شناسه خبر : 74223
چهارشنبه 03 ارديبهشت 1399 , 11:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری کنگره شهدا در استان‌های ایلام و یزد

سردار «احمد حق‌طلب» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج بعدازظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کنگره شهدای استان بوشهر یک حرکت فرهنگی در تراز ملی بود.

وی تصریح کرد: کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر بزرگ‌ترین حرکت فرهنگی استان بوشهر بود که سبب رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران شد.

سردار حق‌طلب با قدردانی از همدلی، همبستگی و وحدت مردم و مسئولان استان بوشهر در برگزاری این کنگره ملی خاطرنشان کرد: کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر با همدلی مسئولان و مردم در ۲۵ دی‌ماه به نمایش درآمد.

وی بابیان اینکه تاکنون در ۲۶ استان کنگره سرداران و شهدا استانی برگزارشده است، گفت: امسال این کنگره در استان ایلام، یزد و کنگره اقشاری مانند شهدای عشایر و دانش‌آموز برگزار می‌شود.

سردار حق‌طلب استان بوشهر در عرصه کرونا را از سالم‌ترین استان‌ها دانست و بیان کرد: این اتحاد و همدلی سبب شد بیماری کرونا در استان بوشهر همانند دیگر استان‌ها شیوع پیدا نکند و این استان از پاک‌ترین استان‌ها معرفی شود.

حق‌طلب افزود: در راستای فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مقابله با کرونا، برای برگزاری کنگره شهدا منتظر شرایط مناسب و یا برگزاری از طریق رسانه ملی و فضا‌های مجازی هستیم.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi