شناسه خبر : 74009
دوشنبه 25 فروردين 1399 , 10:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حاج قاسم سلیمانی در حلقه رزمندگان بمی

سردار قاسم سلیمانی فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان درست از زمان تشکیل این لشکر در سال ۱۳۶۱ عهده‌دار فرماندهی آن بود تا زمانی که در سال ۱۳۶۷ به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران منصوب شد.

وی به واسطه فرماندهی در لشکر ۴۱ ثارلله و علاقه و علقه‌ای که به شهدا و رزمندگان این لشکر داشت همواره خود را عضوی از این لشکر می‌دانست، چنانچه دیدار‌های مداوم با خانواده شهدا، عیادت از جانبازان و حضور در مراسم‌ها و یادواره‌های شهر‌های استان کرمان گواه بر این ادعاست.

ارتباط خوب و نزدیک سردار شهید با نیرو‌های خود باعث شده بود تا خاطرات او از شهدا و رزمندگان این لشکر نُقل محافل و مجالس باشد، به خوبی بر احوال و روحیات رزمندگان خود واقف بود و این موضوع باعث شده بود تا علاقه شکل گرفته بین فرمانده و نیرو‌ها دو سویه باشد.

حلقه رزمنده‌های بمی به دور حاج قاسم سلیمانی در شب عملیات+ فیلم

به تازگی فیلمی کوتاه از حضور سردار سلیمانی در بین نیرو‌های گردان ۴۰۷ شهرستان بم در نقطه رهایی شب قبل از عملیات والفجر ۱۰ منتشر شده است. در این فیلم سردار سلیمانی در حلقه رزمندگان جوان این گردان در حال بررسی منطقه نشان داده شده است.

download

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi