص رئیس جمهور هم افتتاح شد.
مرد بگم بگم و فقط گفت و گفت!! شخص دیگری است.
با نظر شما موافقم..
یاد خادم ملت ایران بخیر

سلام بر شهیدان

درود بر ایثارگران
دوستان فراموش کار
مثل این که تمام معاون های این آقای بگم بگم در زندان اب خنک می خورند یادتون نیست ؟!
مثل این که این آقای بگم بگم برخلاف دستور رهبر معظم انقلاب اومد ثبت نام کرد برای ریاست جمهوری یادتون رفت؟
مثل این که ازش پرسیدند مگه رهبر توصیه نکرد که تو نیایی گفت ایشان نظرشون را گفته اند !!!؟؟ یادتون رفت
شما پیروی از ولایت را تا جایی که براتون می صرفه قبول دارید؟!
بغل کردن مادر چاوز توسط بگم بگم را یادتون هست ؟!
افتضاح برکناری وزیر خارجه آقای متکی در حال مأموریت خارج از کشور را یادتون هست ؟!
پیشنهاد خرید گوجه از محله نارمک محله بگم بگم برای ملت ایران توسط بگم بگم را یادتون هست ؟
قهر و خانه نشینی ۱۱ روزه بگم بگم را یادتون هست ؟!
نمی تونید با این ترفند ها اقدامات خلاف مصالح ملی و نظام این آقا را ماست مالی و خودش را هم تطهیر کنید
ایکاش بخاطر یاد اوری بعضی مسایل مربوط به دکتر یه کم انصاف ومروت داشتی بارها حضرت اقا فرمودند که ان دولت دولت تهمت بود اینقدر به ان مظلبوم تهمت زدند که خودشان حالا دارند خجالت میکشند برو ان چیزهایی که یاد اوری کردید یه کم تحقیق کن تا مدیون ان بزرگمرد نباشی که خداوند بد کیفر میدهد تهمت زننده ها را
خدا وکیلی بعد از شهید رجایی هیچکس مثل احمدی نژاد به ما مردم خدمت نکرده است من با هر کس که صحبت می کنم انها هم میگند خیلی احمدی نژاد به کشکر و مردم محبت و خدمت کرده و از خانم محترم شهید گه خیلی خوب نوشته اند تشکر می کنم و از سایت فاش نیوز و بتید سرفصل مفاله را عوض میکردید حالا اقای تکرار میکنم واقعا فقط حرف زد و کاری برتی ملت بیچاره نکرد ولی اقای دکتر محمود احمدی نژاد علاوه بر خوشحال کردن رهبر معظم انقلاب مردم را هم بسیار راضی و خوشحال کرده و دورانش بهترین دوران بود و خدمت هایش همیشه در جلوی چشم مردم است و خصوصا مردم کم درآمد او را دوست دارند و فقط مسئولین نجومیخوار و اختلاسگر دشمن او هستند چون همه چیز را برای جیب خودشان میخواهند.
خروجی دولت آقای احمدی نژاد در خصوص رسیدگی به ایثارگران به مراتب بهتر از آقای روحانی بود.
در زمان آقای روحانی تمامی امتیازات ایثارگران را دارند یکی یکی از طریق دیوان عدالت اداری قطع می کنند.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi