شناسه خبر : 75593
دوشنبه 26 خرداد 1399 , 10:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نماینده ها خود حامی ما باشند

محمد - بهتر است خود نمایندگان اگر واقعا" قصدشان حمایت از ایثارگران است اقدام کنند. وگرنه به این دولت امیدی نیست.

1- سابقه کلیه کسانی که برای این کشور توسط نهادهای نظامی به مناطق عملیاتی اعزام شده اند به عنوان سابقه جبهه محسوب شود. متاسفانه حضور نیروهای بسیجی در مناطق عملیاتی در بعد از قطعنامه 598 جزو سابقه جبهه محسوب نمی گردد و ظلم بزرگی به آنان می شود. گویی بیهوده به مناطق عملیاتی رفته اند.

2-حداقل میزان حضور در جبهه را 45 روز کنند. چرا که طبق مصوبه دوره های قبلی مجلس به رزمندگانی که کمتر از 6 ماه جبهه بوده اند تقریبا هیچ چیزی تعلق نمیگیرد و یک تبعیض فوق العاده زیادی اعمال می شود.

3-میزان حقوق کمک معیشت جانبازان و رزمندگان  تحت پوشش ساتا را مانند بنیاد شهید به یک میلیون و 790 هزار تومان برسانند و به این تبعیض پایان دهند.

4- دولت به اجرای تمامی مفاد قانونی برنامه ششم توسعه عمل کند و به طور ناقص آن را اجرا نکند.

5- بیمه تکمیلی ایثارگران که بیمه دی فقط با برخی بیمارستان ها قرارداد دارد شامل برخی موارد مانند عینک و دندان پزشکی هم بشود. متاسفانه جانبازان زیر 25 درصد شامل بیمه عینک و مهم تر از آن بیمه دندان پزشکی نمی شوند و با توجه به قیمت بالای دندانپزشکی اکثرا" باید به کشیدن دندان به جای ترمیم رضایت دهند.

اینستاگرام
سلام جانبازعزیز به قولی زیر25درصدفقط ازباب اطلاع عرض شود حتی به جانبازان70درصدهم هزینه دندانپزشکی پرداخت نمیشود وعینکم هر5سال یکبار ان شاءا... که مجلس یازدهم کاری کنندکارستان
زمان جنگ من در اعزام نیروی ا.پ.فعالیت داشتم ,45 روزه و 3 ماهه و.....یک فرم مخصوص داشت که دانش اموزان برای ادامه تحصیل در مدرسه ایثار گران به مدت مثلا 45 روز در جبهه یا بیشتر از نوبتهای امتحانی بهره مند بودند .
منظور اینکه 45 روزه هم اعزام بسیار داشتیم .حتی یک ماهه .
با سلام و درود و آرزوی موفقیت برای نمایندگان مجلس یازدهم

اینجانب یکی از جانبازان دوران 8سال دفاع مقدس می باشم که در سال 63 تا 66 در شلمچه و جزیره مجنون و در خط مقدم خدمت نمودم و در بیش از 5عملیات من جمله والفجر و کربلا 4و5شرکت نمودم و در عملیات والفجر و با برخورد تیر مستفیم مجروح شده و به درجه جانبازی نائل گردیدم لیکن جانباز 10 درصد که انگار در قیاس دیگر جانبازان عزیز فقط اسمش جانبازی است.من نمیدانم در مملکت ما کسانی که قانون گذاری می کنند به تبعات تصمیمی که می گیرند فکر هم می کنند؟! مگر می شود برای جان فشانی و از جان و مال خود گذشتن درصد تعیین کرد و به ازای درصد پاداش دهیم ؟! آیا کسانی که در یک سنگر بوده اند و یک هدف داشته اند و آن هم دفاع از جان و ناموس و خاک بوده باهم برابر نیستند؟! یعنی چون آن جوانی که تیر با اختلاف 5سانتی به بازویش خورده رشادتش کمتر از دیگری بوده که متاسفانه تیر به قلبش خورده و شهید شده ؟! آیا رشادت و جان فشانی فردی که در مرکز شهر بوده و اصلا پایش به جبهه نخورده و چه بسا اصلا حاضر به دفاع از مملکت هم نبوده ولی در بمباران شهر ها و بر اثر برخورد شیشه خانه به دست و پایش الان بالای 25 درصد جانبازی دارد بیش تر از ما بود که در جبهه بودیم ؟! خیلی عجیبه بنده که جانباز هستم حق و حقوقم از فرزند جانباز 50درصد کمتره ؟! فرزندان بنده نه امتیاز درست و حسابی برای ورود به دانشگاه دارند و نه سهمیه به درد خوری برای استخدام و تبدیل وضعیت .واقعا نمیدانم چه بگویم بعد از 40 سال و بعد از 10 دوره که هر دوره بیش از 300 نفر که جز نخبگان مملکت هستند و سکان و زمامدار امور کشور هستند چنین قوانینی در کشور ما وجود دارد.رنج آور تر از همه این است که بنده که 40 سال است اسم جانباز را یدک می کشم خیری از بنیاد شهید ندیدم و همواره مسئولین دلیل این بی مهری را نداشتن بودجه اعلام می کنند لیکن دوباره از گوشه و کنار اخباری منتشر می شود که بله فلان کارمند هم که حین کار صدمه می بیند بره بنیاد شهید 5درصد جانبازی بگیره،چون بنیاد شهید خیلی خوب داره به جامعه هدفش میرسه و کارش درسته؟!
آقایان شما را به خدا یک بار بیاید برای همیشه درست و اصولی تصمیم بگیرید به والله نیاز به این همه قانون و تبصره و استفساریه نداریم نماینده نباید بیاد ریز به ریز و جز به جز قانون تصویب کنه. کجای دنیا میان برای جان فشانی و از جان گذشتن درصد میزارند؟! شمارا به خدا درصد بندی رو بردارید .درصد بندی را ملاک بهره مندی از امتیازات نگذارید.
سلام ، بانک مرکزی میگوید ارز برای واردات نداریم و سایر مسئولان دولت میگویند باید با شیطان بزرگ مذاکره کنیم تا مشکلات ارزی حل شود در حالی که نظرات بانک مرکزی و دولت به هیچ وجه قابل اجرا نیستند و چنانچه اجرا شوند طبق سنوات گذشته هیچ مشکلی حل نخواهد شد بلکه مشکلاتی به مشکلات ارزی افزوده خواهد شد چنانچه در برجام شاهد بودیم و در ادامه برجام نیز کنوانسیون های استثماری تصویب نشد.
در این شرایط اگر دولت به دنبال منافع حزبی و شخصی امیدش را از غرب قطع نکند و بدنبال امتیاز دادن و قبول خفت باشد لازم است برای رهایی ملت و کشور از غرب زدگی افراطی چاره اندیشی شود تا بقول معروف از هر جای ضرر برگردی منفعت است برای قطع امید کامل و واهی از غرب کاخهای مسئولان به نفع مردم بویژه مستاجران مصادره گردد. یقین داریم چنانچه دولت مردان برای رفع مشکلات مالی کشور منتظر غرب بمانند مردم کاخهایشان را مصادره خواهند کرد تا حداقل مشکل مستاجران حل گردد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi