شناسه خبر : 73269
شنبه 24 اسفند 1398 , 10:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش یک رسانه به بهانه همکاری سه کارگردان مطرح کمدی:

انتخاب‌های عجیب، ترکیب‌های نامتعارف!

فاش نیوز- همزمان با انتشار خبر تولید فیلم «چپ، راست» با حضور پیمان قاسم‌خانی، رامبد جوان و سروش صحت، روزنامه هفت صبح مروری داشته بر فیلم‌هایی که با ترکیب‌های نامتعارف بازیگران ساخته شده‌اند. 

خبر تولید فیلم «چپ، راست» به کارگردانی حامد محمدی یکی از اخبار سینمایی روز گذشته بود. حضور سه کارگردان مطرح کمدی (پیمان قاسم‌خانی، رامبد جوان و سروش صحت) به عنوان بازیگران یک فیلم، اتفاق بسیار جالبی است و می‌تواند از همین حالا مخاطبان را برای تماشای آن مشتاق نگه دارد. روزنامه هفت صبح به همین بهانه در گزارشی مروری داشته بر فیلم‌هایی که با ترکیب‌های نامتعارف بازیگران ساخته شده‌اند. 

«درباره الی»/ اصغر فرهادی مانی حقیقی و پیمان معادی تا پیش از نقش آفرینی در «درباره الی» بازیگران شناخته شده‌ای نبودند اما به عنوان کارگردان و نویسنده در سینمای ایران اسامی قابل توجهی بودند. حضور این دو بازیگر در کنار گلشیفته فراهانی و ترانه علیدوستی به قدرت گروه بازیگران فیلم افزود. «درباره الی» یکی از موفق‌ترین آثاری بود که با ترکیب نامتعارف بازیگران ساخته شد. 

«زندگی خصوصی آقا و خانم میم»/ روح الله حجازق روح الله حجازی برای ساخت فیلم «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» دست به اقدام بزرگی زد و از ابراهیم حاتمی کیا دعوت کرد که یکی از نقش‌های اصلی را بازی کند. او پیش از این فقط یک سکانس در فیلم «بوی پیراهن یوسف» بازی کرده بود. ترکیب حمید فرخ نژاد و مهتاب کرامتی و ابراهیم حاتمی کیا در این فیلم بسیار غافلگیر کننده بود. «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» یکی از آثار موفق کارنامه روح الله حجازی است. 

«آذر، شهدخت، پرویز و دیگران»/ بهروز افخمی بهروز افخمی نقش اصلی این فیلم را به مهدی فخیم زاده سپرد. یکی از کارگردان‌های مطرح سینما که بخش مهمی از جذابیت این فیلم را تضمین کرد. از طرف دیگر رامبد جوان هم با سابقه کارگردانی فیلم‌های مختلف در این فیلم نقش داشت و مانی حقیقی هم نقش کوتاهی در آن ایفا می‌کرد. تماشای بازی این بازیگران در کنار هم برای مخاطب نیز اتفاق جالبی به نظر می‌رسید.

  «ما همه با هم هستیم»/ کمال تبریزی کمال تبریزی سال گذشته برای ساخت «ما همه باهم هستیم» از چهره‌های متعددی دعوت به همکاری کرد. در جمع بازیگران مطرحی مثل لیلا حاتمی، ویشکا آسایش، جواد عزتی و …. چهره‌هایی هم بودند که علاوه بر بازیگری به عنوان کارگردان شناخته می‌شوند؛ کارگردانانی همچون مهران مدیری، سروش صحت، مانی حقیقی، مهران غفوریان و حسن معجونی. زمانی که فهرست بازیگران این فیلم منتشر شد همه گمان می‌کردند با یک اثر درجه یک و پر فروش روبه رو هستند؛ اما این فیلم آن طور که باید نتوانست مخاطبان زیادی را با خود همراه کند.

* منبع: فیلم نیوز

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi