شناسه خبر : 75388
دوشنبه 19 خرداد 1399 , 14:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یک خانه کوچک و یک خودرو کارخانه ای!

عیسی مرادبخش جانباز۵۵ درصد - شما را قسم میدم به وجدان شما هرکه را می خواهید رئیس کل بنیاد شهید و امور ایثارگران انتصاب کنید اول خدا را درنظر بگیرید دوما" مرگی که همیشه در کمین همه انسان هاست درنظر داشته باشد، سوم اینکه وجدانتان را زیر پا نگذارید.
 چون این دست و پا دادگان هشت سال دفاع مقدس که جانانه درکم سن سالی سینه سپر کردند جلوی دشمن و دشمنان ایران اسلامی ذلیل و خار کردند، به آنها توجه ویژه داشته باشند و بتوانند از حق و حقوق این یادگاران هشت سال دفاع مقدس دفاع کنند.

به فرمایشات معمار کبیر انقلاب توجه داشته باشند نگذارند این پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی روزمره خود به فراموشی سپرده شوند.

من جانباز چندین سال است نه‌ خونه دارم نه خودرو دارم. دو تا از پسرانم هنوز ازدواج نکردند. یکی چهل سال دارد و دیگری ۳۱سال چرا که وقتی پدرشان با۶۳ سال سن هنوز سرپناهی ندارد، بچه هایش چطور می‌توانند ازدواج کنند تا تشکیل خانواده بدهند؟

این وظیفه دولت مردان ست که باید چاره درستی برای این دست و پا دادگان هشت سال دفاع مقدس بیندیشند نه اینکه جانباز بی دست و پا را معرفی کنند به بانک ها تا بانک ها آنها را مثل توپ فوتبال بهم دیگه پاس دهند.

ماها ادعای آنچنانی نداریم که در ولنجک تهران یا در جای مثل لواسانات خونه داشته باشیم و الی آخر. ماها‌ می خواهیم یک سرپناهی مناسب با شرایط جسمی جانباز را داشته باشیم تا عمرما به سر آید و یک خودرو مناسب با شرایط جسمی جهت تردد برای درمان به ما با قیمت تمام شده کارخونه به ما بدهند.

پسرمن لیسانس حسابداری دارد ۵سال است بیکاره. دردناک زیاد این حداقلش است که عنوان کردم.

امیدواریم گوش شنوا داشته باشید والسلام علیکم و رحمت الله

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi