شناسه خبر : 75453
چهارشنبه 21 خرداد 1399 , 15:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دبیران استانی جمعیت جانبازان در گردهمایی مجازی:

جمعیت جانبازان برای انعکاس مطالبات استان ها به مجلس تلاش خواهد کرد

فاش نیوز - در گردهمایی مجازی دبیران استانی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، بر اهمیت پیگیری سه عنصر تحول‌خواهی، تحول‌انگیزی و تحول‌آفرینی توسط این جمعیت تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت جانبازان، مجتبی شاکری، دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در این گردهمایی دو ساعته که در بستر فضای مجازی با حضور دبیران جمعیت در استان‌ها برگزار شد، با تاکید بر اینکه با مدد از مکتب امام (ره) و نکات اشاره شده توسط مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، نقش جمعیت جانبازان در سیر تحول‌خواهی، تحول‌انگیزی و تحول‌آفرینی، با توجه به تشکیلات گسترده ی آن، در کشور امکان‌پذیر، ضروری و موثرتر خواهد شد، افزود: نقش خلاقیت، انسجام، روحیه انقلابی، دسترسی به مطالبات مردم و بهره‌گیری از عنوان معتبر ایثارگری و جانبازی برای انجام تکلیف پرچمداری انقلاب در این شرایط حساس، جمعیت جانبازان را آماده ی انتقال نیازها و مطالبات استان ها به مجلس و دیگر قوا کرده است.

این دومین جلسه مجازی دبیران استان‌ها است که با حضور مجازی نیمی از دبیران استان‌ها به ترتیب حروف الفبا شامل آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان و سیستان و بلوچستان برگزار شد.

وی تاکید کرد: نتیجه کار تشکیلاتی جمعیت، برآیند تعهد و تکلیف دوستان در جایگاه مسئولیتشان بوده و دلیل دو بخش کردن جلسات مجازی استانی بر حسب حروف الفبا، ایجاد فرصت برای شنیدن گزارش دبیران استان، تبادل تجربیات و انجام پرسش و پاسخ است.

در این نشست دبیران جمعیت استان ها به بیان دیدگاه ها و نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

همچنین محمد اسفندیاری، عضو شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی که میهمان ویژه ی این گرده همایی مجازی بود، در خصوص پروژه رصد ۸۰۰ جانباز نابینای سراسر کشور برای راستی‌آزمایی و به روزرسانی اطلاعات اولیه ی آنها در پرونده بنیاد شهید با وضعیت امروز، گزارشی ارائه داد.

دکتر حسن مخملی، مسئول کارگروه تشکیلات جمعیت جانبازان نیز دیگر سخنران این جلسه بود که به ارائه تحلیل از وضعیت کشور و موقعیت برجسته ایران در معادلات منطقه و بین‌المللی پرداخت و بر ضرورت توجه ویژه به کارکرد مجلس یازدهم و کمیسیون‌های تخصصی و مطالبات بر زمین مانده مردم و تذکرات ویژه ی مقام معظم رهبری به قوه ی مقننه برای چاره یابی مسائلی چون کاهش ارزش پول ملی، اشتغال، قاچاق کالا، تولید، مسائل بانک، بیمه و... تاکید کرد.

مخملی بر لزوم پرهیز نمایندگان مجلس از بخشی‌نگری و تبدیل شدن به کمیته امداد برای رسیدگی به نیازهای مردم و غفلت از وظیفه اصلی نمایندگی، ریل‌گذاری قوه قانونگذار کشور و نظارت بر قوه مجریه، به ویژه در آستانه ی تدوین برنامه ی پنج ساله ی هفتم تاکید کرد و خواستار نقش‌آفرینی جمعیت در تعامل با نمایندگان و انتقال مطالبات مردم به مجلس شد.

در ادامه دکتر احمد مومنی راد، مسئول کارگروه گفتمان جمعیت، با ارائه ی اخبار ویژه، ابعاد رخدادهای داخلی، منطقه ای و بین الملی را برای دبیران استانی جمعیت تشریح کرد.

بر اساس این گزارش، فعال شدن تمام دبیران استان‌ها در موضوعات دریافت مجوز (فرمانداری/استانداری) معرفی جانشین، معرفی معاونان، معرفی شورای استانی، معرفی کارگروه‌ها، بهره‌گیری از ظرفیت کانال جمعیت در پیام‌رسان سروش، فعالیت گروه مجازی شورای استان، حضور در شورای ائتلاف، جذب اعضا از طریق پر کردن فرم عضویت جانبازان، فرزندان و یاران مورد تاکید حاضران در جلسه قرار گرفت.

همچنین مقرر شد برگزاری جلسات مجازی به روال فعلی با هدف تبادل اطلاعات ادامه پیدا کند. اقدام موثر دبیران استان‌ها برای گستردن اعضا و مخاطبان جمعیت جانبازان در حوزه جغرافیایی استان و اقدام برای پربار کردن بخش خاطرات، عکس، یادداشت و مقالات در سایت جمعیت نیز از دیگر مواردی بود که مورد مطالبه قرار گرفت.

اینستاگرام
نمیتوانم نفس بکشم از ظلم بنیاد شهید
از ظلم نوبخت در حق جانبازان زیر 25 معسر صدقه بگیر نمی توانیم نفس بکشیم ** یکی از جانبازان خودش را آتش زد نفر بعدی کی خواهد بود ** خودشان میلیون میلیون از بیت الحال به جیب می زنند به ما و کمیته امداد که می رسند
خدایا فریاد رس بیچارگان کی خواهد آمد
ببخشید باز من نظر می دم . چند سال پیش آمدن ما را هم راستی آزمایی کردند . حق مسلم و واقعی سه نفر که یکیش من باشم قطع شد و الان من سالهاست از همه نظر حق و حقوق ندارم . جالبه فاش نیوز هم یکی از کسانی است که در فرایند راستی آزمایی بر ضایع شدن حقوق من دخالت داشت و انگ مصیبت زده بر ما زد و خلاص . اینه ماجرای راستی آزمایی راستی آزمایی که می گن . ته این راستی آزمایی که گفتند این میشه شما هم مصیبت زده اید باید تحمل کنید .
یه چیز بگم ؟
اصلا تحمل نکنید . بعد میگم در ادامه چکار بکنید .
یه چیز بگم دکتر ... با یه نفر صحبت کردم حرفهایی زد خواستم بیام تو سایت کامنت بذارم که بیاد بخونه ولی یاد عکس العمل شما افتادم دست نگه داشتم . حالا تو دلمه . موندم چکارش کنم . دکتر . ببخشید کل دنیا مثل من رفتار می کنند طرف می ره پا سخنرانی یه نفر یا کسی حرفی بهش می زنه میاد با عکس و اسم و مشخصات مقاله و نقد و تحلیل می کنه چرا از یه کامنت من سوال مند شدید؟
سوال مند خخخخخخ
دوست فاش نیوز
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi