شناسه خبر : 74557
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 , 14:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری جلسه ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جلسه ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
 
برگزاری جلسه ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش «ایثار»، جلسه ستاد مرکزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمد مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای ستاد مذکور در محل سالن جلسات معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
حجت الاسلام کاویانی در این جلسه ضمن تبیین اساسنامه طرح شاهد و ایثارگر و شکل‌گیری آن بر اساس فرمان امام خمینی (ره)، تغییرات اساسنامه در طی سال‌ها و ملحق شدن وزارت خانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان و سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی، با توجه به آخرین ویرایش اساسنامه مطالبی را طرح کرد.
وی افزود: فعالیت در زمینه فرهنگ نیاز به تبیین زیرساخت‌های نظری و به روز شده در این زمینه دارد. نیاز روزافزون جامعه به الگوهای ایثارگرانه و تنوع عرصه فرهنگ هم‌افزایی بیشتر بین نهادهای ذی‌ربط را طلب می‌کند.
حسینی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در خصوص اهداف و مأموریت‌های وزارت ارشاد و سیاست‌های اجرایی آن در تولید محتوا و برنامه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مطالبی را بیان کرد.
در این جلسه مقرر شد جلسات ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حداقل فصلی یک‌بار و در صورت ضرورت جلسه فوق‌العاده تشکیل شود و پیشنهادهای اعضا در خصوص کلیات برنامه‌ها و فعالیت‌های ستاد مرکزی حداکثر تا ۱۳ خرداد ۹۹ جمع‌آوری و به‌صورت برنامه مدون ارائه شود.
همچنین پیشنهادهایی در خصوص اصلاح اساسنامه با توجه به مأموریت و اهداف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح و مقرر شد در جلسه ستاد برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران به این مسئله رسیدگی شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi