شناسه خبر : 72984
سه شنبه 13 اسفند 1398 , 13:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گفتگوی مهناز افشار و ایزد مهرآفرین خبرنگار سینمایی رسانه‌های اصولگرا

فاش نیوز- مهناز افشار و ایزد مهرآفرین خبرنگار سینمایی رسانه‌های اصولگرا، در واکنش به‌یک مقاله درباره‌ی محسن تنابنده، که در آن، تنابنده یک: «مدافع فرهنگ در خط مقدم جنگ» نامیده شده است، گفتگویی انجام داده اند.. 

به گزارش سرویس سینمای ایران فاش نیوز، ماجرا از آن‌جا آغاز شد که مهناز افشار، محسن تنابنده را دررابطه بااتهامی که این روزها متوجه خود افشار است، متهم کرد. این دو در فیلم قسم بایکدیگر همکاری کرده بودند.

افشار نوشته بود: «- قسم بزودی در شبکه خانگی! نمیدونم چقدر حذف مجدد تصویرم واقعیه. فقط دلم میخواد اینبار بگم، #محسن_تنابنده کاش بیای در مورد تنها شکایت خصوصی من که مربوط به طلبه آملی و موضوع صیغه شدن زنان ایرانی به حشد الشعبی هست، شفاف سازی کنی و کلا بگی چرا همیشه به فکر خودت بودی نه عوامل... - شلوغ کاری مشهد، موضوع اختتامیه جشنواره اسکریت شات طلبه آملی که برای من فرستادی و .... بیا توضیح بده که چطور گودال من رو خالی تر کردی. بگو چطور خودتون منو حذف کردید. - و در آخر از قوه قضاییه و مسئولین محترم مربوطه سئوال دارم، در مورد اتهام نسبت داده شده به من اگر شریکی وجود داشته باشه آیا او هم مشمول اتفاقات مشابه، قضاوت و تاوان و احضاریه و ممنوعیت و حذف و غیره میشه یا فقط مهناز افشار؟».

حالا افشار یک گفتگوی توییتری با ایزد مهرآفرین خبرنگار سینمایی اصولگرا را پای پستی درباره‌ی تنابنده انجام داده است.

این خبرنگار از انتشار یادداشتی درباره‌ی تنابنده انتقاد کرده که قرار است: «گندکاری‌ها... را بشورد و ببرد». مکالمه‌ی افشار و مهرآفرین را می‌خوانید:

یادداشت موردادعا به‌قلم وحید سعیدی را، که در فیلم نیوز منتشر شده، در ادامه می‌خوانید. کافه سینما هرگونه توضیح احتمالی تنابنده و دیگر نام‌های آورده شده در این پست را منتشر خواهد کرد:  «مدافعان فرهنگ در کنار مدافعان مردم یادداشت یک منتقد درباره خط مقدم هنر وحید سعیدی: در روزهایی که سپیدپوشان در خط مقدم سلامت در حال جانفشانی هستند ؛ مردان و زنانی هم در خط مقدم هنر می جنگند. ۱.سایه کرونا آنچنان گسترده شده است که دلهره را به جان همه انداخته. همه به خلوت خود خزیده اند تا از گزند در امان بمانند. شهر خالی از سکنه است. اما در این شهر وحشت زده ؛ هستند کسانی که جانشان را سپر کرده و به مصاف این دیو رفته اند. مدافعان سلامت جان برکف در صف اول مقدم در حال مبارزه هستند تا جان ها سالم بماند.آن سوتر و دوشادوش آن ها مدافعان فرهنگ و هنر در حال جنگ هستند. آنها با کار در محیط های آلوده و پر ازدحام در حال ساخت و آماده سازی سریال ها و برنامه هایی هستند که مردم پناه آورده به خانه ها در تعطیلات نوروز چیزی برای سرگرم شدن و فرار از کلافگی داشته باشند. . ۲.درست در روزهایی که خیلی از پروژه های سینمایی ، تلویزیونی و حتی شبکه نمایش خانگی برای مصون ماندن از هیولای کرونا تولید را متوقف کرده اند؛ گروه های برنامه ساز نوروزی در حال کارند تا در ایام نوروز آنتن تلویزیون خالی نماند.یکی دو روز قبل به بهانه تولد مهران احمدی ویدیویی در رسانه ها منتشر شد که این بازیگر به نمایندگی از بچه های پایتخت به مردم گفت که همچنان در شرایط بحرانی کنونی در حال کارند تا برای مردم خسته از سختی ها سریال محبوبشان را آماده کنند تا شاید با دیدن آن کمی دردهایشان التیام پیدا کند. . ۳.محسن تنابنده به عنوان یکی از سه ضلع اصلی پایتخت ، حالا در قامت یک مدافع فرهنگ در خط مقدم جنگ است. کسی که یکی دو ماه قبل در شرایطی احساسی اعلام کرد که بعد از پایتخت دیگر با تلویزیون کار نمی کند؛ حالا لباس رزم بر تن کرده است تا برای مردمش به اندازه توانش کاری کرده باشد. اینجا نام محسن تنابنده را به نمایندگی از همه گروه پایتخت آوردم چون او طی یکی دو ماه گذشته بیش از همه مورد آماج حملات قرار گرفت و حالا شایسته است آنهایی که به او تاختند حداقل با یک خسته نباشید و خدا قوت به او و گروهش برای ادامه مسیر روحیه بدهند. . ۴.شاید خیلی ها با خواندن این سطور عصبانی شوند و ماجرای دستمزد محسن تنابنده و همه آنهایی که در حال برنامه سازی برای نوروز تلویزیون هستند را پیش بکشند و بگویند که باید بابت دستمزدی که دریافت می کنند به تعهدشان پایبند باشد. آنها اولا با ادامه دادن کار به تعهدشان عمل کرده اند؛ اما کدام دستمزد می تواند با نعمت سلامتی برابری کند و جبران مافاتش باشد؟ آنها حالا فارغ از همه هیاهوهای دنیای سلبریتی جان برکف در حال کارند.»

* منبع: کافه سینما

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi