شناسه خبر : 75614
سه شنبه 27 خرداد 1399 , 08:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید به مناسبت درگذشت مادر شهید

 

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید به خانواده شهیدان سیف‌الدینی راد«سعید اوحدی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی درگذشت «بی‌بی جلیله قوامی راد» مادر شهیدان معزز «محمدحسین، محمدحسن و محمد عباس سیف‌الدینی راد» را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«انا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهیدان گرانقدر سیف‌الدینی راد
سلام علیکم

مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه ارزش‌های الهی و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند، اسوه‌های شکیبایی و ایثارند که شکوه ایمان و عظمت استواری‌شان برای همیشه در تاریخ این مرز و بوم، ماندگار خواهد ماند.

درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه ام‌الشهدا «حاجیه‌خانم بی‌بی جلیله قوامی راد» مادر گرامی شهیدان معزز «محمدحسین، محمدحسن و محمد عباس سیف‌الدینی راد» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال، علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم.

ان‌شاء‌الله روح بلند آن بانوی گرانقدر در جوار بارگاه قدسی و همنشین با فرزندان والامقام شهیدشان، مشمول مقام رضا و منزلت ربانی گردد.»

بنابراین گزارش، محمدحسن سیف‌الدینی راد در ۳۱ فروردین ۱۳۴۱، محمدحسین در ۲۶ آذر ۱۳۴۲ و محمد عباس دیگر برادر ایشان در ۱۱ بهمن ۱۳۴۴ در شهرستان کرمان متولد و به ترتیب در پنجم مهر ۱۳۶۰ در آبادان، دوم مرداد ۱۳۶۷ در کرمان و یکم فروردین ۱۳۶۳ در طلائیه به مقام شهادت نائل شدند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi