شناسه خبر : 73414
پنجشنبه 29 اسفند 1398 , 03:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فراخوان اولین دوره :

انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس با نام شهید سلیمانی

فاش نیوز- مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس همزمان با چهلمین سالگرد بزرگداشت دفاع مقدس با انتشار فراخوانی، اولین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت جایزه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را برگزار می‌کند.

 به گزارش مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، همزمان با چهلمین سالگرد بزرگداشت دفاع مقدس، این مرکز با انتشار فراخوانی، اولین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت جایزه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را برگزار می‌کند. این دوره دوسالانه در سطح ملی و با هدف معرفی برترین آثار پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت در بخش‌های مختلف نظامی، امنیتی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، حقوقی، بین‌الملل، تاریخی و اقتصادی از سوی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس و با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.

فراخوان اولین دوره دوسالانه جایزه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با موضوعات « نظامی، امنیتی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، حقوقی، بین‌الملل، تاریخی و اقتصادی »‌برگزار می شود.

آثار ارسالی باید شرایط ذیل را داشته باشد.

–    آثار ارسال‌شده (کتاب و رساله‌ی دکتری) باید طی سال‌های ۹۷ و ۹۸ چاپ و دفاع شده باشد.

–    آثار ارسالی باید به یکی از موضوعات مرتبط با دفاع مقدس و مقاومت پرداخته باشد.

–    آثار باید در زمان مقرر به دبیرخانه تحویل شود.

–    ضروری است از هر کتاب ۳ نسخه و از رساله‌های دکتری یک نسخه تحویل دبیرخانه شود.   

زمان ارسال آثار آخرین فرصت برای ارسال آثار پژوهشی پایان مرداد ۱۳۹۹  

  زمان اعلام نتایج داوری ۲۵ آذر ۱۳۹۹ همزمان با روز پژوهش   

جوایز

لوح تقدیر، تندیس و جوایز نقدی به آثار برتر در موضوعات و محورهای اعلام‌شده

  خریداری ۲۰۰ نسخه از آثار برتر جهت حمایت از ناشران 

  حمایت از چاپ رساله‌های دکتری برگزیده‌شده

علاقمندان آثار خود را به دبیرخانه مسابقه به آدرس تهران، خیابان دوازده فروردین، بعد از ژاندارمری، پاساژ ناشران، طبقه اول، واحد ۴ و آدرس وب‌سایت: www.defamoghaddas.ir و دورنگار: ۲۲۹۰۹۵۳۷ – ۰۲۱ و تلفن: ۲۲۲۶۲۹۳۰ – ۰۲۱ ارسال کنند. مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس  از عموم علاقه‌مندان به‌ویژه ناشران، مؤلفین، محققین و پژوهشگران و مراکز علمی و پژوهشی دعوت کرد در این رویداد علمی و فرهنگی مشارکت نمایند.   

* منبع خبر : ایرنا

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi