شناسه خبر : 74807
پنجشنبه 25 ارديبهشت 1399 , 13:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معرفی جانباز موفق

برادر شهید و جانباز نخاعی کارآفرین

گرچه این جانباز خود را یک قهرمان نمی داند اما کارگران کارخانه او را یک قهرمان واقعی می دانند؛ چرا که معتقدند مدیر کارخانه ارتباط خوب و صمیمانه ای با جوانان دارد و به لحاظ اقتصادی و...

فاش نیوز -  قهرمان روایت ما مهندس رحیم رضایی، برادرشهید رحمان رضایی و از جانبازان نخاعی موفق استان مازندران و کارآفرین شهرستان قائمشهر می باشد. او از ابتدای سال 59 درجبهه حضور یافت و درنهایت درسال 63 در منطقه اروندرود، با ترکش خمپاره دشمن، مجروح و به افتخار جانبازی نایل گردید.

وی گرچه در رشته "حقوق معاضدت قضایی" تا مقطع کارشناسی ادامه تحصیل داده اما با توکل به خدا و پشتکار و علاقه، از سال 1382 تاکنون مدیرعامل و صاحب کارخانه تولیدی فرآورده های لبنیاتی "یاسین شیر" می باشد.

این جانباز دفاع مقدس با حفظ روحیه جهادی و باوجود مشقات ناشی از مجروحیت، این بار نیز در جنگ اقتصادی عزم خود را برای تولید بیشتر جزم نموده و درجبهه خودکفایی خوش درخشیده و  با کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای 15نفر از جوانان منطقه که 2 تن از آنان از جانبازان و ایثارگران دوران فاع مقدس می باشند، چرخ های کارخانه را به حرکت در آورده است.

تواضع این مرد بسیار ستودنی است. گرچه این جانباز خود را یک قهرمان نمی داند اما کارگران کارخانه او را یک قهرمان واقعی می دانند؛ چرا که معتقدند مدیر کارخانه ارتباط خوب و صمیمانه ای با جوانان دارد و به لحاظ اقتصادی و اجتماعی به آنان رسیدگی می کند. این نکته را هم باید اضافه کرد که 90 درصد دستگاه های تولید محصولات این کارخانه، ساخت داخل  است و تنها 10درصد آن وارداتی است که امید است با وارد شدن شرکت های دانش بنیان به این عرصه، بخش وارداتی آن نیز بومی سازی شود.

چرخ های این کارخانه  گرچه با همت و تلاش جانبازنخاعی، مهندس رحیم رضایی به حرکت درآمده است اما همسر و دوفرزند وی (یاسین و طاها) به  تسریع روند این حرکت کمک کرده و همه اعضای خانواده دوش به دوش هم، چرخ های این کارخانه تولیدی را می چرخانند.

بخش زیبای زندگی این جانباز آن است که فرزندان به جانبازی پدر افتخار می کنند و بانویی که عاشقانه و با مهربانی پای جانبازی همسر و مشقت های آن ایستاده است.

قابل ذکر است که این ایثارگر دوران دفاع مقدس بخشی از محصولات تولیدی کارخانه اش را به کارهای خیر، به ویژه مراسمات ویژه برگزاری یادواره شهدا اختصاص می دهد.

عکس برادر شهید جانباز رحیم رضایی

صنوبر محمدی

منبع: صنوبر محمدی
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi