شناسه خبر : 74731
دوشنبه 22 ارديبهشت 1399 , 12:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خواب عمیق غفلت درباره رزمنده ها

حرکت شما بچه های ساده دل کوچه و بازار درجبهه های نبرد هشت ساله دنیا را حیران کرد

داود رمضانی ازقزوین - درود به محضر همه ایثارگران دوران پرشکوه دفاع مقدس. امیدوارم حال همگی تان مثل شب های عملیات خوب و سرحال باشد.

 کار دنیا همین است که بهترین انسان های پاک در مشقت زندگی کنند، کاری هم نمی شود کرد. کار و ایثار شما در طول جریان دفاع مقدس، کاری نیست که برخی از مردم و مسئولین کشور اجر و پاداش آن را داده تا موجب دلگرمی و خرسندی شما عزیزان شود. بلکه اجرکار شما را تنها خداوند متعال می تواند بدهد، چرا که به قول شهید آوینی عزیز، جهان هرگز باور نمی کرد چنین روزهایی را ببیند!

حرکت شما بچه های ساده دل کوچه و بازار درجبهه های نبرد هشت ساله دنیا را حیران کرد، نظام مقدس جمهوری اسلامی را پایدار نمود و بسیاری را هم سرکار آورد. یک معجزه تاریخی با اخلاص و ایثار شما عزیزان در عصر کنونی و هزاره سوم شکل گرفت و این خود افتخاری ست برای همه ایرانیان عزیز، اما قطعا گرفتاری های شما در زندگی بسیار مهم است و باید مسئولین برای تک تک شما عزیزان حتی آن عزیز رزمنده ای که حتی یک روز در خط مقدم جبهه ها حضور داشته فکر اساسی انجام دهند.

مسلمانان! شان شما کم نیست. در سازمان های حمایتی برای زنان بی سرپرست حقوق و مزایای حداقلی تعیین شده، اما برای رزمنده خسته ولی زخمی نشده جبهه های ما هیچ جایگاه و یا مرکزی مشخص نشده است که به وضعیت آنها رسیدگی کنند! و این ظالمی نابخشودی است.

شما توجه کنید، همین چند روز پیش، پوتین (رییس جمهور روسیه) حتی در این ایام کرونایی برای سرباز کشته شده کشور خودش در ایام جنگ جهانی دوم دسته گل می برد و ادای احترام می کند، اما برای بچه های رزمنده که می شد حتی با یک لوح تقدیر از ایثار و حضورشان در خطوط مقدم جبهه ها تقئیر کنند کاری صورت نگرفت. و این حداقل چیزی می توانست باشد برای رزمندگان عزیز و بزرگ، که متاسفانه مسئولین ازاین کار کوچک هم دریغ کردند!

اما چه کنیم که این درد بزرگ هچنان وجود دارد. خدا کند روزی برسد که حداقل این فرماندهان سپاه مثل سردار سلامی عزیز خودشان به فکر بچه های رزمنده باشند، بخصوص در مورد اجرا شدن قانون جامع ایثاران که در  برنامه توسعه ششم تصویب شده و قانون خوبی است که اگربه مرحله اجرا گدشته شود ممکن است بخشی از مشکلات رزمندگان رفع گردد.

موفق باشید تک تک شما رزمندگان دوران دفاع مقدس

اینستاگرام
بنده خدا آقای داود رمضانی .
فکر میکنی اگه این حرفارو ببری بنیاد یه دسته شنبلیله بهت میدن ؟ کجایی علیه السلام ، کجا ؟
یه بار امتحان کن ، یا بهت میگن موجیه ولش کن ، یا میگن اومده افسانه تعریف کنه ، یا کارتو یه جوری میپیچونن که دوسالم بدویی نفهمی از کجا خوردی ...
سلام خدداقوت لطفامارزمندکان دفاع مقدس راکه بی کس وغریب افتاده ایم راهم ببینیدبه خدازمان جبهه وجنگ وعملیات بفکراین روزها نبوریم که اگر بودیم الان اوضاع واحوالمان چه بسااینکه بهتربودبهرحال راضی به رضای خدا ومصلحتش درانتظارمی مانیم باتقدیم احترام رزمنده فراموش شده لرستان
سلام مارزمنده هستیم سود رزمندگی به جیب مسولین بند باز نشسته سال 96 هستم حکمی ایثار گری صادر شد بعد ان را باطل گردید ما در کشور اضا فه بودیم دست دولت درد نکند که این خد مت را برای ما انجام داد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi