شناسه خبر : 74209
سه شنبه 02 ارديبهشت 1399 , 18:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سهمیه بنزین ایثارگران از امروز اعمال شد

اعتبار سهمیه بنزین از امروز در کارت بانکی ایثارگران مشمول سهمیه لحاظ می گردد.

فاش نیوز - اعتبار سهمیه بنزین از امروز دوم اردیبهشت ماه در کارت بانکی ایثارگران مشمول سهمیه لحاظ می گردد.

  مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران: طبق مصوبه کارگروه ماده 8 تصویب‌نامه هیئت دولت، همه جانبازانی که اطلاعات آنها توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران به دست ما رسیده است، شامل تعدیل سهمیه سوخت از طریق اعتباری در کارت‌های بانکی خواهند شد.

  روز گذشته اول اردیبشت اطلاعات بیش از 43 هزار نفر از ایثارگران توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ارسال شد که با توجه به آمادگی زیرساخت‌های سامانه هوشمند سوخت، این تغییرات از امروز، سه‌شنبه (دوم اردیبهشت ماه) در سامانه اعمال و هم‌اکنون همه سهمیه سوخت ترمیمی از طریق اعتباری در کارت‌های بانکی این افراد اعمال شده و این عزیزان می‌توانند در جایگاه‌های عرضه سوخت از طریق کارت‌های بانکی نسبت به خرید سوخت اقدام کنند.

 سقف لحاظ‌ شده برای تعدیل سهمیه سوخت جانبازان روزانه 200 هزار لیتر خواهد بود و افزون بر آن امکان دارد طبق فهرست‌های دریافتی از بنیاد شهید و امور ایثارگران به تعداد این افراد باز هم اضافه شود.

 این تعدیل سهمیه در شرایطی انجام شده است که دیگر همچون گذشته نیازی به تعویض پلاک خودرو و تغییر آن به پلاک معلولان و جانبازان نیست.

اینستاگرام
با سلام لطفا در خصوص چگونگی برداشت و نحوه استفاده از ان را هم اموزش دهید .
والسلام
کدام کارت بانکی ؟ ما که چیزی ندیدیم چرا اینقدر دروغ میگید ؟؟؟
آره دیگه لااقل مشخص کنید و بگید کجا واریز کردید یعنی توی کدم کارت بانکی
دروغ دروغ
خیلی بده و از ایثارگر جماعت که اصلا پسندیده نیست که بدون دقت و تحقیق هی لفظ دروغ رو که گناه کبیره است به همه نسبت بده و تکرار هم بکنه . الان این دروغ دروغ گفتن شما خودش دروغ و شما بدون اینکه شاید متوجه باشی دروغ گفتی.
بله سهمیه بنزین اعمال شده است و خبر درست است.
من بعید میدونم کسی واقعا ایثارگر باشه و به راحتی همه رو دروغگو بدونه
حواستون به این سازمان منافقین هم که نشستن پشت سیستم و دروغ پراکنی میکنن باشه
برادر جان وقتی اینا میگن واریز کردیم ولی هیچ مبلغی توی کارتمون نیست این خودش دروغ نیست ؟ دروغ است که واریز شده است
با سلام؛
برای من هیچ اعتباری شارژ نشده ،لطفا" اگه امکان داره دقیق تر اطلاع رسانی شود ،به جز سرگردانی و ..... چیزی نصیب من جانباز ۷۰درصد نشده !!!!
سهمیه سوخت ترمیمی از طریق اعتباری در کارت‌های بانکی این افراد اعمال شده و این افراد می‌توانند در جایگاه‌های عرضه سوخت از طریق کارت‌های بانکی نسبت به خرید سوخت اقدام کنند ، یعنی چه؟ یکی بگه سهمیه سوخت ترمیمی و کارت اعتباری بانکی و اینکه شامل چه افراد و یا درصدهایی می شود یا همه جانبازان ؟ توضیح ساده و شفاف بدهید و موضوع را اینقدر مدیریتی و پیچیده جلوه ندهید . چه کسی تصمیم گیرنده است ؟ بنیاد یا وزارت کشور و یا ش م پ ف ن ا ؟ چرا به جانبازان اطلاع رسانی نشده است ؟
کدام کارت هرکسی چندین کارت دارد نوع کارت را مشخص کنند
چرا فرق بین دو برادر ندازین که روزی همدیگر را کیلومترها با بدن مجروح برای نجات دیگری بدوش میکشید ند وبا این کارها و فرق ها چه کار با این انسانهای فداکار و از جان گذشته کردید بنده خودم جانباز سی درصد که اعصاب و روان وصعب العلاج و گلوله در پا و باسن را مجروح خوانن نشین شدم با این که ارم تردد و این چیزها داشتم هنوز یک سی سی بنزین ندیدم و خدا داند چه شده بیایید و انصاف را رعایت کنید مثلا کسی ۱۰ درصد داره ۱۰لیتر یا ۴۰ درصد داره ۴۰لیتر بدهید نه این که یکی ۱۵۰ لیتر بگیره ویکی اصلا نگیره واقعا به قول مولایمان علی بیت المال و ترازو داری کار هرکسی نیست وکار را دست کاردان واهل سپرد اگه به هفتاد درصد ماشین می دین به ۲۵ درصد هم بدین
سلام
وقت بخیر
بنده رفتم پمپ بنزین خدمتشون عرض کردم سهیه بنزینی یاکارت اعبتاری بنزین جانبازان
شاژرکردن کارت حقوقی جانباز یه نیش خندی بمن زدن بماند خواهشمندم از دولت مردان ماها را مسخره نکنید
ضمنا بنده دارای پلاک ولچیری نمیباشم و همچین پلاک نمی خواهم وضیعت شارژبنزین
رامشخص نمایید
باسلام شما فقط اعلام میکنید تو کارت بانکی توضیح بدهید کدام کارت چه بانکی و ما که رفتیم متصدی پمپ بنزین گفت به ما ابلاع نشده واقعا جانبازان را گذاشتین سر کار
چرا اینقدر سرشانکلاه میگذارین خدا برای کسی که اذیت میکنه نسازه اون از حکمت کارت که گفتین تا ۲۲ بهمن تحویل میدید کلا دروغگویی شده کار مسولین بی کفایت ما هم خدایی داریم و خدا خودش خوب قضاوت میکند انشاالله التماس دعا
باسلام
برادران گرامی جانبازان عزیز
لطفا برای خبری که به صورت مبهم و اسرار آمیز در مورد اعمال سهمیه بنزین اعلام شده با هم مجادله نکنید
و روی دیگر سخنم با کسانی است که اخبار مجعول را منتشر می کنند
اگر واقعا ریگی به کفش بنیاد شهید نیست
به صورت خیلی ساده و همه فهم بفرمایید :
که آیا این سهمیه بنزین به صورت لیتر در کارت سوخت اضافه شده و ایثارگر با پرداخت 1500 تومان برای هر لیتر می تواند از آن استفاده کند؟
یا این.که مبلغی به عنوان مابه التفاوت قیمت بنزین 3 هزار تومینی در کارت عابر ایثارگران شارژ شده است
بسیار درخواست ساده ای است و پاسخ به آن اصلا کار شاق و طاقت فرسا و باعث رنج و مرارت هم نیست
با سلام بنده جانباز 60 درصد شهرستان بروجرد امروز 7 اردیبهشت به بنیاد مراجعه کردم مسولین شهرستان گفتن ما اطاعی از این مورد نداریم وحتی از استان هم سوال کردن انها هم بی اطلاع بودن ودر ضمن در حساب بانکی ما هم هیچ پولی نیامده
سلام دوستان ظاهرا درماههای اخیر بنیاد شهید وامور ایثارگران اقدام به افتتاح حساب برای جانبازان بالای ۲۵درصد دربانک دی نموده است ومبلی حدودا ۱۲۰هزارتومان کمتر یا بیشتر دراون حساب واریز شده لطفا با کارت ملی به یکی از شعب بانک دی مراجعه فرمایید وکارت بانکی خودتون را بگیریدشاید این مبلغ همون پول بنزین باشه البته با تعاون بنیاد محل پرونده نیز تماس بگیرید .ماجورباشید.



با سلام خدمت مدیران؟ چرا همه پمپ بنزین جانبازان نیست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi