شناسه خبر : 73142
سه شنبه 20 اسفند 1398 , 11:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آغاز فعالیت بیمارستان سیار سپاه در رشت

معاون روابط عمومی سپاه قدس گیلان اظهار داشت: بیمارستان سیار سپاه که در محل محوطه بیمارستان رازی رشت بنا شده، ازدیروز فعالیت خود را آغاز کرد.

سرهنگ امین یادگاری، در گفت‌وگو با ایرنا  افزود: این بیمارستان سیار با دستور فرماندهی کل سپاه پاسداران و پیگیری‌های فرمانده سپاه قدس گیلان در محوطه بیمارستان رازی رشت بنا شده که ظرفیت بستری۸۰ تا ۱۲۰ مبتلا به کرونا را دارد. وی ادامه داد: همچنین کادر درمانی مورد نیاز این بیمارستان سیار نیز تامین شده و چندین پزشک و پرستار از استان‌‌های مختلف کشور جهت خدمت‌‌رسانی در بیمارستان سیار سپاه در رشت حاضر شده‌‌اند. وی بیان کرد: سپاه تا ریشه‌ کن شدن کامل ویروس کرونا در کنار مردم خواهد بود و با توجه به اینکه دشمن با اقدامات خود امنیت روانی جامعه را هدف قرار داده است،  از عموم مردم می‌خواهیم تا با حفظ آرامش با جدیت به توصیه‌های مسئولان بهداشت و درمان عمل کنند.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با اشاره به اقدامات این مجموعه در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا اشاره و خاطرنشان کرد: توزیع محصولات بهداشتی و ضدعفونی، توزیع ماسک و دستکش، ضدعفونی و گندزدایی معابر و توزیع اقلام کمک معیشتی از جمله اقدامات سپاه قدس گیلان است. یادگاری تصریح کرد: گروه‌‌های جهادی سپاه قدس گیلان از تمام ظرفیت خود برای کمک‌‌رسانی به عموم مردم استفاده خواهد کرد تا به زودی شیوع کرونا ویروس به پایان برسد و این بیماری ریشه‌کن شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi